Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 01:11

[quote="Jus_dOrange"]Tsja, ik heb wel vaker gelijk he... Schijnheilig Clown

Nouhou.....Lips are sealed

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 07:30

Ik heb best wel regelmatig gelijk hoor (ook regelmatig niet maar daar hebben we 't nu niet over Clown ).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 15:40

Hahaha suus Clown

Leuke foto's zijn het geworden. Echt mooi scherp! Balen dat sommige zo groot zijn en daardoor je laptop laten flippen.

Oef, vandaag bij mijn neefjes geweest. Neefje van 2 (Sam) wilde van de bank maar het ging niet goed. Hij vloog met zijn hoofd voorop naar beneden en klapte daarbij nét met zijn neusje op de tafel. OMG dat was echt even schrikken, bloedneus enzo maar hij heeft nu een blauwe neus. Gelukkig is het daarbij gebleven zeg, wel een bikkeltje, het was maar even huilen en toen was het al over. Arm kereltje, hij moet donderdag ook nog op de foto... Nagelbijten / Gniffelen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 16:15

Moet hij nu op de foto vanwege die klap op zijn neus?

Ik zou als moeder zijnde toch even laten nakijken of hij niet zijn neus gebroken heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 16:34

Het is gelukkig niet gebroken, daar kwamen we al vrij snel achter. De pijn was al snel over en hij had geen tekenen van gebroken neus (blauwe ogen etc). Ook was hij daarna al vrij snel weer met andere dingen bezig. Maar mijn tante houd het wel goed in de gaten. Ik weet niet of ze voor de zekerheid even naar de dokter gaat, het gebeurde bij mijn oma die altijd overdag oppast. Maar haar kennende zal ze wel even naar de dokter gaan.

Hij moet trouwens op de foto voor de klassenfotograaf op de school van zijn oudere broertje Mick. Hij zal er mooi op komen te staan met zijn blauwe neus Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 19:17

Ahh da's sielughh...

Met een beetje make up krijg je z'n neus wel in de normale kleur... Schijnheilig

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 09:34

Doei!

Ben op school Nagelbijten / Gniffelen

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 10:44

Jus_dOrange schreef:
Doei!

Ben op school Nagelbijten / Gniffelen

Echt waar weet je het zeker?! Ik ben net terug van motorrijden ben de hele ochtend aan het cruisen geweest Cool

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 12:37

Dat mocht je toch niet meer van Dick? Volgens mij was ik echt op school.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 16:06

Heey daar!

Vanavond weer lekker les. Heb er zin in *LOL*

Heb trouwens net in de Bijenkorf de DVD van pittige tijden gekocht. OMG het is echt té hilarisch gewoon Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 16:11

Doei!

Ohja je hebt weer les he... Ik weet niet of ik met Stace kan komen kijken want eigenlijk mag ik niet meer op 't harde wandelen. Bloos We wandelen zoveel, ik zet d'r keurig elke zoveel weken op de hoefsmidlijst en ik krijg constant te horen dat hij er niks vanaf kan halen. Bloos Volgens mij begin ik er na een paar weken gewoon stukken hoefwand bij te verzinnen in m'n verbeelding...

Stace krijgt ook een naambordje! Ik hoop dat hij klopt want ik heb gisteren uit m'n hoofd d'r stamboompje opgeschreven. Nagelbijten / Gniffelen

Oh en Stace is een doos. Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 16:15

Ohja, school is stom. We moeten een deel van onze lessen via de pc's intekenen, dat gaat open op dinsdag. Dus ik dinsdag braaf intekenen, ik kijk die middag op de pc om m'n rooster uit te printen: uren weg... Ik opnieuw intekenen. Gisteren keek ik weer op m'n rooster: uren weg. Vandaag deden de pc's 't niet, dan zal ik uiterlijk morgen in kunnen tekenen als de pc's het dan doen en op dinsdag zitten de meeste uren al vol, en no way dat ik woensdagmiddag in ga tekenen want dan wil ik naar Stace.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 16:36

Leuk he? Die computers op school. Ik ken het maar al te goed die rotdingen Boos! Hopen dat het wel gaat lukken morgen.

Wat gek van Stees haar hoefjes zeg! Kan je geen dealtje sluiten met de hoefsmid dat je maar de helft hoeft te betalen ofzo Tong uitsteken Nouja, dan zie ik je vanavond wel ergens bij de stallen huppelen!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 16:42

Hihih nouja hij kan er niks af halen... Dan houdt 't op he.

Btw ging brownies maken, chocoslagveld in keuken.
Snert koken: halve fornuis onder Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 10:45

Doei!

Nou 't is weer stil hoor... Clown Ik heb nieuwe appelkoekjes gehaald voor Stace, rijhandschoentjes en ik heb ook een set bandages gekocht. Nagelbijten / Gniffelen Ik heb een vriendin die kan bandageren en ik vind dat ze 't me toch een keer moet leren. Nagelbijten / Gniffelen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 12:24

Ik had ook wel bandages voor je gehad als het alleen gaat om het leren bandageren Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 17:03

Hihi ik hou van impulsief dingen kopen. Nagelbijten / Gniffelen

Btw, Cowboy is koel. *LOL* Vandaag op d'r gereden, keihard gewerkt en ze ging op acceptabele snelheid vooruit. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 11:56

Hahaha Cowboy is lief *LOL* Ze is echt leuk om op te rijden als je haar lekker aan het werk zet. Is het bandageren inmiddels al gelukt? Of moet je er nog aan beginnen?

Ik heb donderdag op Jersey gereden. Pfoe dat was een tijd geleden! Moest haar wel voorwaarts houden want ze was niet echt vlot. Ze was wel heel vlot met het aanvallen van Ramona in galop Nagelbijten / Gniffelen Maar gelukkig was ik allebei de keren er heel snel bij en heb haar gecorrigeerd.

Heb ook een heerlijk weekend gehad in Belgie. Zaterdag ochtend met Liz een buitenrit gemaakt van 3 uurtjes. Mijn vader ging mee op de mountainbike. Lekker een paar stukken rechtuit gegaan in volle galop. We hebben ook echt een enorm hert gezien en 3 vosjes, echt tof. We zijn ook nog 10m door een stromend riviertje gegaan, het was best diep maar Liz ging er zo doorheen na een paar slokjes water te hebben genomen. Ben echt trots op m'n meid, als ik bedenk hoe panisch ze was van water in het begin. *LOL*

Tot ik zondag in mijn been ben gebeten door een kettinghond Boos! De vrouw liet dat stomme beest vieren en toen ging hij aan mijn been snuffelen maar tegen de tijd dat ik dat doorhad hing hij er al in. Hij ging eerst voor mijn hand maar die kon ik op tijd wegtrekken. Rotbeest. Gelukkig is het niet ernstig maar hij heeft me wel te pakken gehad. Dokter van huisartsenpost zei dat we het moesten aankijken want het was niet diep genoeg om een tetanusprik te moeten. Lekker eind van je weekend Nagelbijten / Gniffelen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 12:57

Lijkt me heel erg schrikken, en ik had de vrouw er toch echt op aangesproken hoor. Wees blij dat je geen opfrisser van je tetanusprik hoefde want die krengen doen zeer. Hoe is het er nu mee?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 13:44

Nu gaat het heel goed, het is gevoelig maar niet erg pijnlijk ofzo. Dus dat is een goed teken. Het ging eigenlijk zo snel, ik had niet eens door dat ik gebeten was. Ik dacht dat alleen mijn broek slachtoffer was geworden, maar helaas was het dus anders.

Ik ben heel blij dat ik geen prik hoefde, ik heb idd gehoord dat je er niet blij van word. Die vrouw tja, pas 's avonds in de auto had ik eigenlijk ook spijt ervan dat ik haar er niet op aangsproken had. De volgende keer pakt dat kl*tebeest een kind ofzo... Maar ze was er zelf ook wel van geschrokken.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 15:46

Doei!

Da's poedersuiker zeg... Gelukkig doet 't niet heel veel pijn. Ach gut

Wel fijn dat 't buiten zo goed ging. Lachen

Ik ben nog steeds bezig met het nabewerken van de foto's van gisteren. Clown Zitten wel leuke tussen. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 15:48

Leuk joh! Ik wil ze wel zien hoor *LOL* Die vorige waren ook echt schattig!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 15:59

Afbeelding

Kan wel blij kijken hoor op het paard Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 16:01

Afbeelding
Maar ook zeer geconcentreerd Nors opkijken

lampjerulez