AAAH IK BAAL ZO ! Niet te geloven , ik heb 10 min na mijn fax verstuurd te hebben (vanmorgen half 9) al een fax terug gehad: Niet leesbaar! En ik heb niet meer gescheckt, dus ik zag die fax net pas liggen! Nu net nog opnieuw gedaan met originele formulier want ik heb nu de P&S ook zelf... maar ik verwacht dat ik er niet meer bijzit, week 8A! oliebol!!!!!
CCindy, dan zou ik eventjes erachteraan bellen en zeggen dat je er vanochtend al vroeg bij was en het verhaal uitleggen! misschien kunnen ze nog wat voor je betekenen voordat ze alle bevestigingen versturen.
Ik heb wel op het inschrijfformulier gezet dat ik het vanmorgen al gestuurd had.... dus ik hoop dat ze het goed genoeg vinden maar ik denk niet dat hun dat veelt boeit :'( Ik denk niet dat bellen helpt, wel?
Je wordt toch niet door verbonden dus bellen heeft geen zin. Je kunt beter een mailtje sturen met je telefoonnummer erbij dan bellen ze je, als het echt van belang is, terug.
Anna_Joy
Geplaatst: 15-01-10 16:08
CCindy schreef:
Net proberen te bellen, ze zijn al gesloten.... ogod ik voel me zo poedersuiker nu
nee ze zijn telefonisch niet meer bereikbaar, dat betekent niet dat er niemand meer op kantoor aan het werk is hoor.