Vanmiddag was ik bij de intocht, Otis heeft zich voorbeeldig gedragen afgezien van die paar ehh... pepernoten... in de binnenstad. Echt heel grappig om Ingrid en Jacq als pieten te zien
Daarnet las ik een topic over een sintpaard dat vandaag op hol is geslagen in Hoofddorp dacht ik. Otis vond 't af en toe een beetje eng, al die kindertjes, maar Ingrid stelde 'm steeds gerust. Er liepen ook allemaal pieten achter die er voor zorgden dat er van die kant niemand 'm aan het schrikken zou maken. We kunnen allemaal heel trots zijn op Otis! Zag dat z'n stalletje op de Varkensmarkt er ook al weer staat
Wat ik nog even wilde zeggen over de nieuwe instructeurs: we hebben allemaal veel geleerd van degenen waar we nou les van hebben. Maar van een ander kunnen we ook leren! toen mijn vorige instructrice stopte met lesgeven ben ik gestopt met paardrijden. Ik dacht niet dat ik ooit nog zo'n geweldige instructrice zou vinden en dat is tot nu toe ook zo al vind ik Manon heel fijn lesgeven. toch rijd ik weer omdat ik nou eenmaal nog heel veel te leren heb. Net zoals je van ieder paard wat kunt leren kun je ook van iedere instructeur wat opsteken. Hoe meer je denkt "dit wordt niks" of "alles is minder leuk zonder Ingrid" hoe meer het ook zo zal zijn. Een andere aanpak is niet perse slechter. Zie het als een kans om op een andere manier tegen je manier van rijden aan te kijken.
En met dit hele verhaal bedoel ik natuurlijk niet dat Annemiek en Sanne zomaar te vervangen zijn
Hoe was trouwens jullie pietenactie? 

En idd, ben ook heel erg benieuwd wat voor mensen we nu gaan krijgen als instructrices enzo, of ze ook goed les geven. Ik denk niet dat ze gaan bijbouwen, want ik denk dat alle gebouwen van de stichting blijven (dat is nu ook zo, alles is van ingrid behalve de gebouwen en de grond, dat huurt ze) en dan mogen ze niet zomaar bijbouwen. Ik ben ook benieuwd wat Ingrid met Lady doet.
Hoop alleen wel dat urnie blijft... En zal de lessen van annemiek wel missen als ze weg gaat.