Trusten allemaal
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ga jij er dan achteraan met Bo..? Als ie net zo te keer gaat als vanmiddag (stijgeren) mag je alsnog wel uitkijken met je rug hoor! Wees voorzichtig!

was alleen maar leuk.
oftewel.....ik kwam niet ver
. 
hierna moest dit ook gedaan worden met alle inauguratieleden, oftewel 10 man. dit is ons jammer genoeg niet gelukt. het record van de zsv staat op 16 man op 1 barkruk.....vraag me niet hoe ze dat gedaan hebben 
2 van de vijf leden moesten model zitten en de rest moest hun op gaan maken....ik zat samen met een ander meisje uit mijn groep als model....en de 3 mannen mochten kleuren
ik ben er uiteindelijk als 1 of andere krijger uit komen te zien:P als er een foto is zal k m online zetten 
AnneOmie schreef:Banjer is echt een schatjeHad hij nou op je bed gepiest Daan hoorde ik van je moeder
![]()
(en hij had inderdaad op mn bed gepiest
)
Heb Vanessa ook al op de hoogte gebracht. AnneOmie schreef:Aaaah daar is hij van, Kwam me al zo bekend voor! Ik vind het echt een lekker ding! Die mag bij mij wel langskomen als vampier vanavond hoor
ShirleyA schreef:AnneOmie schreef:Aaaah daar is hij van, Kwam me al zo bekend voor! Ik vind het echt een lekker ding! Die mag bij mij wel langskomen als vampier vanavond hoor
Goh, wist niet dat je nog maagd bent......
Hij lust me vast zo ook wel
ShirleyA schreef:Tot hoe laat gaan ze door met asfalteren? Iemand enig idee?
ShirleyA schreef:Hij zal je wel lusten, maar hij gaat toch dood als je geen maagd bent? Dat is dan weer zonde.....
Is dat zo?
Gelukkig is hij geen vampier in deze nieuwe serie
Zirano schreef:Vana landsmeer kun je tot de bocht ant ze zijn vana de brug begonnen.Vana de bocht kun je wel lopen naar Taams.Het zou idd tot 18.00 duren maar je weet het maar nooit

Zirano schreef:Ze gaan vanaf de brug naar de bocht toe werken.en dan richting Taams.zodat ze zelf beter erbij kunnen met asalteren.
Sterkte zieke