KimLittle schreef:@Suus: Wauw, da's gaaf! Kunnen wij dat ook zelf doen of heb je daar speciaal water voor nodig? (of is dat een stomme vraag...)
D'r moet niet teveel troep in zitten, je kan water uit een flesje proberen (gepurificeerd of gedestilleerd water), zet 't een uur of 3 buiten (vriest toch nog?) of een uur of 2,5 in je vriezer. Zorg dat het water niet kan bewegen enzo, als je het te lang laat liggen gaat het op de normale manier bevriezen. Haal het er voorzichtig uit en als 't nog niet bevroren is kan je schudden tot het hele flesje voor je ogen bevriest -dat gaat erg snel én het gaat uitzetten- of je kan 't voorzichtig in een kommetje gieten.

A-M-E-N !!
@San: ik heb Suus wel iets horen zeggen over Gucci en iets met een slee... misschien kan Kim je een lesje in mennen geven

Heb alleen niet een dusdanig goed plekje dat ik buiten het zicht van anderen kan bokken. En dat is maar goed ook, bij mijn vorige baan had ik echt niets te doen en zat ik op een handig plekje dus ging ik maar bokken. Maar nu heb ik genoeg werk om handen zodat ik eigenlijk van half 9 tot 5 lekker bezig ben!