Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
! 

! Maar ik heb dr maar 63 euro incl verzendkosten voor betaald, dus was echt een koopje! Mijn andere leren laarzen moet ik ook weer eens poetsen, die zien dr echt niet uit! Maarja, dat zijn ook echt mn buitencross-blubberlaarzen geworden!
) We wachten af. Als ik er aan denk zal ik t vragen oke?
)
Hélemaal in de war die kop van mij... Hoe moet dat nou?!

) Maar ik heb t weer gevonden hoor 
zal der wel nie in zitten, maar miss tog ff vragen aan Karin. Je weet t nie!) ach en anders vermaak ik me vast ook prima in de binnenbak 
Op het einde nog even een sprongetje gemaakt (niet op de E-B-lijn!) en Nous vond dat natuurlijk wel geweldig! En vrouw die in de bak reed: "Je moet de aanloop niet te lang nemen zie ik, anders scheurt ze echt de bak door" Nous? Welnee!
Nog even volhouden! Hopen dat je voorlopig niet meer te veel last ervan hebt..
Doe je rap; nu al weer 3 winstpunten in de L! *als de info van Bianz klopt dan tog
)
Goed plan hoor Bianz, volgende keer weer! Hihi, ik moet ook nog steeds lachen om die opmerking van die vent; "Jullie zijn allemaal ouder dan 21, dat zie ik zo al"
Heel goed!
Maar we gingen "springen", dus ik heb niet eens meer gevraagd of ik ook naar buiten mocht
Dus vandaag nog ff over wat draf balkjes gehobbeld en aantal keer over een laag kruisje gesprongen
Alleen... ook wij idd niet op de E-B lijn. Al zou dat wel de ideale plek geweest zijn voor een sprong natuurlijk! Hélemaal als je een kleine buitenbak hebt
Ik kom snel nog een keertje fotograafje spelen tijdens t springen hoor Thirz! Ga ik proberen dit keer wat meer foto's te maken van op de sprong ipv ervoor
!

staat behoorlijk slorig ook wel!
en net voor Bergen dus ff gebeld naar paps; Jahoor mailtje! Ik moest maar kijken of ik er kon komen, maar als ik het niet ging redden was het geen probleem. Als ik er speciaal voor naar school moest komen, kon het ook best op een ander moment. Tja en wie ben ik om dan alsnog door te ploeteren naar Rotterdam
Dus ben netjes in de trein blijven zitten en meteen weer terug gereden naar huis
Misschien dat die functie eruit is in het nieuwe (nederlandse) bokt?
Balen is dat dan hè! Zeker nu in de winter; je vertrekt in t donker en komt thuis in t donker!
Hou ik ook egt nie van.
Viel me mee!
T was wel errug mistig hier en daar onderweg naar Bergen, maar gwoon perfect volgens de planning om half 7 bij t klasgenootje in Bergen én zelfs nog een trein eerder kunnen pakken in Roosendaal
Dus wij stonden ideaal op tijd om 8 uur op school! *tussen al die andere slaapkopjes
Waren er egt zó veel die om 6 uur opgestaan waren.. snap de logica van zo vroeg een toets ook nie helemaal, maargoed. Pluspuntje; stond om half 1 al weer thuis 
*