Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sence schreef:Je hebt alleen een jaar contract.
sorry moest er ff uit RianneH schreef:Denk niet dat Wilfred aan halfjaars plannen doet, tenzij je een paard van hem koopt, zoals die lui van die fries.
Jobbeltje schreef:RianneH schreef:Denk niet dat Wilfred aan halfjaars plannen doet, tenzij je een paard van hem koopt, zoals die lui van die fries.
Kun je dit toelichten? Welke Fries? en hoe halfjaar?
Jobbeltje schreef:RianneH schreef:Denk niet dat Wilfred aan halfjaars plannen doet, tenzij je een paard van hem koopt, zoals die lui van die fries.
Kun je dit toelichten? Welke Fries? en hoe halfjaar?
dan wil iedereen wel een maand een paard leasen... en daar kunnen ze niet aan beginnen, moet ik toegeven. En wie is nassie dan??? JuuLePuuL schreef:Ik weet wel zeker dat je alleen op jaarbasis een paard kunt leasen... tenzij je ernstig ziek wordt o.i.d... je zou vast wel nu nog kunnen leasen tot eind een contract maar niet zo dat je 3 maanden least en dan opzegt, dat levert te weinig op natuurlijkdan wil iedereen wel een maand een paard leasen... en daar kunnen ze niet aan beginnen, moet ik toegeven. En wie is nassie dan???
Hij wil denk ik niet voor 3 maanden ofzo een paard verleasen, maakt niet uit of Jasmijn stil staat of niet...
.. tot eind december dan denk ik? Dan heb je meer kans idd!!
Ik zou het gewoon maar gaan vragen
nee hoor lied!! Ik moet ook nog 3 dingen doen... alleen ik ga zo eerst naar stal toe, rijden en ompielen!
Ik wil niieeeet naar collegeeeeee..... buh

). En daar stond een pony hengst, heel stoer beest, welsh cobje dacht ik, en showen dat die deed.
Niet te houden! Draaien en druk doen, draven, hoofd omhoog enz. Moest toch wel behoorlijk wat kracht gebruiken om haar bij me te houden en ze heeft behoorlijk wat meppen op haar neus gekregen, anders was ik wel omver gelopen.
dat heb ik nooit, mijn huis is altijd netjes... alleen de keuken is soms een dikke zooi... ik haat afwassen zo!!!
maar ja, je hebt goede en slechte dagen...
Binnenkort weer les! Maar die van Kityee, Kiet op dit forum, heeft een wondje en loopt wat kreupel, dus we spreken pas weer les af als we samen weer kunnen rijden
dan gaat lydia mee namelijk haha kan ze mooi voor fotograaf spelen!
Black moet natuurlijk wel laten zien wat hij kan voor zo'n onbekende 
Moest tot Amersfoort staan!! Gelukkig kon ik daarna zitten.. anders was het niet best geweest
Maar ben nu lekker in Leeuwarden
Jeeej!! Moet alleen morgen wel werken, maarja.. dat verdiend lekker he
Kan ik weer meer uitgeven bij Divoza 
Haha.. en Iemkje deed niks? Je hebt merries en je hebt merries
Haha.. en dat om zon kleine hengst haha..
Ik kan niet tegen te veel troep. Alleen ligt soms een stoel op mn kamer bomvol met allemaal kleren
Ik heb ook maar een kleine kamer, dus kan bijna niks kwijt
maar dan gaat het vrijdag weer super natuurlijk!! Ga ik mooi fotootjes maken
En ik ben geen onbekende voor black hoor Rianne, ik ga elke nacht met black thee drinken met de aliens!
. Moest naar het ziekenhuis gister!
! Maar ik twijfel nog wat.. Als ik niet ga JUUL wil jij dan voor mij voeren? Maar ik zie het eeven