The party starts when we arrive, Reelaerliefies nummer 5!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

suikermeisje

Re: The party starts when we arrive, Reelaerliefies nummer 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 12:10

heeft ze niet met Bonny gesprongen dan Loes?

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 12:17

ja, 1x maar die wilde niet echt :P ze heeft met nal ook niet gesprongen dat gaat ze van de zomer doen om in Princehage B te kunnen starten..
ik heb er ook aan zitten te denken om in vrouwenpolder BB te starten maar ik durf het niet, het is een mooie wedstrijd maar het is gewoon niet de mijne..

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 12:27

Als het goed is ga ik princenhage ook starten :)
Verder Ermelo, Gorssel, Ysselsteyn en Bathmen (hoop ik). De rest is te ver weg.
Maar wil er 4 met jip rijden (start vrijdag maarsbergen en hopelijk 5 mei Castenray)

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 12:32

dan kun je al meer dan mij!
princenhage is heel leuk! wilde ik ook starten maar sofie is me al voor..
verder start zei dit jaar niets meer, gewoon even erin komen.. ze rijd m ook nog geen jaar :)

zag net op facebook een meisje met een paard wat net ingereden is dat ze naar het bos was geweest, met foto en ze had geen cap op... dom....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 12:34

Ik wil ook starten! :P :D
Jij doet 't echt goed met Dakar Thamar, al 5 winstpunten.. :)

Zeker dom Loes. := Sowieso moet je al een cap op doen, en als je dat niet doet zou ik zeker geen foto op facebook zetten..
Ga jij niks starten met Nal?

Ik start over 2 weken onderling. Misschien. :')

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 12:43

uhm nee heb zowiezo geen startkaart meer :P en ik rij bijna niet meer.. dusja..
ik mis het wel, een paard helemaal voor jezelf.. ga van de zomer een paardje zoeken om bij te rijden denk ik..

het is zeker dom, vooral als je met een jong paard voor het eerst het bos in gaat..

SoAndrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 15:21

ja klopt, elke knhs ruiters die wedstrijd rijden krijgen een startpas als het goed is. :)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 18:31

ja klopt heb ze al binnen =)
maar dat is zeker dom zeg loes! Snap dat ook echt niet en ik ga ook zeker niet zonder cap erop.

Ruth het gaat zeker lekker. Wel te merken dat me zus het te snel vind gaan, flink jaloers. Is me zwart gaan maken op FB... En toen vroeg ik waarvoor dat nodig was en kreeg toen een grote bek. Dus ze stikt er maar in, heb genoeg tijd in haar gestoken en daar stop ik dus maar mee.
Maar ik ben heel trots op m'n knollie :o mag wel toch :P?

Wel balen loes maarja gelukkig heb je hem niet hoeven verkopen ofzo. Maar moet de pony van je zusje niet uiteindelijk weg?
En ik hoop castenray te kunnen rijden... Sta op wachtlijst. En anders maar die andere 5 die overblijven rijden en 2 denk ik met dakar. Heb ik toch startkaart mee. En met jip gelimiteerde startpas. Dus mag er maar 4 rijden.

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 19:09

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 20:08

oefen crossen zijn er inderdaad
ik start enkel officiele crossen en hoop naar de L te kunnen na Maarsbergen (en als ik Castenray kan rijden Castenray ook nog B).. moet ik wel foutloos zijn in Maarsbergen...:P

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 20:16

suikermeisje schreef:
ik start enkel officiele crossen en hoop naar de L te kunnen na Maarsbergen (en als ik Castenray kan rijden Castenray ook nog B).. moet ik wel foutloos zijn in Maarsbergen...:P

Moet je je daar ook voor inschrijven ofz dan ?
haha ben er nog niet helemaal in thuis :P

Hoop voor je dat je naar het L kan, wil wel foto's zien dan he :D

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 21:48

suikermeisje schreef:
ja klopt heb ze al binnen =)
maar dat is zeker dom zeg loes! Snap dat ook echt niet en ik ga ook zeker niet zonder cap erop.

Ruth het gaat zeker lekker. Wel te merken dat me zus het te snel vind gaan, flink jaloers. Is me zwart gaan maken op FB... En toen vroeg ik waarvoor dat nodig was en kreeg toen een grote bek. Dus ze stikt er maar in, heb genoeg tijd in haar gestoken en daar stop ik dus maar mee.
Maar ik ben heel trots op m'n knollie :o mag wel toch :P?

Wel balen loes maarja gelukkig heb je hem niet hoeven verkopen ofzo. Maar moet de pony van je zusje niet uiteindelijk weg?
En ik hoop castenray te kunnen rijden... Sta op wachtlijst. En anders maar die andere 5 die overblijven rijden en 2 denk ik met dakar. Heb ik toch startkaart mee. En met jip gelimiteerde startpas. Dus mag er maar 4 rijden.

de pony van mijn zusje blijft gewoon :) zowiezo als maatje. en hij is best lang geblesseerd geweest en dat gaat ook nooit 100% goed komen en dat beestje is ook al 19 :) we hebben al wel een meisje gevonden dat m 1x in de week wilt rijden :P

leuk hoor! ik wilde ook naar het L, moest vrouwenpolder foutloos zijn maar toen knikkerde ik naar beneden :P dus ik heb t niet meer gehaald..

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 22:11

_Caitlinnn schreef:
suikermeisje schreef:

Moet je je daar ook voor inschrijven ofz dan ?
haha ben er nog niet helemaal in thuis :P

Hoop voor je dat je naar het L kan, wil wel foto's zien dan he :D

Ja gewoon hetzelfde als met springen en dressuur. wordt je wel snel in thuis hoor, stelt eigenlijk niets voor :P
Haha zal wel foto's spammen }>

xMazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 11:16

Ik ben allang blij als ik met Lesley op een andere plek een 80 cm parcour rondkom zonder balken haha
Het weigeren is nu wel al een stuk beter :)

En dressuur, had laatst een proefje meegedaan op stal, maar kon niet fijn losrijden dus Lesley liep ook niet fijn, maar volgende keer gewoon weer. Als combinatie gewoon veel ervaring opdoen :D

Haha foto's zijn dan verplicht Thamar!

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 13:53

Fijn.. Komt de regen met bakken uit de hemel zetten, maarja de hond moet er toch even uit. Dus dan maar 2 dingen tegelijk, ik moest toch nog even naar de apotheek. Dus komen Thybor en ik daar aan, is zowel de huisartsenpraktijk als de apotheek met de grond gelijk gemaakt.. Staat verder ook helemaal niks over op de site ofzo..

Nu ben ik doorweekt >.> En ik moet nog steeds naar de apotheek...

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 13:55

Een 9 voor mn duits mondeling tentamen *\o/*

Aah dat is niet fijn! Hier is het nu gelukkig een beetje droog :D

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 17:31

ik wil dan ook foto's!
dan spam ik er ook een paar :) ben trots op mijn knol :P
Afbeelding
Afbeelding

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 17:34

da's wel een vette hindernis!

Ik zal vrijdag foto's laten maken door mama :P en er staan meestal ook wel fotografen dus dat is ook erg leuk :) hoop dat ponybeest goed zijn best doet :p

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 17:45

mijn mama heeft een spiegelreflex, maar van mij heeft ze nooit mooie foto's gemaakt :P van sofie wel.. maar we hebben m ook nog niet zo lang!
die fotografen zijn ideaal.. heb echt mooie foto's hier in utrecht staan :)

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 21:26

Oh, de apotheek is er wel nog, is alleen naar de overkant verhuisd (staat net een nieuwe flat).

Net een blunder. Ik had les bij de ponyclub, dus hup poown in de trailer en daarna toe. Superfijne les gehad (in de regen.. maar ach, dat koelt af nietwaar?). Ik afzadelen, dus hang het hoofdstel even aan een haakje aan de trailer. Zadel in de auto en Pelayo in de trailer gezet. Ik dacht dat mama m'n hoofdstel al in de auto had gelegd, dus ik liep aan de andere kant van de trailer naar mijn plek. Echter dacht mama dat ik hem er al in had gelegd, dus zij lette er ook niet op. Komen we aan bij de stalling, kijk ik even achteruit om te kijken of de trailer goed ging. Hangt m'n hoofdstel nog buiten :') Ding heeft dus verschillende hobbelwegjes/rotondes/snelwegen overleefd. Ben wel blij dat ie er nog hing. Hoefde ook gelijk het bit niet meer schoon te maken xD

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 21:53

Echt gave foto's loes :)
maar is dat je zusje dan ?

weet niet of ik zo'n hindernis gedurft had hoor, denk ook niet dat ivy het uberhaubt gedaan had haha :P

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 22:01

ja dit is mn zusje..
en dit ben ik:
Afbeelding

wij hebben wel heel veel geluk dat nal echt alles, maar dan ook alles doet. die is nergens bang voor

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 07:15

jip springt ook alles en is nog nooit gestopt. eerste keren sprong die ok gelijk alles (was een training) echt een toppony. Maar Cait, wees niet bang, meeste paarden springen het allemaal wel :) Tenzij ze ook echt niet kunnen springen maar dat doet Yf toch ook?

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 12:43

Leuke foto loes :)
En vorige keer hebben we met de les tonnen/zeilen en hekken gesprongen en dat vond ze niet super leuk , best eng allemaal :P dus weet het niet hoor....

Na het verschrikkelijk tragische voorval van gisteren heb ik toch net Ivy maar even gewassen en klaargemaakt voor onze eerste onderlinge wedstrijd morgen.

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 12:45

succes alvast!!

ik heb vanochtend tentamen gemaakt.. maar ik had van te voren met de fiets een ongeluk, mijn fiets had niets, maar de fiets van de 'schuldige' had een enorm slag in zijn wiel. maar door de stress van het tentamen heb ik me laten overbluffen, hij was vet boos dat ik dat gedaan had maar achteraf is het dus niet mijn schuld.. heb gelukkig nog niets betaald dus we moeten nog even kijken hoe we dit regelen..