Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Gen afgespoten wou erop maar heb met miek en smokey lekker een eind gewandeld met dekentje, toen Spirit douche gegeven en dekentje op en ben er zo opgestapt zonder zadel en naar buiten gegaan en lekker gegalloppeerd en gedraaft was echt super gewoon dat gevoel dan, dat beestje er zo'n zin in heeft en dit voor het eerst lekker allemaal doet, dat ik gewoon zo'n super kick gevoel gewoon ben gewoon trot op me niet eigen paard
hey ans..
lekker hoor sammy
Wel met cap toch?? Op die wilde hengst?
oo sorry he wat naar, Vergeten
je zus had het lekker wel gezien lekker dat stuk naast het fietspad en langs de snelweg en weer terug stukje burmadeweg nog, Heerlijk!!!
Ik was denk ik te geconcentreerd bezig op mijn friesje
Ik zag je helemaal niet langs komen... K schaam me dood
naja mn paard zat een beetje dwars .. Ze ging echt racend door de bak
En dan zeggen mensen dat friese niet voorwaarst zijn nou de mijne wel hoor
Gelukkig maar
maargoed ga even van de pc af
ben morgen denk half 12 op stal ga rijden, xjes..
en donderdag en vrijdag ben ik er rond een uur of 4 denk ik Naja ik ga slapen doeg
Ik moet op donderdag tot 3 uur naar school.. Dus was ik van plan daarna naar stal te gaan maar voordat ik thuis ben, in mn paarden kleding loop en op stal ben is het ook weer 4 uur... En dan moet ik tsjol nog doen en wolf.. Maar dan word het dus een beetje laat..
En aangezien natas net een kind heeft gekregen ga ik het echt niet opzeggen.. Dus heeft 1 van jullie misschien een oplossing???
. allebei of 1 van de 2 een dag vrij geven?
' . Wat een gek paard
.
Straks weer mijn eerste les dag 

Ik moet morgen ochtend naar de dokter dus word met de auto naar school gebracht en weer gehaald en dan gelijk door naar stal.. Dan kleed ik me daar om
Dus heb weer geluk
Maar toen heb ik gezegd als je zo doorgaat zit je de komende tijd al helemaal niet op je paard
En toen had ze zich weer bedacht
ik begin gewoon een hekel aan mezelf te krijgen haha
Je moet echt nog ff volhouden