manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mariekje22

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 20:42

hallo allemaal..........
echt weer heeeeeeeel lang geleden dat ik hier geweest ben....
heb t gewoon echt te druk, lees wel elke keer bij, maar weet dan zo gauw niet wat ik allemaal moet schrijven, dus dan maar ff niks....

Iemand trouwens nog een bank nodig, wij hebben een nieuwe gekocht, ehm 2 nieuwe en doen dus de oude bank weg, dus wie wil m voor een leuk prijsje van ons overnemen, of misschien weten jullie nog iemand die dringend een nieuwe bank nodig heeft??

Weet je? Ik heb zo'n zin om te paardrijden, is al weer zolang geleden, Anne regel jij ff dat ik morgen op Fenna mag? Mag vast niet van Hannah?????........

Jammer Bianz, dat het nog niet echt wat is geworden met die paarden, maar wie weet is er iemand anders op stal die je wel kan gebruiken op de dagen dat jij wil.....enne, hoe voelt het nu, je eigen huisje, gek toch...had t bij ons huis zelfs, en wij hebben het niet eens gekocht....

Leuke foto's nog van Nero en Nous, ziet er goed uit hoor....

Ik hoor t al, die ns is weer bezig, gelukkig hoef ik nooit met de trein, maar wel vervelend als je net toetsen hebt...

Enne Thirz, gaan we ook naar Jan Smit als hij op de makrt komt zingen, ergens in maart, lijkt me wel gaaf......Ik hoor t wel!

toedeloe.....

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 20:58

Ik moet volgende week wel 2 keer naar school, dus dat wordt lekker klooien met bussen tussen bergen op zoom en roosendaal Boos!!
Morgen heb ik wedstrijd en vandaag liep Sharon echt lekker, hoop dus dat het morgen goed gaat! Heb net mn laarzen gepoetst, dus daar kan het niet aan liggen Knipoog

Thirz; deze laarzen heb ik!
Afbeelding
Heb ze 2e hands van iemand overgekocht, die had ze nog bijna niet gebruikt, dus ik ben nu bezig met inlopen en dat is niet altijd erg fijn...na mn vorige wedstrijd had ik een blaar Boos!! Maar ik heb dr maar 63 euro incl verzendkosten voor betaald, dus was echt een koopje! Mijn andere leren laarzen moet ik ook weer eens poetsen, die zien dr echt niet uit! Maarja, dat zijn ook echt mn buitencross-blubberlaarzen geworden!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-07 21:10

Whaha, wil best een poging doen hoor Mariekje. Maar of ze wel naar mij zal luisteren? (misschien heeft joyce wel al een lijstje gemaakt? was vorige week ook zo Ja ) We wachten af. Als ik er aan denk zal ik t vragen oke? Haha!

Ja, Bar.. Fijn hè die NS. Ik ben ook Dól op de NS; ideaal altijd Ja
*nouja meestal wel handig als je naar school moet, maar ze rijden de laatste tijd een beetje prut!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 22:07

T zijn mooie laarzen Bar, en idd je moet ff door de pijn heen bijten, maar daarna zitten ze heerlijk Lachen

Marieke, dat hadden we de vorige keer toch al bedacht? Toen liepen we door de vlasmarkt en zagen we een poster hangen! Maar ik wil wel hoor, lijkt me lachen! Hoop ook echt dat we nog naar de toppers kunnen, doen we onze boa's om Clown

Nou Anne: nogmaals tot morgen, jaja, ik ben ook weer eens op Paardoes (uit je structuur zeker Tong uitsteken )

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-07 22:17

whaha, ja jij op Paardoes Ziek Hélemaal in de war die kop van mij... Hoe moet dat nou?! Clown

nee was meer dat ik ff kwijt was op welke dag ik aan t leven was op dat moment, en dus even vergeten was wanneer de zaterdag nou precies kwam. Maar ik heb hem hoor: vandaag is t Dinsdag, en morgen is t Zondag! Pling

Clown
tot morgen Thirz! Haha!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 20:53

ja onze boa's, supercoooooooool!!!!!!!!!!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 11:52

Fijn dat die zoekfunctie is uitgeschakeld... Scheve mond
Bar: waar blijf je met de uitslag? Ben erg benieuwd!

Ga zo met Marieke naar Nous, lekker in t zonnetje. Jij nog lekker gereden op Nero Bianz? En Anne bij de manege? Goh, wel een paardrij-dagje voor iedereen Lachen

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 12:09

Zo kunnen we eindelijk weer op bokt...

Heej Mariekje is er ook weer!

Tjonge wat een verhaal had jij zeg annemijn, was echt superlang aan het lezen.

Zo heb gister echt geen leuke dag gehad!
Heel de dag weeën gehad, ik dacht nou gaat het komen, maar gisteravond werdt het minder.
Dus het zal wel ingedaald zijn, maar het was in ieder geval pijnlijk kan ik je vertellen!!!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-07 12:10

Ja idd, zat al te zoeken bij de huiskamer (was ff vergeten dat we in de manege huiskamer zaten Clown ) Maar ik heb t weer gevonden hoor Haha!
Hoe is t met je hoofd Mariekje?
Ja, idd lekkr zonnetje (heb wel zin in een buitenrit eigenlijk Schijnheilig zal der wel nie in zitten, maar miss tog ff vragen aan Karin. Je weet t nie!) ach en anders vermaak ik me vast ook prima in de binnenbak Tong uitsteken
Zondag = paardrij dag tog?
Plezier bij Nous!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 18:29

Haha ja zondag is paardendag! Iedereen lekker van de zon genoten? Arme Nel, echt niet fijn als je nu al zo'n last van weeën hebt gehad en je nog even moet! Ik duim dat alles goed gaat en dat we donderdag nog ff naar Voice kunnen!
Ja Bar, waar is de uitslag??
Hoe is het met je hoofdpijn Marieke? Al gezakt? Ondanks dat we niet zo lang zijn geweest vond ik Schutters zeker voor herhaling vatbaar; volgende keer weer?
Edit: op de site van Eva en de anderen lees ik net dat je 2e en 1e bent geworden en nu alweer 3 winstpunten hebt Bar, gefeliciteerd!!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 18:54

Nou, toen Marieke en ik gingen was het zonnetje alweer weg helaas. Toch nog ff allebei op Nous gehobbeld, wel op zn zondags, want we hadden allebei niet zoveel puf en Marieke had nogal erg last van spierpijn van Fenna Clown Op het einde nog even een sprongetje gemaakt (niet op de E-B-lijn!) en Nous vond dat natuurlijk wel geweldig! En vrouw die in de bak reed: "Je moet de aanloop niet te lang nemen zie ik, anders scheurt ze echt de bak door" Nous? Welnee! Tong uitsteken

Ook een heel gesprek met Francis van Eldo gehad. Eldo schijnt erg met zn gezondheid te kwakkelen, hij is verschillende keren hoefbevangen geweest, heeft attacjes gehad en nu schijnt ie slaapziekte te hebben. Als ie dan op de paddock staat kan ie ineens in slaap vallen en omvallen. Ik heb t nog nooit gezien gelukkig, arme Eldo Ach gut

Wauw, goed Bar!! Die winstpunten vliegen je om de oren! Liep Shaar fijn?
Kon je Karin nog overtuigen van een buitenritje Anne?
Nel, ik heb met je te doen, lijkt me niet echt prettig! Ik hoop mee dat het nog even een paar weken vol te houden is!

Zo en nu ga ik eten, doei!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-07 18:57

Ah, balen Nel Nog even volhouden! Hopen dat je voorlopig niet meer te veel last ervan hebt..

Gefli Bar Ja Doe je rap; nu al weer 3 winstpunten in de L! *als de info van Bianz klopt dan tog Knipoog
(checkt Bar der onderschrift "L+3". Zou moeten kloppen dus Lachen )

Schutters was zéker voor herhaling vatbaar Ja Goed plan hoor Bianz, volgende keer weer! Hihi, ik moet ook nog steeds lachen om die opmerking van die vent; "Jullie zijn allemaal ouder dan 21, dat zie ik zo al" Clown Heel goed!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-07 19:05

*ziet thirz der bericht;
Jammer van t zonnetje dat weg was. Zelfde probleem had ik toen ik op de manege aankwam Knipoog Maar we gingen "springen", dus ik heb niet eens meer gevraagd of ik ook naar buiten mocht Clown Dus vandaag nog ff over wat draf balkjes gehobbeld en aantal keer over een laag kruisje gesprongen Ja Alleen... ook wij idd niet op de E-B lijn. Al zou dat wel de ideale plek geweest zijn voor een sprong natuurlijk! Hélemaal als je een kleine buitenbak hebt Schijnheilig
Whaha, Nous? Dol op springen? Lijkt maar zo Tong uitsteken Ik kom snel nog een keertje fotograafje spelen tijdens t springen hoor Thirz! Ga ik proberen dit keer wat meer foto's te maken van op de sprong ipv ervoor Bloos

Ah.. klinkt ook nie egt tof dat van Eldo. Ineens omvallen... Bah! Komt dat vaak voor? dat hij ineens in slaap valt?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 13:23

Ah arme eldo!
Nog nooit van gehoord dat zo'n ziekte bij een paard kan voorkomen..... mmmm dit stond niet in mijn leerboeken....
Naja je kan niet alles weten!

Gefeliciteerd Bar!
Echt goed drie winstpunten al weer, op naar de Z!

En thirz gaat zeker springwedstrijden starten me nous...?!
Of ga je mee doen met crossen, als het op tijd gaat dan maak je zeker kans om te winnen!!!

Oke ik ga mn weekelijkse huishouding weer eens doen.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 17:22

Mensen, ik was heel dit topic kwijt! Was idd in de huiskamer aan het zoeken, wist ik veel dat er nog een manegehuiskamer was Boos!!
Maar de uitslag weten jullie dus al Knipoog
Was mn eerste proef 2e met 186 en mn tweede proef 1e met 187. Keek vanochtend in de krant, stond er Babara Timmermans, Charon --> of course! Sta ik een keer in de krant, maken ze TWEE spelfouten, snik! Ze liep opzich naar mijn gevoel niet zo super, maar de jury dacht daar blijkbaar (gelukkig) anders over.

Balen nel dat je al zo last hebt van je baby-tje! Vooral aangezien je nog even moet...

Ik ga vanavond in de les ook springen, heb dr echt zin in want ik heb al eeuwen niet gesprongen. 1 probleem, ik heb alleen een dressuurzadel... hmmm minpuntje!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-07 12:44

en hoe ging t springen Bar? overleefd met je dressuur zadel? Tong uitsteken
Beetje jammer van die fouten zeg Scheve mond staat behoorlijk slorig ook wel!
En Anne is ook weer thuis Haha!
Had vrijdag een mailtje gestuurd naar mn lerares die mij vandaag (wel 10 hele minuten lang) feedback ging geven op mn portfolio met de vraag of t misschien op een andere dag, of via de mail kon ofzo. Best een gedoe voor maar 10 min. Al de hele tijd niets terug gehad. Vanmorgen nog even gekeken, maar nog niets. Mn paps ff instructies gegeven hoe hij op de school mail kan kijken Lachen en net voor Bergen dus ff gebeld naar paps; Jahoor mailtje! Ik moest maar kijken of ik er kon komen, maar als ik het niet ging redden was het geen probleem. Als ik er speciaal voor naar school moest komen, kon het ook best op een ander moment. Tja en wie ben ik om dan alsnog door te ploeteren naar Rotterdam Knipoog Dus ben netjes in de trein blijven zitten en meteen weer terug gereden naar huis Lachen

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 13:05

Fijn he school!!!

Tjonge Bar das wel slordig, maar wel leuk dat je in de krant staat!
Ja hoe ging het springen, vindt sharon dat leuk om te doen?
Voice vindt het helemaal geweldig, en ik heb ook vaak genoeg met mijn dressuur zadel gesprongen, kan best!
Alleen moet je je beugels niet te kort doen...

Van de week mailde de ringrijdersvereniging naar mij of stefanie wanjon (van paardoes) dit jaar op voice mag ringrijden omdat ze geen paard kan vinden voor dit jaar.
Ik heb maar nee gezegt, als ik zag hoe voice vorig jaar dr kunsten liet zien in de ringrijbaan.....(knoerhard en alleen maar bokken) ik denk niet dat ze erop kan blijven zitten, en de andere reden is natuurlijk dat ze drachtig is en ze net moet bevallen als het ringrij seizoen weer start.
Allemaal niet zo handig dus!
Als voice nog gaat ringrijden dit jaar, dan ga ik of wilco nog wel in september meedoen op voice.

Weet iemand van jullie trouwens hoe ik weer mailtjes van bokt kan krijgen?
Normaal kreeg ik altijd een mailtje als er weer nieuwe berichten op bokt stonden, maar sinds dat ik een tijdje niet ben geweest krijg ik geen mailtjes meer.
Dus moet ik (net al Bar gister) elke keer deze pagina met een omweg weer opzoeken...

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 13:49

Ik weet niet hoe dat werkt met die mailtjes nel, want dat doe ik dus idd ook nooit... maar meestal kan ik het wel redelijk terug vinden allemaal!
Het springen gisteren ging goed! Sharon was helemaal happy, dus op het begin ben ik een aantal keer met een noodvaart over die hindernissen gevlogen. Aan het eind was het al wat gecontroleerder, haha!

@ Anne: ik geef je groot gelijk dat je terug naar huis bent gegaan!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-07 14:15

Ja, vond ook wel dat ik vandaag niet naar school hoefde op deze manier Lachen
Uhm, ik vind de topics altijd terug via "mijn eigen berichten" , maar volgens mij kan je dat instellen bij Gebruikerspaneel ergens Nel...
[edit]humz.. beetje onvindbaar op dit moment Verward Misschien dat die functie eruit is in het nieuwe (nederlandse) bokt?

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 20:04

Ff snel een berichtje voor Nel: ik ben bang dat donderdag niet gaat lukken... ben nu 's avonds bezig in mijn huis en aangezien mijn ouders zich ook inzetten om zoveel mogelijk in zo kort mogelijke tijd te doen, kan ik natuurlijk niet zeggen: "nee vanavond niet hoor". Dus je hoort het nog definitief, maar het zou kunnen dat ik het dus nog ff uit moet stellen. Sorry Nel! Ga nu snel weer er vandoor; lees later wel bij!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 22:05

Oke naja ik zoek het wel uit.

Bianz: jammer, maar ik snap dat je natuurlijk hard aan het klussen bent in je huis.
Dat is nu ook wel iets belangerijker!
En voice is nog niet van de aardbodem verdwenen, dus we kunnen altijd nog een keer gaan tutten met voice. Pling
Is het niet tijdens mijn laatste weken zwangerschap dan is het wel een keer na de bevalling.

Wilco en mn schoonvader zijn nu de vloer aan het tegelen in de bijkeuken, tja wilco die krijgt over twee weken een hele grote stelling aquariums, die heeft ie samen met zijn vader voor een prikkie gekocht bij dieren winkel in middelburg die gaan namelijk verbouwen en alles moet weg.
Maar hij is zo groot dat ie alleen in de bijkeuken past, maar dan moet wel eerst de bijkeuken afzijn natuurlijk!!!
Dus bianz wij zijn ook nog lekker aan het klussen!!!

Bar: als ik je verhaaltje zo lees over het springen, dan krijg ik echt weer kriebels om zelf te gaan rijden.
Ook als ik die foto's van bianz op nero en thirz op nous zie.
Straks ga ik ook weer lekker op buitenrit, springen, dressuren, naar het strand...etc...

Ik doe nogmaals even een oproep: Weet iemand nog een betrouwbare verzorgster rond 17 jaar of ouder die niet bang is en lekker kan rijden???
Als je iemand weet of je ziet het zelf zitten, laat het me weten, want van de zomer heb ik iemand nodig! Pling

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 22:17

Pfff ik ben echt helemaal dood! Moest vanochtend om 8 uur met de trein naar school, het had hier gesneeuwd en alles was vastgevroren, dus ik was doodbang op de fiets! Maar gelukkig toch veilig op t station aangekomen. Tussen bergen op zoom en roosendaal rijden alleen bussen, dus deed ik er nu 1 uur en 3 kwartier over om naar breda te komen, een half uur langer dan normaal...
Nouja, om kwart voor 6 zat ik weer in de trein en om half 8 kwam ik weer aan in Middelburg. Dus ben gewoon bijna 12 uur weg geweest! Toen ben ik even naar de manege gefietst en heb ik sharon lekker gepoetst, dat beest verhaard nog steeds! Dus weer genoeg haar verzameld om een kussen mee te vullen ...
Daarna nog even wat VD met haar gedaan, spaanse pas, schudden met het hoofd, buiging en kusjes geven. Ze was helemaal happy. Toen deed mn voorlicht het opeens niet meer, dus ben ik maar omgefietst naar huis, want door de niet verlichte B-weg zonder licht leek me niet zo'n slim plan...
Nu moet ik nog super veel pagina's bijlezen... ben echt moe!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-07 22:36

Phoe lekkr lang dagje Bar Scheve mond Balen is dat dan hè! Zeker nu in de winter; je vertrekt in t donker en komt thuis in t donker! Hou ik ook egt nie van.
En die bussen is idd rot. Had vanmorgen toen ik naar huis ging t geluk dat ik in de goeie bus zat. Ze wachten tot zo'n bus vol is, dus vanuit rotterdam moet je dan (als t tegen zit) wachten op de intercity uit Breda.
Maargoed had mooi de trein in Bergen nog gehaald, dus ook precies een half uur vertraging Lachen Viel me mee!
Tja, en die sneeuw heb ik weinig van meegekregen vanmorgen. Kwart voor 6 is ook bijna nie vroeg Clown T was wel errug mistig hier en daar onderweg naar Bergen, maar gwoon perfect volgens de planning om half 7 bij t klasgenootje in Bergen én zelfs nog een trein eerder kunnen pakken in Roosendaal Lachen Dus wij stonden ideaal op tijd om 8 uur op school! *tussen al die andere slaapkopjes Dromen Waren er egt zó veel die om 6 uur opgestaan waren.. snap de logica van zo vroeg een toets ook nie helemaal, maargoed. Pluspuntje; stond om half 1 al weer thuis Haha!
Nel dus ook weer druk aan t klussen. Hoe groot zijn die aquaria dan? *ziet nu egt enorme bakken voor zich!
ja.. dat verharen is egt vreemd. Op de manege zijn ze ook allemaal aan t verharen en dan gaat t morgen sneeuwen! *mét weeralarm! Scheve mond*

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 22:59

He hallo, tjonge wat een dooie boel weer hier.
Heeft iedereen het zeker weer druk met school en werk...

Vandaag had ik bezoek van Peggy (van paardoes) dat was best gezellig.
Anne: nu vertelde ze dat vandaag myra met pensioen ging, dus ik vroeg me gelijk af, of jij dat al wist???
Want ik had er op bokt nog helemaal niks over gelezen...
Wel fijn voor myra, maar je zal haar vast missen he anne!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-07 23:37

ja, zaterdag van Denice gehoord. Was volgens mij ook dat zij t vertelde anders wist ik t waarsch nie nee
maargoed, ik wist t dus wel. En is zeker wel beter voor haar, lekkr op een weitje en relaxen zonder de lessen. Vind het alleen zo behoorlijk sneu dat ze dan nu wel zo kreupel loopt op dit moment... Ze liep vorige week (tog mariekje?) ook egt beroerd in de wei toen. Ach.. Tis beter voor haar, dat wel!