Nou Ze denken dus dat ik één of andere parasiet of worm heb. Dit omdat ik ook nog steeds afval. (McDonalds? iemand? nee? Ik moet mn huisdieren voeren, hihi) Gisteren bloedtesten gehad etc, vandaag bellen ze voor de uitslag. De andere testen (Ja ik moet deze week van alles opvangen, hihi) breng ik vrijdag naar t ziekenhuis en dan heb ik daar volgende week de uitslag van. Maar ze zei, het kan ook zijn dat het een ontsteking was, die nu middels de antibiotica eruit is, dat ze dus niets vinden. Kortom, ik weet nog niets
Nou ik heb geen beestjes, jeeej. Maar... Ik heb een virus, of gehad. M'n lever maakt teveel enzymen aan, vergrote milt, en m'n lymfocyten zijn te hoog, dit wijst op een virus. Virussen waar deze symptomen bij voorkomen zijn Hepatitis A - B - C en Pfeiffer en een broertje van Pfeiffer. Daar wordt ik dus nu op getest en krijg volgende week nog een buik echo. Uitslag pas woensdag over een week
Maar Hepatitis heb ik hoogstwaarschijnlijk niet hoor, want daar ben ik tegen geent. Maar ze wilde het toch testen voor de zekerheid. En ik dacht dat ik voor pfeiffer al getest was, maar niet dus.
even een vraagje: wie weet of de outdoor wedstrijd bij panta rhei in een buitenbak zijn of op gras? ik krijg maar geen antwoord van ze... lau, jij bent daar toch wel eens geweest?