Wat een snert weer trouwens zeg, ik heb er bijna 2 uur over gedaan vanmorgen om op mijn werk te komen t.o.v. normaal een kwartier. Ik heb de vrachtwagen over de reling zien hangen.
Mijn vader moest thuisblijven omdat hij er niet langs mocht/kon volgens mij . Nu is hij hard beneden aan het werk ( gelukkig is hij doordeweeks mooi op z'n werk, word gek van zijn commentaar en moet alles nu netjes opruimen )
Vanmorgen inderdaad gruwelijk slecht weer. Ik had bijna een uur vertraging en kwam bij toeval een klasgenoot tegen die me vertelde dat ze op weg was naar het werkcollege.....Werkcollege Die beginnen toch pas volgende week? Nee hoor, vandaag Ook lekker, dus toen maar gezellig samen 30 minuten op Utrecht centraal zitten wachten tot onze trein wegreed en onderweg nog meer vertraging opgelopen, maar dat lijkt altijd minder erg als je met z'n tweeën bent. Gelukkig had iedereen vertraging dus dat scheelde weer een hoop. Momenteel erg druk en stresserig hier, dan merk je weer eens goed dat je echt moet presteren op de Uni. De komende 3 dagen mogen wat mij betreft even voorbij vliegen, en dan zaterdag weer lekker genieten van een vrije dag op de manege.
Zo passoa weg gebracht.. ze heeft een grote stal helemaal voor haar alleen(echt groot). dikke laag stro, lekker eten en ze kan lekker naar buiten kijken.. veel te zien zoals schepen die voorbij komen,hondjes. dus ze heeft het wel naar der zin gelukkig
phoe jat wat een snert weer. ik heb er ook een half uur langer over gedaan dan normaal. (op zich valt dat wel mee als ik de rest zo hoor). maar dat kwam niet doordat het zo druk was maar door al die fijne mensen die niet harder durven dan 50 op een (gestrooide) 80 weg :S
ja een paar maanden terug stond de manege nog vol en nu komen er steeds meer stallen vrij.. ik vind het wel fijn voor je dat je voor passoa nu een geschikte plek hebt gevonden en zo snel ..
Inderdaad goed op te horen dat passoa een leuke plek heeft. Gisteren weer lekker gereden tijdens de priveles, met mijn nieuwe laarzen gaat het al een stuk beter( iets minder pijn ). Effe volhouden.
Ja Deb, wie mooi op het paard wil zitten, moet pijn lijden. Het is wel te zien op de manege dat er veel in Drunen geweest zijn, ik zie veel mooie nieuwe laarzen voorbij komen.
Ik wil ook naar indoor brabant, maar ik wil zaterdag dagkaart of passe partout, en die zijn uitverkocht. We hadden ticketservice gebeld, en het was dus echt overal uitverkocht zeiden ze, dus neem aan ook bij de kassa? Naja, iedereen die gaat, veel plezier
@steef: ik dacht dat Geni jouw vast paardje was, of wisselen jullie steeds af? Had het wel willen zien, als ik ooit nog eens vrij ben op dinsdag dan kom ik een keertje langs