Alleen heb ik al iets op de 9e... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Alleen heb ik al iets op de 9e... 

Ga je nog meer lessen nemen? Fijn als je merkt dat je vooruit gaat he? Op de manege had ik op een gegeven moment het idee dat ik een beetje stil stond.
Op de manege had ik ook het idee dat ik niet veel meer vooruitging, nu heb ik dat idee wel.. ondanks dat ik eigenlijk geen les meer heb gehad. Wendy helpt me wel af en toe, dus dat is wel handig
En ook ik heb in de eerste privéles meteen al dingen gehoord waarbij ik dacht 'o, zit dat zo???' Iemand van jullie bv op de manege gehoord dat je een paard ook met je bovenbenen kunt begrenzen? Hoe je uberhaubt netjes halt houdt? Ikke niet...
En wat het mooiste is: HET WERKT!!!
. Rob gaat binnenkort fotootjes maken van mij en Browny. Ik zal proberen ze bij een berichtje te zetten hier op Bergemotopic zodat iedereen ze kan zien. (Voor het geval dat iemand gaat denken dat het een hobbelpaard is ipv een paard van vlees en bloed.) Of moet dat bij HAW? Anybody?
Je wordt nog eens een echte springruiter. En als het niet lukt dan zal ik je wel helpen met foto's plaatsen, maar dat kun jij wel hoor
ja dat was lachen. Vooral op Mona. Veel te dik paard, zonder zadel, zonder hoofdstel, alleen een halster en en korte broek zonder schoenen. dat waren nog eens tijden...zucht...
(mooi was die tijd...lalala) Gelukkig hebben we wel het een en ander aan fotomateriaal ald herinnering.
Jammer dat dat allemaal voorbij is.
)
mariekeenjim schreef:En Judith, waarom spring jij nooit? Kan Ascot niet goed springen?
Zonder mij, maar toch respectievelijk hoog. Deed dat een keer toen ie het NH grondwerk zat was. Mn instructeur geloofde me toen niet toen ik het vertelde, en wilde zelf eens met Ascot aan het werk. Drie rondjes, toen was ie weg; ikke vol trots op mn verzorgspringhaf, instructeur stomverbaasd