wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Koper

Re: wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 18:39

Tuurlijk houden we dit topic! Wat mij betreft...

Vanmiddag was ik bij de intocht, Otis heeft zich voorbeeldig gedragen afgezien van die paar ehh... pepernoten... in de binnenstad. Echt heel grappig om Ingrid en Jacq als pieten te zien Haha! Daarnet las ik een topic over een sintpaard dat vandaag op hol is geslagen in Hoofddorp dacht ik. Otis vond 't af en toe een beetje eng, al die kindertjes, maar Ingrid stelde 'm steeds gerust. Er liepen ook allemaal pieten achter die er voor zorgden dat er van die kant niemand 'm aan het schrikken zou maken. We kunnen allemaal heel trots zijn op Otis! Zag dat z'n stalletje op de Varkensmarkt er ook al weer staat Haha!

Wat ik nog even wilde zeggen over de nieuwe instructeurs: we hebben allemaal veel geleerd van degenen waar we nou les van hebben. Maar van een ander kunnen we ook leren! toen mijn vorige instructrice stopte met lesgeven ben ik gestopt met paardrijden. Ik dacht niet dat ik ooit nog zo'n geweldige instructrice zou vinden en dat is tot nu toe ook zo al vind ik Manon heel fijn lesgeven. toch rijd ik weer omdat ik nou eenmaal nog heel veel te leren heb. Net zoals je van ieder paard wat kunt leren kun je ook van iedere instructeur wat opsteken. Hoe meer je denkt "dit wordt niks" of "alles is minder leuk zonder Ingrid" hoe meer het ook zo zal zijn. Een andere aanpak is niet perse slechter. Zie het als een kans om op een andere manier tegen je manier van rijden aan te kijken.

En met dit hele verhaal bedoel ik natuurlijk niet dat Annemiek en Sanne zomaar te vervangen zijn Clown Hoe was trouwens jullie pietenactie?

x_kelsey_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 18:40

Ik heb m ook gelezen, echt jammer dat Ingrid er mee stopt.
@Annemiek, blijf jij ons wel les geven?

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 18:42

ik heb net ook de brief gelezen! Maar mooi dat Otis braaf is geweest!

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 18:44

Iedereen stopt alleen de gene met een vast contract niet en dat zijn Feline en Marieke! Fijn dat Otis zich goed gedragen heeft zeg!!
Ik Vind dat de titel gewoon moet blijven en dan het volgende topic noemen we dan bijvoorbeeld De 4 hoeven deel 2 of iets

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 18:46

iedereen gaat weg, behalve marieke en feline dacht ik (*stagiaires)

De nieuwe eigenaars gaan alles zelf doen (lessen, stal, kantine en administratie) en namen misschien 1 iemand mee.
Voor de rest blijven alle paarden op Lady, Urnie en Leandra na.. Die gaan met Ingrid mee hoorde ik.

Dit is wat ik weet.

Ik vind het jammer dat de naam gaat veranderen en ik vind dat logo ook niet passen bij het gewone logo.

We zien wel hoe het gaat. Als ik het er niet zo leuk ga vinden als dat ik het er nu heb, ga ik stoppen met les bij de manege..

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 18:49

Ik lees ook net de brief. Ik begrijp haar beslissing helemaal, dat ze voor Valerie kiest en een wat "normaler" (privé)leven snap ik helemaal. De nieuwe naam vind ik ook wel leuk. Verder ben ik wel benieuwd hoe die nieuwe mensen zijn, in de brief komen ze wel heel aardig over in ieder geval! Lachen En idd, ben ook heel erg benieuwd wat voor mensen we nu gaan krijgen als instructrices enzo, of ze ook goed les geven. Ik denk niet dat ze gaan bijbouwen, want ik denk dat alle gebouwen van de stichting blijven (dat is nu ook zo, alles is van ingrid behalve de gebouwen en de grond, dat huurt ze) en dan mogen ze niet zomaar bijbouwen. Ik ben ook benieuwd wat Ingrid met Lady doet.
Laatst bijgewerkt door _Roosmarijn_ op 17-11-07 18:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 18:50

Ik vind de naam en het logo te Penny!!
Ik ga ook stoppen als het niet leuk is!!!
Gaat Binky niet mee dan?

x_kelsey_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 18:52

Gaat Urnie weg?! Huilen

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 18:53

_Roosmarijn_ schreef:
Ik lees ook net de brief. Ik begrijp haar beslissing helemaal, dat ze voor Valerie kiest en een wat "normaler" (privé)leven snap ik helemaal. De nieuwe naam vind ik ook wel leuk. Verder ben ik wel benieuwd hoe die nieuwe mensen zijn, in de brief komen ze wel heel aardig over in ieder geval! Lachen En idd, ben ook heel erg benieuwd wat voor mensen we nu gaan krijgen als instructrices enzo, of ze ook goed les geven. Ik denk niet dat ze gaan bijbouwen, want ik denk dat alle gebouwen van de stichting blijven (dat is nu ook zo, alles is van ingrid behalve de gebouwen en de grond, dat huurt ze) en dan mogen ze niet zomaar bijbouwen. Ik ben ook benieuwd wat Ingrid met Lady doet.

waar ik dus erg benieuwd naar ben. want er staat in de brief dus, dat de manege in zijn geheel (!!) wordt overgenomen...

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 18:54

Ik denk dat we het gewoon moeten afwachten, maar volgens mij gaat het helemaal goed komen! Alles wat ik lees in de brief komt positief over! Lachen Het zal natuurlijk even wennen zijn met de nieuwe eigenaren want ik denk dat er best wel wat dingetjes gaan veranderen, maar dat hoeft helemaal niet negatief te zijn!

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 18:55

Ik denk ook dat helemaal gaat goedkomen!! Ze klinken idd heel aardig!!

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 19:04

Ik ben benieuwd. het zal niet zijn zoals het nu is. Als het er leuk is/blijft blijf ik er wel, maar alleen áls het niet leuk is ga ik.

we zien het wel Lachen

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 19:04

Het volgende topic kunnen we inderdaad best De Vier Hoeven noemen. Nog maar iets van 340 pagina's te gaan Haha!

Vind 't helemaal niet leuk als Urnie inderdaad weggaat... Lady is logisch, Leandra ook. En Urnie weliswaar ook maar toch vind ik 't niet leuk. Aan de andere kant begrijp ik het ook wel van Ingrid dat ze 'm meeneemt...

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 19:09

Ik denk dat het leuk wordt maar het licht er echt heel erg aan of ze leuk les geven!!
Ik ga natuurlijk Lady, Leandra en Urnie ook missen! Maar ik begrijp Ingrid ook helemaal!!
Gelukkig gaan ze pas in Januarie
@ Pauline: Dat zijn zeker nog veel bladzijdes maar hoe het vandaag gaat gaat het zeker snel!!
Waar gaat Ingrid eigenlijk wonen?

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 19:11

Nieuw Leusden hoorde ik.
En Gonzo + katten blijven op de manege als ik het goed heb.

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 19:13

Ik denk dat Ingrid Gonzo wel meeneemt hoor! Dat is echt haar hond. Nieuw leusen is het (zonder d), dat is ook voor de hand liggend, daar woont haar vriend.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 19:14

Karin_88 schreef:
We zien wel hoe het gaat. Als ik het er niet zo leuk ga vinden als dat ik het er nu heb, ga ik stoppen met les bij de manege..

Alsjeblieft zeg, je denkt toch niet dat Ingrid de manege aan zomaar iemand overdoet? Als we positief doen wordt 't vast leuk!

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 19:16

Gonzo ook? Dat is wel appart maar jah die hoordt gewoon op de manege haha!

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 19:17

Idd niet zo negatief mensen, ik denk juist dat het super gezellig wordt en blijft! Die mensen komen super aardig over en het is echt een hecht gezin die om paarden geeft, dat komt echt wel goed!

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 19:17

En die vrouw rijd al dressuur vanaf haar 6de dus het lesniveau komt denk ik ook wel goed!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 19:19

En ze hebben een hondje. Gonzo zou 'm denk ik nooit op zijn territorium dulden dus het is maar goed dat Ingrid een vreselijke hondenruzie voorkomt Haha!

x_kelsey_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 19:21

Ja denk ook wel dat het goed komt. Denk echt wel dat gonzo mee gaat met ingrid Tong uitsteken Hoop alleen wel dat urnie blijft... En zal de lessen van annemiek wel missen als ze weg gaat.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 19:23

Even een ander onderwerp: vandaag heb ik mijn mooie nieuwe (nou ja, tweedehands) witte rijbroek gekregen! Yesss, een witte broek waar ik in kan ademhalen! Die ik had was iets van 2 maten te klein Clown

Iemand die 'm wil hebben? Hij is nog helemaal goed op een klein vlekje onder je laars na, het is een broek met kleine ribbeltjes en teflon, dat is een soort laagje aan de buitenkant dat ervoor zorgt dat hij weer helemaal superschoon wordt als je 'm in de machine stopt. Maat: 36/kleine 38, hij is van Horka.

diiLauraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 19:25

Bink gaat idd niet mee, wat moet de manege nou zonder binky?? Knipoog

diiLauraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 19:27

volgens mij is het zeker dat O'lady en Urnie gaan, maar Leandra nog niet helemaal zeker..
heb trouwens vandaag op Urnie gereden;
''WAT EEN SCHATJE!!'' <33