lekker vakantie ! heerlijk geniet er maar van... Ik heb de hele dag in bed gelegen. Heb borstonsteking gekregen en sinds vanacht gewoon super hoge koorts en die wil maar niet weg gaan. Ik voel me echt zwaar küt om het zo maar even tezeggen..
mijn dag is ook stom stom stom.... hele tijd wachten op een mailtje waarin staat dat ik me voor mn vakken kan inschrijven... nu lukt het niet voor de belangrijkste dingen stom stom stom je moet zelf aangeven of je het nu wilt of het volgende halfjaar, maar als je het dan wilt is er kans dat het niet in het rooster past, want dat is al gemaakt voordat de vakken gekozen zijn... maar dan heb je dus ook nog eens kans dat je sommige vakken helemaal niet kunt volgen!!!!!!!!! stom stom stom morgen op kamp.... en geen vervoer vanuit epen terug stom stom stom
dank je... Bas doet goed zijn best !! Ik moet doorblijven gaan nu met voeding geven.. of in mijn geval kolven. Haar zelf laten drinken lukte ook al niet. Sophie deed het goed maar ik kon de pijn echt niet meer verdragen en ben overgestapt op kolven en haar de fles geven. Dat werkte goed, maar ik ga nu wel stoppen als die ontsteking over is ! Ik heb hier gewoon geen zin in !