stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnneOmie

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 22:32

Ik ga ook slapen. Morgen eerder beginnen op het werk zodat ik op tijd naar stal kan voor de veearts.

Trusten allemaal Doei!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-06 22:33

truste ik ga ook want chantal wilt pascha vroeg rijden Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 22:37

Hey fijn dat Chantal Pascha gaat rijden! Tot morgen!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-06 22:38

ja in ieder geval morgen Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 23:00

Leuk dat Chantal Pas gaat rijden Bren! Haha! Ga jij er dan achteraan met Bo..? Als ie net zo te keer gaat als vanmiddag (stijgeren) mag je alsnog wel uitkijken met je rug hoor! Wees voorzichtig!

Ik zal ook zo blij zijn als die Haal nou eens helemaal klaar is zeg. Ben het wel zat. Bij elkaar kilometers omgereden al.... Verdrietig

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 00:22

hier ffies een verslagje van mijn avonds gister! Haha!

het viel allemaal heel erg mee gelukkig Tong uitsteken was alleen maar leuk.
er waren 10 leden die geinaugureerd moesten worden. we moesten om 8 uuur voor de deur van de zsv verzamelen. hierna mochten we 2 rondjes rond de kerk rennen......even ter info...mijn conditie is van mijn huis tot t eind van de straat Tong uitsteken oftewel.....ik kwam niet ver Tong uitsteken
naja hierna mochten we naar binnen. hier werden de 10 mensen in groepen van 5 verdeeld. ( de roze olifantjes en de groene chiraffen) ik was een roze olifant btw Tong uitsteken.
als eerste moesten we een speurtocht door zaandam doen. we moesten letters verzamelen, opdrachten doen om die letters te verzamelen en de extra opdracht was om een trofee mee te nemen. dit moest iets van de gemeente zijn, niet van particulieren. wij hadden deze opdracht gewonnen Haha!
daarna moesten we proberen om met je groep op 1 barkruk te staan. en dit moest 2 minuten volgehouden worden.....dit zijn twee zware minuten kan k jullie melden Tong uitsteken hierna moest dit ook gedaan worden met alle inauguratieleden, oftewel 10 man. dit is ons jammer genoeg niet gelukt. het record van de zsv staat op 16 man op 1 barkruk.....vraag me niet hoe ze dat gedaan hebben Tong uitsteken

verder waren er nog dansrondes (de macarena en limbo). Hierna kwam de makeup ronde Tong uitsteken 2 van de vijf leden moesten model zitten en de rest moest hun op gaan maken....ik zat samen met een ander meisje uit mijn groep als model....en de 3 mannen mochten kleuren Tong uitsteken ik ben er uiteindelijk als 1 of andere krijger uit komen te zien:P als er een foto is zal k m online zetten Tong uitsteken
als laatste was er nog de talentenjacht...iedereen moest zijn talent (wat de zsv overigens verzonnen had) tot uiting laten komen. ik moest het liedje 9 to 5 van dolly parton zingen Tong uitsteken

naja om een lang verhaal kort te maken, ik heb me prima vermaakt! Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 06:07

Goedemorgen Marjolijn,Gelukkig zal het dan met de hoodpijn ook meevallen.Leuk oh ik wacht de foto's af.Ben benieuwd jij als krijger.

Goedemorgen dames.
Het is vandaag op z'n Hollands gezegd PESTWEER.Regen,harde wind,koud echt herstweer.Tegen de middag klaart het vooral in het noorden wat op. De temperatuur loopt op tot 14 graden.Werk met plezier ondanks dat het maandag is en tot later.Nog 42 dagen (6 weken dus)en dan is het KERST.Snel he!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 08:51

Goedemorgen weervrouwtje Haha!

Het is idd pestweer! Ik ben al aan het werk. Gelukkig toestemming van de baas om straks naar Omar te gaan voor de tandarts. Hij was met vakantie toen ik de afspraak heb gemaakt en kneep hem even want voor hetzelfde geld vond hij het niet goed. Maar gelukkig is het geen probleem.

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 10:41

AnneOmie schreef:
Banjer is echt een schatje Lovers Had hij nou op je bed gepiest Daan hoorde ik van je moeder Verward Nagelbijten / Gniffelen

Ja, t is echt een schatje en ben super blij met mijn kado Haha! (en hij had inderdaad op mn bed gepiest Nagelbijten / Gniffelen )
Maar zeker ook met dat van jullie. Bedankt dus allemaal aan degene die aan mijn kado hebben meegdaan! echt super! OK dan!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 10:46

Graag gedaan hoor Daan Haha!

Ik heb net naar Taams gebeld en we moeten straks via Oostzaan naar stal. Vanaf de kant van Landsmeer zijn ze begonnen met asfalteren. Ze zijn nog niet bij Taams aangekomen gelukkig Tong uitsteken Heb Vanessa ook al op de hoogte gebracht.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 11:06

AnneOmie schreef:
Aaaah daar is hij van, Kwam me al zo bekend voor! Ik vind het echt een lekker ding! Die mag bij mij wel langskomen als vampier vanavond hoor Tong uitsteken

Goh, wist niet dat je nog maagd bent......

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 11:10

Tot hoe laat gaan ze door met asfalteren? Iemand enig idee?

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 11:12

ShirleyA schreef:
AnneOmie schreef:
Aaaah daar is hij van, Kwam me al zo bekend voor! Ik vind het echt een lekker ding! Die mag bij mij wel langskomen als vampier vanavond hoor Tong uitsteken

Goh, wist niet dat je nog maagd bent......

*LOL* Hij lust me vast zo ook wel Haha! Clown

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 11:13

ShirleyA schreef:
Tot hoe laat gaan ze door met asfalteren? Iemand enig idee?

Tot 18.00 uur maar het kan ook uitlopen!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 11:18

Hij zal je wel lusten, maar hij gaat toch dood als je geen maagd bent? Dat is dan weer zonde.....

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 11:22

ShirleyA schreef:
Hij zal je wel lusten, maar hij gaat toch dood als je geen maagd bent? Dat is dan weer zonde.....

*LOL* Is dat zo?

Dat zou idd zonde zijn Haha! Gelukkig is hij geen vampier in deze nieuwe serie Tong uitsteken

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 11:23

Ben naar stal!
doeiiii

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 11:27

Vana landsmeer kun je tot de bocht ant ze zijn vana de brug begonnen.Vana de bocht kun je wel lopen naar Taams.Het zou idd tot 18.00 duren maar je weet het maar nooit

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 12:03

Zirano schreef:
Vana landsmeer kun je tot de bocht ant ze zijn vana de brug begonnen.Vana de bocht kun je wel lopen naar Taams.Het zou idd tot 18.00 duren maar je weet het maar nooit

Slaan ze dat stuk voor de bocht en de bocht zelf over dan????
Ik begrijp de werkwijze echt niet: zo rommelig en ongestructureerd! Zeldzaam waardeloos zoals er gecommuniceerd wordt onderling en naar buiten toe; echt waanzin. Blij als die ongein klaar is!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 12:22

moggu mensen!

jaa het asfalteren is echt ontzettend vervelend! Ik hoef pas woensdag weer naar stal gelukkig!
Werd vanochtend ook doodziek wakker ik was echt beroerd! Dus ziek gemeld op me werk en de dokter gebeld! Want zit al heel lang niet echt goed in me vel en moet steeds huilen om niks! Zijn gewoon teveel dingen gebeurd om me heen Verdrietig

De dokter zegt dat ik teveel stress heb :/ moet je ermee he :S

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 12:32

Ze gaan vanaf de brug naar de bocht toe werken.en dan richting Taams.zodat ze zelf beter erbij kunnen met asalteren.
Sterkte zieke

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 16:00

Zirano schreef:
Ze gaan vanaf de brug naar de bocht toe werken.en dan richting Taams.zodat ze zelf beter erbij kunnen met asalteren.
Sterkte zieke

Ok..... en wanneer zijn ze Taams voorbij?

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 16:00

ik mag hopen vanavond Tong uitsteken

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 16:26

Dat hoop ik ook, maar vertrouw er niet op.....

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 17:56

Nee ze zijn Taams niet voorbij ze doen momenteel alleen stukken en aan het einde komt dan alles denk ik.
Zirano gaat morgen naar Emmeloord.Wordt daar geopereerd.Zijn zaadstreng is ontstoken en woensdag wordt dat probleem verholpen.