Ben benieuwd of het een beetje leuke foto's zijn van die ukkepuk. Ik kijk in ieder geval héél geconcentreerd (lees; alsof ik iemand aan het vermoorden ben) hahaha.
Ach, ik doe mn best om die knol in model te timmeren Valt nog niet mee!
Ik ga gauw douchen en eens kijken of ik nog wat verbeterpuntjes kan opmerken. Dan hoor je het vanzelf (misschien dinsdag als ik je nog zie, moet ook nog rijden)
Dat probleem hebben wij allemaal denk ik hahaha! Foto's moet ik nog krijgen hoor, gaat nog wel even duren ben ik bang. Maar als ik ze heb zal ik ze showen hoor
Hey Elvira, ik heb wat vraagjes aan jou Jij doet toch ook het prinsentuin in breda paardenhouderij/paardensport? Welk niveau doe jij? Hoe ziet een normale week er ongeveer uit?Krijg je veel theorie of juist meer praktijk? Is het een leuke/gezellige school?
Zit er over te denken om te kappen met mn opleiding, en wil graag naar breda volgend jaar Maarja wil natuurlijk wel weten of het leuk is!
uniong
Geplaatst: 18-03-10 19:35
he clau dat kun je ook aan gaby vragen die zit er ook op school hihi.
maar het is wel een leuke opleiding opzich, het is net zo saai als alle andere scholen het is meer theorie (wel af en toe praktijk maar dat is vooral in het eerste/ 2e jaar) Ja ik weet niet wat ik er veder van moet zeggen eigenlijk gezellig is het er wel opzich!