mAnDyXX schreef:welkom trouwens xandra!! gezellig dat je ook mee gaat praten
dank je ik ga mijn best doen!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mAnDyXX schreef:welkom trouwens xandra!! gezellig dat je ook mee gaat praten
).

Dominiqueee schreef:@ Karin: Okee, en gaat het lukken denk je?
Ik ben ook een beetje aan het rondsnuffelen op Marktplaats/Bokt voor een bijrijd paard/pony. Ik wil (omdat ik niet zo vaak meer op Ginger meer kan rijden) toch wat vaker gaan rijden voor de ervaring. Heb toch tijd zat...
Ik ga richting me bedje toe. Drukke dag gehad. Morgen 1e naar school en werken. Dinsdag en woensdag zijn altijd de meest k.utte dagen (dan moet ik nl wat uitvoeren).

't Lijkt me echt niks, kamperen in de Ardennen...
) Doordat het zadel schuift drukt hij zijn rug weg waardoor hij nu een onderhals heeft en vaak niet goed tölt omdat hij zijn achterbenen maar een beetje achter zich aan sleept. Zonder zadel ging het veel beter, hij liep stukjes mooi nageeflijk (vindt ie nog wel een beetje moeilijk) en gebruikt zijn ruggetje veel beter, echt zo'n fijn paardje is het als hij lekker loopt
Morgen gaat het zadel naar de zadelmaker en dan komt het vrijdag opgevuld weer terug, als het goed is schuift het dan niet meer en kunnen we weer volop aan de slag

nu z'n manen toch langer zijn geworden ziet het er niet heel erg leuk uit om ze los te hebben.. denk dat het wel gaat lukken!

.

moet een nieuwe.. bleh). En daarna nog 2 uur aan een scheikundeproef gewerkt in het lab. Beetje moe..

"
) xandra88 schreef:Wie kan mij vertellen wie er op woensdag avond in de les rijden?
xandra88 schreef:Ik rijd in de woensdag avond les om 7 uur met Rosa, Jorinda, Melody enzoWie kan mij vertellen wie er op woensdag avond in de les rijden?