Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Melanieetjuh schreef:Ik zit nu steeds naar de startlijst van morgen te kijken.. Word er alleen maar zenuwachtig van, ga dus niet meer kijken.
Hoelaat zijn jullie er allemaal?
fallenangel3 schreef:Melanieetjuh schreef:Ik zit nu steeds naar de startlijst van morgen te kijken.. Word er alleen maar zenuwachtig van, ga dus niet meer kijken.
half 12... ik ben echt niet van plan eerder te komen... na het opbouwen hebben we nog wel even om te poetsen enz...
fallenangel3 schreef:Melanieetjuh schreef:Ik zit nu steeds naar de startlijst van morgen te kijken.. Word er alleen maar zenuwachtig van, ga dus niet meer kijken.
half 12... ik ben echt niet van plan eerder te komen... na het opbouwen hebben we nog wel even om te poetsen enz...

Kirsten_S schreef:Iriis_ schreef:
Maar weetje wat het ook is, Daan wil gewoon heel graag wat verder komen met het springen, en aangezien Ben niet zo lekker gaat, en Odinnetje ook niet. Is Troy een goede koop om verder te komen in de sport!![]()
En de aandacht blijven ze krijgen hoor, Daan rijd heeel vaak, en als ze de aandacht niet van hem krijgen, zal er zeker geregeld worden dat ze het van een ander krijgen
jaa dat kan ik wel begrijpen, zou ik graag ook wel willen dat een paard allebei kan. Als ik hem was zou ik ben verkopen maarja, dat is zijn keuze

Liisette_ schreef:fallenangel3 schreef:
Maar je moet je ook nog aanmelden hea.. Najah kan ook na het opbouwen..
Maar dan moet je weer haasten,.
Ik denk dat het voor Jolien ook beter is als je eerder komt.
fallenangel3 schreef:Liisette_ schreef:
Maar je moet je ook nog aanmelden hea.. Najah kan ook na het opbouwen..
Maar dan moet je weer haasten,.
Ik denk dat het voor Jolien ook beter is als je eerder komt.
het aanmelden is om half 12??? en Jolien is volgens mij altijd later op de manege gekomen tot nu toe dan ik... of ze moet zich iedere keer verstoppen?
Liisette_ schreef:Tjah, én opbouwen..
Maarjah, alles zal wel uitlopen...
Elja schreef:JARED IS HOT SAM!
NET ALS ASTOR

haha fallenangel3 schreef:Liisette_ schreef:Tjah, én opbouwen..
Maarjah, alles zal wel uitlopen...
en haasten hoeft zowiezo niet toch? De wedstrijd zelf begint pas om 13.30!
Jane_ schreef:Ik vind hem zo een mietje he..
) 23,