Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sence

Re: Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 19:17

Je hebt alleen een jaar contract.

sheilarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 19:50

Sence schreef:
Je hebt alleen een jaar contract.

okej! Maare goed... ik hoop zow dat Magda Nassie kan Leasen! Tong uitsteken sorry moest er ff uit

JobbeltjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-07 19:51

RianneH schreef:
Denk niet dat Wilfred aan halfjaars plannen doet, tenzij je een paard van hem koopt, zoals die lui van die fries.

Kun je dit toelichten? Welke Fries? en hoe halfjaar?

sheilarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 20:52

Jobbeltje schreef:
RianneH schreef:
Denk niet dat Wilfred aan halfjaars plannen doet, tenzij je een paard van hem koopt, zoals die lui van die fries.

maar magda zat er toch ook aan te denke?

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 21:43

Jobbeltje schreef:
RianneH schreef:

Er was een gezin, moeder en dochters, die leaseden BigBen en nog een pony. Wilfred is toen opzoek gegaan naar een paard voor hun, omdat ze een wouden kopen Knipoog
Hij heeft toen een Fries gevonden, daar hebben Dennis en Ria nog even op gereden, en heef die toen aan dat gezin verkocht.
Ze hebben dus maar 2/3 maanden geleased, maar daarna een paard van hem gekocht die ze bij hem stallen. Ze zaten dus niet een jaar aan dat contract vast, maar in mijn ogen alleen maar omdat ze een paard van hem gekocht hebben en nog bij hem stallen.
Dat bedoel ik dus, denk dat Wilfred wel een leasing van een paar maanden wil doen, maar niet als er geen ander voordeel voor hem uit te halen valt. Anders gaan de andere leasers natuurlijk ook klagen enz.
Daarom ben ik ook bang dat Magda niet een paar maanden kan leasen, misschien wel tot het einde van dit jaar maar niet dat ze zegt van ik lease twee maanden een paard en dan zie ik wel. Dan krijg je namelijk mensen die veel eerder hun paard op willen zeggen enz.

Snappie?

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 22:27

Ik weet wel zeker dat je alleen op jaarbasis een paard kunt leasen... tenzij je ernstig ziek wordt o.i.d... je zou vast wel nu nog kunnen leasen tot eind een contract maar niet zo dat je 3 maanden least en dan opzegt, dat levert te weinig op natuurlijk Tong uitsteken dan wil iedereen wel een maand een paard leasen... en daar kunnen ze niet aan beginnen, moet ik toegeven. En wie is nassie dan???

sheilarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 22:39

JuuLePuuL schreef:
Ik weet wel zeker dat je alleen op jaarbasis een paard kunt leasen... tenzij je ernstig ziek wordt o.i.d... je zou vast wel nu nog kunnen leasen tot eind een contract maar niet zo dat je 3 maanden least en dan opzegt, dat levert te weinig op natuurlijk Tong uitsteken dan wil iedereen wel een maand een paard leasen... en daar kunnen ze niet aan beginnen, moet ik toegeven. En wie is nassie dan???

Nassie is Nasmijn (op de manege Jasmijn genoemd!) Is mijn oude verzorgpaard!

En aangezien nasmijn alleen mar stilstaat en gebruikt word als reserve paard! denk iok dat Miss Wilfred er miss wel handig vind!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 09:29

Ik denk niet dat het Wilfred uitmaakt Tong uitsteken Hij wil denk ik niet voor 3 maanden ofzo een paard verleasen, maakt niet uit of Jasmijn stil staat of niet...

@Rianne en Lupi: Gaan jullie ook naar Divoza????? Haha!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 09:35

jep, ben het met lied eens, maakt wilfred niet uit of een paard siltstaat...

Kiet!! Lydia gaat vrijdag mee naar de paarden!! Gezellig he!? Of vinden we dat niet gezellig Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door JuuLePuuL op 16-05-07 09:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 09:36

BERE gezellig natuurlijk Tong uitsteken

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 09:37

ow ja....

Ik heb VAKAAAANSJEEE!! Tot volgende week dinsdag!!! Haha!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 10:18

.
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 02-02-19 18:59, in het totaal 1 keer bewerkt

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 10:59

Owkee, dat is iets langer dan 2 maanden ja Tong uitsteken .. tot eind december dan denk ik? Dan heb je meer kans idd!!

Ik ga zo naar de paarden, lekker rijden in de regen haha! En ga mn zadelkast uitsoppen en schoonmaken en netjes inrichten... en dan maar weer wat voor school doen!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 11:08

Naja, het kan zijn dat Wilfred natuurlijk denkt, beter een half jaar nog een paard verleasen, dan helemaal niet Tong uitsteken Ik zou het gewoon maar gaan vragen Lachen

Ik moet zo weg... moet opdr maken en dan college... Baaaaahhhh... gelukkig vanavond weer lekker naar Leeuwarden Haha! Haha!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 11:09

Vanavond al weer naar Leeuwarden??? Kom je ons weer lastig vallen Tong uitsteken nee hoor lied!! Ik moet ook nog 3 dingen doen... alleen ik ga zo eerst naar stal toe, rijden en ompielen!

Je hoort nog over vrijdag! Ow ja, mijn schoenen waren gisteren bezorgd, alleen ik was niet thuis... Boos!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 11:15

Jaaaa, in Leeuwarden weer de boel onveilig maken Tong uitsteken Ik wil niieeeet naar collegeeeeee..... buh

Aaah, vervelend dat je niet thuis was! Worden ze nu nog een keer bezorgd of moet je ze ergens ophalen? Gaat wel altijd lekker snel bij Divoza Haha!

Tot vrijdag!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 11:20

Ehmm ze komen vanmiddag tussen 12.00 en 18.00 en ik ga zo weg en ben hopelijk om 3 uur weer thuis dan heb ik nog kans dat ze dan komen. Meestal als je 3 keer niet thuis bent, dan gaat het naar het postkantoor, maar aangezien dit onder rembours is, betalen aan de postbode, kan het best zijn dat het terug naar Divoza gaat. Ik zal even bellen als ik vanmiddag niks heb dat het bij mn ouders bezorgd moet worden!!

Tot vrijdag lied, en succes met colleges volgen! Hou Vol! Knipoog

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 12:51

OMG, ik was gisteren lekker met de paarden erop uit.
Of nouja, mijn zusje reed Iemkje en ik stapte met Donja aan de hand ivm haar hoefzweer. Ze moet geweekt worden en op het harde stappen Knipoog

Zijn we bijna terug en dan komen we langs het weiland dat voor de deur van van de Lageweg ligt (snappen jullie het nog Knipoog ). En daar stond een pony hengst, heel stoer beest, welsh cobje dacht ik, en showen dat die deed.
Loop ik daar dus met een kreupel paard van 1.65 aan de hand, die barst van de energie, maar rustig moet stappen en ook nog eens een merrie is...
Je raad het wel, stuiter, stuiter... Hyper! Niet te houden! Draaien en druk doen, draven, hoofd omhoog enz. Moest toch wel behoorlijk wat kracht gebruiken om haar bij me te houden en ze heeft behoorlijk wat meppen op haar neus gekregen, anders was ik wel omver gelopen.

Zegt mijn zusje ook nog: 'Moet je kijken hoe mooi hij loopt!' Tja, ik zag alleen witte haren en hoeven die dicht bij mijn tenen kwamen....
Einde van het verhaal: Donja was kapot toen we eindelijk terug waren, ik had zere spiertjes en die pony was nog aan het rennen toen we in de auto terug reden....

@ Lied, succes met college...

Ik ga nu maar eens mijn kamer opruimen... De deur kan niet meer goed open.. Nagelbijten / Gniffelen

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 15:33

hahaha de deur kan niet goed meer open Tong uitsteken dat heb ik nooit, mijn huis is altijd netjes... alleen de keuken is soms een dikke zooi... ik haat afwassen zo!!!

Heb vanmiddag gereden... ging nog nooit zo slecht Verdrietig maar ja, je hebt goede en slechte dagen...

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 17:20

Owh das jammer.. Je hebt idd zulke dagen, ach binnenkort weer les toch?

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 17:21

Jaaa Lachen Binnenkort weer les! Maar die van Kityee, Kiet op dit forum, heeft een wondje en loopt wat kreupel, dus we spreken pas weer les af als we samen weer kunnen rijden Lachen

Ach vrijdag gaat het vast heeeeeel goed Knipoog dan gaat lydia mee namelijk haha kan ze mooi voor fotograaf spelen!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 17:49

Hahaha, denk dat het dan super gaat Haha! Black moet natuurlijk wel laten zien wat hij kan voor zo'n onbekende Knipoog
Veel succes vrijdag dan Knipoog

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 19:18

En Juul, heb je je schoenen al???

Nou, ik heb college overleefd hoor... pfff wat saai! En toen nog in een bomvolle trein!!! Boos! Moest tot Amersfoort staan!! Gelukkig kon ik daarna zitten.. anders was het niet best geweest Tong uitsteken Maar ben nu lekker in Leeuwarden Haha! Jeeej!! Moet alleen morgen wel werken, maarja.. dat verdiend lekker he Tong uitsteken Kan ik weer meer uitgeven bij Divoza Knipoog

Jeetje Rianne, wat een verhaal! Die Donja Knipoog Haha.. en Iemkje deed niks? Je hebt merries en je hebt merries Tong uitsteken Haha.. en dat om zon kleine hengst haha..

Mijn kamer is ook altijd netjes Tong uitsteken Ik kan niet tegen te veel troep. Alleen ligt soms een stoel op mn kamer bomvol met allemaal kleren Tong uitsteken Ik heb ook maar een kleine kamer, dus kan bijna niks kwijt Tong uitsteken

Jammer dat het rijden niet zo ging Juul.. je hebt idd wel eens mindere dagen helaas Lachen maar dan gaat het vrijdag weer super natuurlijk!! Ga ik mooi fotootjes maken Haha! En ik ben geen onbekende voor black hoor Rianne, ik ga elke nacht met black thee drinken met de aliens!

Tot vrijdag Juul! En de rest tot weet ik niet Tong uitsteken

Kiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 10:37

@ Lied en Juul: Ik kan de 25ste mee naar Divoza? Wie rijd? Lied of ik?
Ik weet niet of ik kan rijden vrijdag. Ik zit met een onstoken oog Verdrietig . Moest naar het ziekenhuis gister!
Moest een week rustig aan doen, mag mijn lenzen niet meer in en mag eigenlijk ook niet naar de
paarden ivm stof en zand Stoom uit je oren ! Maar ik twijfel nog wat.. Als ik niet ga JUUL wil jij dan voor mij voeren? Maar ik zie het eeven
aan hoe mijn oog vrijdag is!

Kiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 10:40

En Juul heb je je schoenen al binnen? Haha!