Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Horsefreak schreef:Nee, dan kan ik niet, zit ik nog in utrecht. kan je het meenemen naar de bios![]()
En ik heb gisteren weer op het duiveltje gereden.
Fries reed voor het eerst in een grote/volle les mee en Bowie moest dus even laten weten wie er de baas is, niet alleen tegen de Fries, zelfs Pablo moest het ontgelden en andere paarden die in de buurt kwamen.
Hij was echt de hele les aan het klieren en hield echt alles in de gaten, normaal doet hij 1 kant de stelling moeilijk en dat deed ie nu gewoon om de rest in de gaten te kunnen houden.
Stap en draf gingen nog wel, maar de galop was een regelrechte ramp met 13 paarden in de bak en Bowie die moest laten weten dat hij de baas is. Als hij wilde uithalen kon ik niets, er reed altijd eentje voor je en aan je binnenkant en achter je, was echt te vol. Ben na tijdje maar even gaan stappen om hem af te laten koelen en even tot rust te komen, daarna wel weer even mee gegaloppeerd, maar weer uithalen, de etter. Maar goed, in stap en draf zaten er hele nette stukken tussen, wat kan monster toch goed wijken, wel rustig, maar hij doet het.
antoinetje schreef:Eerst is het de leukste pony van de manege en nu is het een duiveltje en een moster, wat is het nu Wen?

Ik en Luna blijft ruzie!

(Met okkie ging het met mij donderdag niet zo goed trouwens
) 

Haha Fen, hoelaat morgen voor de appeltaart? nee ik heb een balansmaand

(als ik geld over blijk te hebben
)

... Omdat ik zaterdag al naar utrecht ga en 's avonds dan ook nog stappen en er blijft iemand logeren en ik heb de paarden en ik heb school, dus dat vind me moeder een goed excuus om nee te zeggen.. Wat dachten jullie van volgende week zaterdag?