What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 19:13

Tytje schreef:
Geweldig zeg!! Wat een zonnig weer. Helaas had ik wel een 2-daagse training, maar morgen heb ik vrij YEAH!! Lekker zonnen.

YEAH me too :D

xan

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 19:14

Hoe is het verder met iedereen ???

Shenna hoe is het nu met jou ??
Op stal vergeet ik het steeds te vragen.

Shenavallie

Hoi!

Even een foto van afgelopen zondag, toen is Wesley met Jochem Miyer op de foto gegaan! ;)

Afbeelding

xan

|( Nu heb ik weer geen avator, niet eens een kruisje |(

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 19:15

T was zeker wel lachen met Jochem
Leuke foto hoor.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-10 19:21

Ik ben dus na heerlijk in de buitenbak te hebben gereden, het erop gaan wagen om de dijk op te gaan. Bij het verlaten van de buitenbak ging het al bijna mis. Er was iemand z'n paard aan het longeren in de longeercirkel en dat vond First niet zo leuk. Flink met z'n hoofd schudden, maar na wat geruststellende woorden gingen we toch richting dijk. Ik zag Demi op Tsjazz in de onderdijk, dus ik besloot die ook te nemen. Toen Demi terug kwam zei ze dat de onderdijk verder erg drassig was. Ik ben dus de dijk opgegaan en dat ging allemaal prima. Opeens zag ik in de verte een bontpaardje aan komen draven en die werd ineens een beetje onrustig. Ik draaide om en het paardje kwam dichter achter mij. First vond dat blijkbaar niet zo heel leuk en werd dus ook onrustig. Achter mij zag ik ook nog een auto aan komen. Gelukkig was First weer rustig op het moment dat de auto passeerde. Toen ik de onderdijk weer in ging en het paardje naast me kwam, werd First ineens heel wild. Ging heel hard achteruit en met z'n hoofd schudden. Even dacht ik dat ik er af zou vallen, maar na een flinke gil "First HO!!!" stond hij ineens stil....gelukkig. Toen konden we redelijk rustig richting stal. Het vrouwtje vertelde dat er jagers in het land aan het schieten waren. Haar paardje was daar van geschrokkken. Ik weet niet waar First van schrok, van het paardje of van het schieten. Na ja...ik weet in ieder geval dat ik First wel bij me kan houden, dat gaf wel een prettig gevoel.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-10 19:22

xan schreef:

Ik zie wel een kruisje hoor :=

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-10 19:23

Shenavallie schreef:
Hoi!

Even een foto van afgelopen zondag, toen is Wesley met Jochem Miyer op de foto gegaan! ;)

Afbeelding

LEUK!!!! :D

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 19:24

Het zijn dan wat onprettige momenten, maar net wat je zegt, ja kan hem bij je houden, en da's wel zo fijn.
Hield die andere amazone haar paard dan niet in, toen ze jou zag stappen ?
Ik vind het een beetje raar dat je dan zo door blijft draven. Of begrijp ik het verkeerd ?

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 19:24

LIQUITA schreef:
xan schreef:

Ik zie wel een kruisje hoor :=

Misschien komt ie later, nu toch weer niet ????

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-10 19:27

Ze draafde nog wel een stukje door, maar haar paard was ook erg geschrokken van de jagers. Toen ze naast me kwam bleef ze wel stappen. Ze vroeg zich af of First misschien dacht dat haar paard een koe was := .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-10 19:27

xan schreef:
Misschien komt ie later, nu toch weer niet ????

Nee...hahaha, nu inderdaad geen kruisje :n .

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 19:36

LIQUITA schreef:
Ze draafde nog wel een stukje door, maar haar paard was ook erg geschrokken van de jagers. Toen ze naast me kwam bleef ze wel stappen. Ze vroeg zich af of First misschien dacht dat haar paard een koe was := .

hihi daar moet ik toch wel een beetje om lachen.
Dat ze dat al zelf zegt.
Waarschijnlijk een tinker ? Gelukkig hebben wij die ook op stal :D

haha wat kennen onze paarden nu niet ?? Bij Veldt komen ze van alles tegen.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-10 19:39

xan schreef:
LIQUITA schreef:

hihi daar moet ik toch wel een beetje om lachen.
Dat ze dat al zelf zegt.
Waarschijnlijk een tinker ? Gelukkig hebben wij die ook op stal :D

haha wat kennen onze paarden nu niet ?? Bij Veldt komen ze van alles tegen.

Het was iemand van stal, paardje (of pony) staat ergens tegenover Sire dacht ik. Is volgens mij al wat ouder.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-10 19:40

Het is gewoon jammer van het verkeer op de dijk, dat blijf ik toch altijd een beetje eng vinden.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-10 19:49

Ik kreeg vandaag de uitnodiging binnen voor de trouwerij van Earline. Echt een hele mooie kaart *D .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-10 19:50

Ik ga ff koffie en thee zetten.

Latersss!!!

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 21:44

LIQUITA schreef:
Ik kreeg vandaag de uitnodiging binnen voor de trouwerij van Earline. Echt een hele mooie kaart *D .

Ik heb hem ook gekregen,zeker mooie kaart.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 21:46

Liquita,dat paardje wat je bedoelt tegen over Sire is Lizet van Kitty.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 21:49

LIQUITA schreef:

ik ook :D :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 21:55

xan schreef:
T was zeker wel lachen met Jochem
Leuke foto hoor.

Ik heb weer helemaal vlak gelegen van het lachen! Ik hoorde wisselende verhalen, maar ik vond het echt weer een TOP-avond!!!! Kan niet wachten tot de DVD uitkomt!!!! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 21:57

LIQUITA schreef:
Ik ben dus na heerlijk in de buitenbak te hebben gereden, het erop gaan wagen om de dijk op te gaan. Bij het verlaten van de buitenbak ging het al bijna mis. Er was iemand z'n paard aan het longeren in de longeercirkel en dat vond First niet zo leuk. Flink met z'n hoofd schudden, maar na wat geruststellende woorden gingen we toch richting dijk. Ik zag Demi op Tsjazz in de onderdijk, dus ik besloot die ook te nemen. Toen Demi terug kwam zei ze dat de onderdijk verder erg drassig was. Ik ben dus de dijk opgegaan en dat ging allemaal prima. Opeens zag ik in de verte een bontpaardje aan komen draven en die werd ineens een beetje onrustig. Ik draaide om en het paardje kwam dichter achter mij. First vond dat blijkbaar niet zo heel leuk en werd dus ook onrustig. Achter mij zag ik ook nog een auto aan komen. Gelukkig was First weer rustig op het moment dat de auto passeerde. Toen ik de onderdijk weer in ging en het paardje naast me kwam, werd First ineens heel wild. Ging heel hard achteruit en met z'n hoofd schudden. Even dacht ik dat ik er af zou vallen, maar na een flinke gil "First HO!!!" stond hij ineens stil....gelukkig. Toen konden we redelijk rustig richting stal. Het vrouwtje vertelde dat er jagers in het land aan het schieten waren. Haar paardje was daar van geschrokkken. Ik weet niet waar First van schrok, van het paardje of van het schieten. Na ja...ik weet in ieder geval dat ik First wel bij me kan houden, dat gaf wel een prettig gevoel.

Jeetje, dat was even flink schrikken!!!! :(:) Gelukkig hou je de moed erin!!!! +:)+

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 21:59

LIQUITA schreef:

Wel een rare dag voor de jagers, trouwens... normaal komen ze op maandag en dan 1 keer in de twee weken... 8-)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 22:25

Shenavallie schreef:
Hoi!

Afbeelding

in het Zaantheater, hoorde in het zwembad ook iemand die daar was geweest en haar zoontje was ook op de foto geweest met Jochem. leuk!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 22:28

ATE schreef:
winnitou schreef:
zie je me verschijnen, weet alleen nie tmeer je huisnummer, heb het wel ergens maar waar??? kun je het pb=en

297

Wereldje is klein, was gisteren bij een vriendje van Rowan en die hebben hun konijn bij jullie vandaan