Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 07:57

guten morgen
2 graden en heeft flink gevroeren bah.
stralende zon, dat wel

Regien ik denk dat je nog boft, ik had er 1 die puberde vanaf 1 jaar hihi, geloof dat ze er nog niet uit is.

amandaaa

Re: Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 08:07

Morge zo heerlijk lessen met mijn gele rakker, heerlijk geslapen, heel erg verkouden steekt ar me zomaar aan pfff.
Lekkr hoor chantal en heerlijk dat het bijna af is, veel plezier met het halen van je hondje.
Is inderdaad lekkr fris ook wel lekkr hoor lekkr weer dikke truien weer. Heb leuke fluffie oorwarmers gekocht hihi kan ik die lekkr aan haha.

Tank heeft ook al een lekkere vacht het varken doet er ook lekkr vies mee als het regent gaat hij gauw in de bagger liggen hihi.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 08:20

Goedemorgen

Is het dan nog wel een fjord Amanda of ites war er op lijkt?

chantal veel plezier met het halen van je puppie, kon je er nog wel een beetje van slapen?

Regien, ik had er 1 in de pubertijd. Was echt een geweldige tijd, zou het zo weer doen. Je gelooft me toch wel hè?

Ja het was goed koud vannacht, Blandootje gaat toch maar onder de deken arm paard vannacht.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 08:40

Hihi, Aniet, die van jou is geen puber, dat is gewoon een ontzettend lieve meid met een ingewikkelde persoonlijkheid! Regien, je kan je puber bij Karin brengen, die roggelt het wel effe :)
Aman, je hebt een Noors varken! Wat leuk! :p Storm heeft soms poep onder zijn buik...zou ie plat op zijn buik slapen???

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 08:46

Hihi tank gebruikt zijnnpoep als kussen haha

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 08:52

Hahaha, komt het 's morgens uit zijn oren! Dat deed onze Warenko ook altijd! Lekker een warme hoop als hoofdkussen!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 15:47

wat een heerlijk weer.
Met Joepi en vriendin 2 uur buiten gereden.
Gras aan de voorkant gemaaid, stallen uitgemest, 2 wassen gedaan en in huis de nodige klusjes.
Nu ff lekker biertje en straks ga ik pannekoeken bakken

Is iedereen aan het genieten van het mooie weer?
Trouwens wel koud, nu nog maar 9 greden.Maar de zon maaakt echt alles goed.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 17:05

Ja iedereen is aan het genieten van het mooie weer.

Heb superles gehad met Blando. Mirjam had hem gelukkig onder de deken gezet vannacht. Morgen maar weer een buitenritje.

Ga zo bloemkool koken met satehschnitzel en hier is het trouwens nog een graad of 13.

Het is toch heerlijk weer om met de paarden te rijden en vooral bij jou Aniet

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 17:08

Blando en Storm samen in de longeerbak gezet met Jetje en Zaar. Ze waren echt superleuk samen. Trokken de grassprieten bij elkaar uit de mond of pakte dezelfde grassprietjes. Daarna heb ik ze samen gelongeerd wat ook heel erg leuk ging. Storm wilde maar langs Blando want die liep niet door en Blando blokkeerde iedere keer zodat Storm er niet langs kon, geweldig gewoon.

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 17:42

spettertjuh schreef:
Blando en Storm samen in de longeerbak gezet met Jetje en Zaar. Ze waren echt superleuk samen. Trokken de grassprieten bij elkaar uit de mond of pakte dezelfde grassprietjes. Daarna heb ik ze samen gelongeerd wat ook heel erg leuk ging. Storm wilde maar langs Blando want die liep niet door en Blando blokkeerde iedere keer zodat Storm er niet langs kon, geweldig gewoon.

Ha ha leuk...dat konden Mandy en Blando ook nog eens op stal Pierre....samen midden in de winter :brr:
En wat fijn dat alles goed gaat met jullie en dat Blando zijn draai al heeft gevonden op stal Langelaan :D .Binnenkort maar weer eens eventjes lekker roddelen met Jetje erbij....(lees biertje drinken).
En lekker naar buiten 8-) ,heerlijk toch weer Karin! Daar doen we het toch voor.Wij gaan morgen ook weer een ritje maken :)

Mandy staat nog heerlijk op het land.....en haal haar elke dag als een varkentje eraf....haha , ze heeft het prima naar haar zin :j

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 19:54

kijk ik net ff bij de kindertjes van Sien, heeft ze een dode dikke vette rat bij haar kindertjes gelegd,
Getverderrie, werd er misselijk van.
Ruubje heeft hem weggehaald, terwijl ik Sien wat lekkers gaf.
Ik kan niet zeggen dat ze niet goed voor haar kindertjes zorgt.Het is wat.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 19:58

Hai Marion. Het is toch heerlijk weer om lekker naar buiten te gaan en ook dat ze nog lekker op het land kunnen staan dat is bij ons wel weer jammer maar goed, Blando krijgt hier ook goed te eten.

Bah dat is toch vies maar goed wel heel natuurlijk voor de katten en hebben de kleintjes er lekker van gegeten :+

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 20:06

spettertjuh schreef:
Hai Marion. Het is toch heerlijk weer om lekker naar buiten te gaan en ook dat ze nog lekker op het land kunnen staan dat is bij ons wel weer jammer maar goed, Blando krijgt hier ook goed te eten.

Bah dat is toch vies maar goed wel heel natuurlijk voor de katten en hebben de kleintjes er lekker van gegeten :+

kleintjes hebben er niks van gegeten.
Ik heb Ruubje wakker gemaakt, die was op de bank in slaap gevallen, en hij moest hem meteen weghalen van me bah, katten zijn wel echte viezerikken hoor.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 22:30

Lekker Aniet, die kleintjes worden echte culi katten! Ik zal mijn collegaatje vast inlichten, in Rotterdam lopen genoeg ratten, kan ze vast wat invriezen! :)

liroteJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 06:41

mogge
eindelijk ffe tijd zit namelijk op mijn werk
zondag ochtend altijd stil
betje druk gehad dit keer niet bij de tandarts (aniet)
dit keer in het ziekenhuis 1dec wordt ik aan mijn oog geholpen (nu al zenuw achtig )
deb heeft haar knieplatau gebrokken en zit van teen tot lies in het gips
met de paardjes gaat alles goed
pup was naar deb en haar vriendin (kleine debby) gegaan die zou er op gaan rijden maar gaat weer niet door dus moest hij weer terug helaas is er geen stal meer vrij (lekker dus maar niet heus)
dus heftig op zoek naar of stal of baasje

kaar@zo te lezen heb je het naar je zin op je nieuwe stal hoe gaat het eigenlijk met je

trouwens rustig hier op bokt

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 08:09

Hey Wilma, het gaat wel met me hoor.

Misschien kan je pup op een landje zetten hier in de buurt voor voorlopig?

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 08:15

guten morgen.
2 graden en alles spierwit , heeft dus aardig gevroren.
Stalende zon.

Leuk je weer eens te horen Wil, maar minder leuke berichten.
Wat heeft Deb gedaan?Toch niet van peerd gevallen.
balen van pup.

Alvast succes bij de oogarts, je ben zo weinig op bokt, doe het nu maar vast hihi
Doe Debbie maar beterschap en de groetjes van mij, die zal ook wel flink balen.

liroteJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 09:22

deb heeft gekait vliegerd en ging te hard is met haar voet in het zand blijven steken
ben er inderdaad niet zoveel beetje druk gehad met werk 'paardjes ed

pup op een landje zou wel kunnen denk ik ben er wel over aan het denken maar je kent me vind ik best wel moeilijk zonder stalletje

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 09:26

Heerlijke sport dat kait surfen, zal wel een pijnlijke aangelegenheid zijn voor Debbie.

Ja maar voor tijdelijk zou het toch geen kwaad kunnen voor Puppie, goede warme deken en dan kom je al een heel eind totdat je een stalletje hebt gevonden.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 09:42

Ik hoorden het al op stal Wilma, vervelend zeg.
Getsie sien met een dikke vette rat, bah. :P

Naakte peepsie
Vind het haar wel staan alleen jammer genoeg zijn de sokken eraf :P
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<3
En volgens mij zijn haar manen ook weer gegroeid. :D

Ga eind van de dag bij de hit aktief in rhoon kijken.
Ga met iemand mee die daar staat, ben heel benieuwd.
Weet niet of we het doen als het wat is, is best prijzig daar 285 euro en dan nog je benzine kosten vanaf vlaardingen naar rhoon....

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 09:57

fijn om met kale peeps weer aan de arbeit te gaan.
En ja wel veel geld hoor en ook nog maar afwachten of dat dan bevalt.
Lastig hoor om keuzes te maken.

Wilma zonder schuilstal zou ik het zeker niet doen.
Het is herfst en wordt winter.
Zelfs de dierenbescherming wil dat er een wet komt dat geiten,schapen, paarden ed. niet zonder schuilstal buiten staan.
Kou kunnen alle dieren goed hebben, maar nattigheid kan echt funest zijn, denk ook aan de voetjes.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 10:48

Morge bale dat je nu geen stal heb voor de pony wil, en echt vervelend van debbie haar knie zeg.
Lekker kaar dat je les goed ging, die van mij ging wel aardig ondanks tank zijn bokkenpruik op had gezet hihi.

Kay was gezellie langsgeweest eff lekker bijgekletst binnenkort gaan we even gezellig samen wandelen met tankie en lay gezellie tank heeft al zijn reflectiespullen dus lekker donker wandelingetje.

Leuk dat jullie gaan kijken bij de hit, wel lastig inderd als het wat verder is,

Nou net huisje beetje verder schoongemaakt zo eff strijken en dan werkdingen klaarmaken huiswerk maken eff gauw paarden uit land halen denk dat ik tank longeer, en dan heerlijk uit eten met ar voor ons jubileum van vorige week :D

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 10:52

Ja ik denk dat we dan ook nog is over de 100 aan benzinekosten komen ben ik bang. Naja mischien daar maar gaan wonen als we op ons zelf gaan hahaha.

liroteJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 10:55

ik heb een stalletje gevonden in berkel olin voor 160 word iedere dag buiten gezet en weer binnen
veel meisjes die er voor kunnen zorgen als ik er niet ben had ik maar niet geluisterd naar deb hadden ze nog bij elkaar gestaan

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 11:44

gelukkig Wil
geeft toch kopzorgen