Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Naomi_Jortje schreef:Als jullie wedstrijd hebben, hoeveel ringen hebben jullie dan tegelijk?
Wij binnen 2, en buiten meestal 3
Ilja000 schreef:*leest even terug*
Uit het hoofd rijden geeft geen extra punten. In ieder geval, niet volgens de reglementen, niet volgens de jurycursus.
Shalimar schreef:Let niet op mijn hoofd, ik kijk altijd erg geconcentreerd/moeilijk.
Marloess_ schreef:Bij ons start iédereen altijd in volledig tenue [oké, soms van elkaar geleend.]
Ik vind dit persoonlijk ook wel zo netjes.
Suzeltje schreef:Bij ons rijdt ook bijna iedereen in tenue, en anders vaak met witte blousse met eventueel nog een donkerblauwe/zwarte bodywarmer. En we rijden ook altijd wedstrijden in 1 bak, met maximaal rond de 40 starts geloof ik.
Flurk schreef:Shalimar schreef:Let niet op mijn hoofd, ik kijk altijd erg geconcentreerd/moeilijk.
[im g]http://i85.photobucket.com/albums/k48/Shalimar1981/Burtha1-1.jpg[/img]
ik vind dit een leuke kleurencombinatie maar in de FNRS regelementen staat;
kledingvoorschrift op blz 13 in het handboek;
rijlaarzen, rijbroek, met
-witte blouse lange mouw/sweater (effen kleur) lange mouw, of
- manege tenue (lange mouw), of
- compleet wedstrijd teneu (rij-jasje, plastron/ stropdas, handschoenen)
Indien met handschoenen wordt gereden dan zijn WITTE handschoenen altijd verplicht ook bij het losrijden of inspringen.
Minichaps zijn toegestaan (conform regels eigen ruitersportcentrum, mits deze glad zijn afgewerkt (zonder franje) en de daarbij horende schoenen met gladde doorlopende zool met een hakje
een dressuurzweep voor pony's mag maximaal 100 cm lang zijn (inclusief slag) en voor paarden 130 cm
De meeste van jullie komen met een te lange zweep de rijbaan binnen (let daar op)
Bij het springen mag uitsluitend een karwats gebruikt worden (deze is maximaal 75 cm lang)
Shalimar schreef:En waarom heb je dat niet gedaan?
Ik mocht dus echt niet in de F1 beginnen, dan zou ik alles winnen en de kleintjes niet. Ik moest dus in de F3 beginnen. Niet dat dat moeilijk was maar het was iig beter dan de F1.
Shalimar schreef:Dat vind ik heel apart zeg, bij ons start iedereen in de F waar hij geschikt voor is. En dat jij laatste wordt...Hoeveel punten had je?