leuk Sas! maar met Dapper had je ook wel het uiterste van sch**t aan het been hebben hoor!
Heb vandaag nieuwe laptop gekocht (kan ik declareren bij de baas, altijd leuk ). dus de filmpjes van het reus-rijden zullen eerdaags richting YouTube gaan en dan krijgen jullie vanzelfsprekend hier ook een linkje om aan te klikken ! Morgen maar eens aan het helse karwei beginnen van alle bestanden overzetten. heb er zo geeeeeeen zin in!!!
Saskia89
Geplaatst: 24-10-12 22:46
Leuk Milou en heel fijn die nieuwe laptop. Snel geregeld!
Kies vooral de beste filmpjes uit en niet die waar ik ruzie heb met Dapper Bestanden overzetten is inderdaad rotwerk. Ik kan je alleen maar succes wensen.
ja hè? tja, als ik het eenmaal in mijn hoofd heb, dan doe ik het ook. Zelfde met geavanceerd sporthorloge. was vorige week een aanbieding via ibood.nl en toen heb ik die dag de knoop maar doorgehakt. Overigens is het hier ook wel enigszins aan datum gebonden. als ik de factuur voor de 5e van de maand inlever, dan krijg ik het eind van die maand ook bij salaris gestort. Dus dat is wel een prettige bijkomstigheid ! Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik de filmpjes ook nog niet eens heb bekeken van afgelopen zaterdag (vanwege die computer die elke minuut alarmeert dat ie geen schijfruimte meer heeft!). Zal even kijken of ik filmpjes heb waar jij niet of nauwelijks een meningsverschil hebt met Dapper ! En dank voor de succeswensen ! zal ik nodig hebben. ga dan nu ook maar slapen, anders wordt het morgen vrij lastig denk ik!
Ik ga nog even een aflevering van de big bang theory kijken.
antoinetje
Geplaatst: 25-10-12 07:18
Fijn Milou dat je je lap top hebt! Ben benieuwd naar de filmpjes! Sas, ben je gepromoveerd tot ponysitter?? Nog 1 dagje werken en dan lekker lang weekend. Gijs en Jock komen morgen ook thuis
Ik ben inderdaad ponysitter geworden. Wat moet je anders met al die vrije tijd die je ineens hebt (al moet ik zeggen dat de dagen verdraaid snel gevuld zijn)
antoinette, mag ik de link van dat ene filmpje anders ook hier neerzetten? Ben trouwens ook echt happy met de laptop, hij werkt echt als een tierelier. ben nu alles van oude computer op externe harde schijf aan het kopiëren, dat zal nog wel tijdje in beslag nemen, tot die tijd dus lekker genieten van nieuwe computer ! en maar weer eens de breinaalden oppakken. ondanks dat ik geen zin heb in de herfst/winter, vind ik dat wel een fijn punt aan de winter, lekker op de bank met een grote pot thee en breien maar !
Haha wordt niet al te gek Milou welk filmpje bedoel je? Die van de rit met Eelco? Sas als je je verveeld mag je ook met Jock komen lopen hoor! En Milou en ik gaan morgen naar het Waterleidingduin dus als je mee wil ben je welkom.
tja, ik zit nog steeds te wachten op mijn externe harde schijf....aantal keer foutmeldingen gehad enzo. dus ja, dan maar bokken ! (had mezelf vandaag maar een dagje relaxen toebedeeld!). ja, ik bedoel die van die rit met Eelco ja! Oe, heb zin in morgen ! Ben heel benieuwd. Kan ik ook mijn gps-horloge (net binnen) gebruiken om te kijken waar we lopen enzo !
Hadden we nog niet heel specifiek afgesproken......er staat me iets bij van 15.00 of 16.00u. Maar weet het niet meer. Hing volgens mij ook van aankomst Gijs af ofzo.....
Zullen we hier om 1500 wegrijden? Het is in het waterleidingduin namelijk ook nog een goed half uur lopen als we doorlopen, al met al zullen we daar wel rond de 1 1/2 uur szijn. Hoe lawt ben jij dan hier? Je wilde toch nog hier douchen?
Veel plezier morgen ladies . Ik heb morgenmiddag met een vriendinnetje afgesproken, dus ik moet passen dit keer. Ik verwacht natuurlijk wel spectaculaire foto's!