Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
suikermeisje schreef:oefen crossen zijn er inderdaad
ik start enkel officiele crossen en hoop naar de L te kunnen na Maarsbergen (en als ik Castenray kan rijden Castenray ook nog B).. moet ik wel foutloos zijn in Maarsbergen...
suikermeisje schreef:ja klopt heb ze al binnen =)
maar dat is zeker dom zeg loes! Snap dat ook echt niet en ik ga ook zeker niet zonder cap erop.
Ruth het gaat zeker lekker. Wel te merken dat me zus het te snel vind gaan, flink jaloers. Is me zwart gaan maken op FB... En toen vroeg ik waarvoor dat nodig was en kreeg toen een grote bek. Dus ze stikt er maar in, heb genoeg tijd in haar gestoken en daar stop ik dus maar mee.
Maar ik ben heel trots op m'n knolliemag wel toch
?
Wel balen loes maarja gelukkig heb je hem niet hoeven verkopen ofzo. Maar moet de pony van je zusje niet uiteindelijk weg?
En ik hoop castenray te kunnen rijden... Sta op wachtlijst. En anders maar die andere 5 die overblijven rijden en 2 denk ik met dakar. Heb ik toch startkaart mee. En met jip gelimiteerde startpas. Dus mag er maar 4 rijden.
_Caitlinnn schreef:suikermeisje schreef:oefen crossen zijn er inderdaad
ik start enkel officiele crossen en hoop naar de L te kunnen na Maarsbergen (en als ik Castenray kan rijden Castenray ook nog B).. moet ik wel foutloos zijn in Maarsbergen...
Moet je je daar ook voor inschrijven ofz dan ?
haha ben er nog niet helemaal in thuis
Hoop voor je dat je naar het L kan, wil wel foto's zien dan he