Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

... toen we pas de staldeur opende kwam hij naar ons toen, ik vond het eruit zien als een horror, zijn oogkas totaal op gezwollen, vieze resten bloed eraan, hechtingen die er aan alle kanten uit steken....en toen heb ik denk ik 3 min lang voor me uit staan staren, deed niks, zei niks......even helemaal in shock, toen ging der zoveel door me heen: Nu is het dus echt klaar al het gezeur, wat zou hij allemaal wel niet door zijn hoofd hebben gehaald, waarom hebben wij altijd zo'n pech, hij ziet eruit als een heel ander paard, waaraan heb hij dit verdient, etc etc. toen kwamen de emoties los, en begon ik te huilen, (vriendin van mij was gelukkig ook mee), en die heeft me es een paar keer over me arm ''geaait'' en tegen me gezegt: geef mij de spullen maar en loop es naar hem toe.......anders weet ik niet wat ik had gedaan, denk dat ik dan gewoon had blijven staan
...... Toen we op de terug weg waren naar huis....was ik echt even heel stil, en heb eens lekker zitten huilen....ik voelde me echt zo rot....bah
.....

Rytm schreef:OOOOOOOOOOOOOOOOOOO cool.
HAHA weten jullie wat ik ga doen? Wouter's boeken kaften haha omdat ik eigenlijk maar een halve dag nog kan werken en dan voel ik me zo nutteloos en nu mag ik dat doen haha OOO het is zo lang geleden en ik voel me weer helemaal alsof ik naar school ga HAHA al die herinneringen van kleine hypere maaike OMG
OOOOHHHJAAA en FAB jij zat ook op mijn school toch![]()
![]()
*gilt

altijd leuk zon vrouwenstudie

Naja boeken kaften is idd wel jeugdsentiment

.. ik afgelopen zondag wezen kijken voor stalling op de Rotterdamsche Manege waar ook het CHIO wordt gehouden, heel mooi en heeeeel netjes (ze werken daar ook nog met stalmanagers en die andere traditionele gebruiken, ballottagecommissie etc.) en maar 5 minuten van mijn kamer..! Wél onwijs duur (nog erger dan Poel) + bijkomende kosten en een wachtlijst.. Dus ik moet de komende dagen iig op zoek naar een tijdelijke stalling.. per wanneer ze daar heen gaat is nog niet duidelijk, liefst per 1 oktober (maar ik zit nog met een maand opzegtermijn..) want ik ben alleen in het weekend nog hier.