iets met wat mensen uit mn klas, en een leraar, en ingrid (leiding op t fp die ik in 2009 had) kwam er ook in voor, en ik weet nog iets met een auto, en een bijl ofzo xD oke t klinkt heel vaag, en dat was het ook maar ik weet het nu niet meer precies
Ik ga denk ik gewoon op de bank hangen vanavond. Ben wel beetje moe van vandaag... had vanochtend elk uur een andere groep en dat is wel heel veel verschillende kindertjes.
Ik ga ook lekker op de bank hangen ( doe ik al ;p ) En morgen wil ik lekker een buitenrit met smurf maken, Schrok gisteren ze had een wondje aan haar been! net boven de hoef bij de kroonrand (?) Bloedde wel maar niet heel erg waarschijnlijk ergens tegenaan gestoten maar ze gaf er niks om en je mocht het gewoon aanraken en zo. Dus een schaafwondje of zo. Hopelijk morgen wel weer goed,
Dat zijn je endurance wedstrijden Kim? Welke data en waar, is het niet ontzettend ver rijden. Ik kijk er ook weleens naar maar vind maar één die op beetje normale afstand ligt (die in Wateren in augustus).
Hihi ja (A) En dat zijn dan de wedstrijden die redelijk dichtbij zijn in vergelijking, Elke wedstrijd is minimaal 1,5 uur rijden En wateren doe ik sowieso aan mee is maar een halfuurtje rijden, Maar dan rij je natuurlijk wel mdoor de mooiste gebieden van nederland!!!