Nouhou.....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

).

Jus_dOrange schreef:
Ben op school

We wandelen zoveel, ik zet d'r keurig elke zoveel weken op de hoefsmidlijst en ik krijg constant te horen dat hij er niks vanaf kan halen.
Volgens mij begin ik er na een paar weken gewoon stukken hoefwand bij te verzinnen in m'n verbeelding...

Hopen dat het wel gaat lukken morgen.
Nouja, dan zie ik je vanavond wel ergens bij de stallen huppelen! 

Ik heb nieuwe appelkoekjes gehaald voor Stace, rijhandschoentjes en ik heb ook een set bandages gekocht.
Ik heb een vriendin die kan bandageren en ik vind dat ze 't me toch een keer moet leren.

Vandaag op d'r gereden, keihard gewerkt en ze ging op acceptabele snelheid vooruit.
Ze is echt leuk om op te rijden als je haar lekker aan het werk zet. Is het bandageren inmiddels al gelukt? Of moet je er nog aan beginnen?
Maar gelukkig was ik allebei de keren er heel snel bij en heb haar gecorrigeerd. 
De vrouw liet dat stomme beest vieren en toen ging hij aan mijn been snuffelen maar tegen de tijd dat ik dat doorhad hing hij er al in. Hij ging eerst voor mijn hand maar die kon ik op tijd wegtrekken. Rotbeest. Gelukkig is het niet ernstig maar hij heeft me wel te pakken gehad. Dokter van huisartsenpost zei dat we het moesten aankijken want het was niet diep genoeg om een tetanusprik te moeten. Lekker eind van je weekend

Zitten wel leuke tussen.
Die vorige waren ook echt schattig!