Stal Midden Delfland roddels 4

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Fammiie_x

Re: Stal Midden Delfland roddels 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 18:55

hee Tes :wave:

Leuk aniet :D

Des, jammer dat ze geweest waren

Ik ben vanmiddag naar prinsenstad geweest en het gaat nog zwaar worden ;(
Ik moet van 8 tot 6 stage lopen 2 dagen in de week :wow:
me werk kan ik ook wel afzeggen 's avonds :roll:
En de laatste 3 weken moet ik 5 dagen in de week van 8 tot 6, nou als ik al me uren heb dan ga ik paar dagen vrij nemen van me stage denk, ben dan verrot :x

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 21:43

Wel leuk Fem! :)

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 21:49

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 22:53

Wel leuk Fam :)!

Haha de mietjes :+

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 23:37

Jaja, Johnny op een echte pony! :D Koop een koe! }:0 ...die arme Katrien zakt nog door met zo'n kerel op haar rug!

Leuk Fem...stage op de Prinsenstad. Mag je als stagiaire zulke lange dagen maken of heb je twee uur pauze??? Let je wel een beetje op dat je niet besmet raakt met ruitjesrijbroeken, bijpassende peesbeschermers en witte dekjes tijdens de privéspringles? ----Oh....mijn paard wordt vies!---stalmeisje!!!POETSEN, KRENG! :D Veel plezier daar en...Keep it COOL! :7

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 23:37

Xeen....doe je voorzichtig met die haarverf bij KINKI?! :#

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-09 23:38

Jetta schreef:
Jaja, Johnny op een echte pony! :D Koop een koe! }:0 ...die arme Katrien zakt nog door met zo'n kerel op haar rug!

Jetje zo zwaar ben ik nou ook weer niet hoor.

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-09 23:43

Citaat:
Leuk Fem...stage op de Prinsenstad. Mag je als stagiaire zulke lange dagen maken of heb je twee uur pauze??? Let je wel een beetje op dat je niet besmet raakt met ruitjesrijbroeken, bijpassende peesbeschermers en witte dekjes tijdens de privéspringles? ----Oh....mijn paard wordt vies!---stalmeisje!!!POETSEN, KRENG! :D Veel plezier daar en...Keep it COOL! :7

Hij is leuk, zodan

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-09 23:56

Jantje was een jongetje van 7 jaar oud uit het Antwerpse en net zoals andere jongens van zijn leeftijd, erg nieuwsgierig. Hij had de laatste tijd behoorlijk wat verhalen over vrijen van de andere jongens gehoord en vroeg zich af hoe dat in z'n werk ging.

Op een dag stelde hij de vraag aan z'n moeder en die raakte er volledig door in de war. I.p.v. het aan Jantje uit te leggen, gaf ze hem het advies om zich een nacht achter de gordijnen te verschuilen om z'n oudere zus Emma en haar vriendje te bekijken. Jantje deed dit en beschreef de volgende morgen alles aan zijn moeder. "Emma" en haar vriendje zaten eerst wat te praten, waarna hij de meeste lichten uit deed. Toen begon hij haar te kussen en te omhelzen.

Ik denk dat Emma ziek werd, want ze trok een heel gek gezicht. Hij moet waarschijnlijk hetzelfde gedacht hebben, want hij stopte zijn hand in haar blouse om haar hart te voelen net zoals de dokter altijd deed. Alleen was hij niet zo goed als de dokter, want hij scheen nogal wat problemen te hebben om haar hart te vinden. Hij werd waarschijnlijk ook ziek, want ze begonnen allebei te hijgen en raakten helemaal buiten adem.

Zijn andere hand werd waarschijnlijk koud, want hij stopte hem onder haar rokje. Op dat moment bereikte Emma de rand van de bank, waarna de koorts begon. Ik wist dat het koorts was omdat Emma vertelde dat ze erg heet was.

Tenslotte ontdekte ik wat hun zo ziek maakte, er was een paling in zijn broek gekropen. Hij sprong ineens uit zijn broek en ging rechtop staan, wel 20 cm lang. Eerlijk waar! Met 1 hand greep hij de paling beet om ervoor te zorgen dat hij er niet vandoor zou gaan. Toen Emma dat zag werd ze erg bang; haar ogen werden groot, haar mond viel open en ze begon dinge zoals 'Oh, mijn God' te roepen.

Ik zou haar toch eens moeten vertellen over de veel grotere palingen die ik in het meer heb gezien. Emma werd plotseling heel moedig en probeerde de kop van de paling er af te bijten. Toen maakte ze een geluid en liet de paling gaan, waarschijnlijk beet hij terug. Ze greep hem met twee handen stevig beet, haalde een muilkorf uit haar tasje en schoof die over zijn hoofd om ervoor te zorgen dat hij haar niet meer kon bijten. Emma ging op haar rug liggen en spreidde haar benen, zodat ze de paling in een schaarklem kon nemen, terwijl haar vriendje hielp door op de paling te gaan liggen.

Het werd een vreselijk gevecht. Emma begon te grommen en te schreeuwen, terwijl haar vriendje bijna van de bank viel. Ik denk dat ze de paling dood wilde maken door hem tussen hun lichamen fijn te persen. Na een tijdje hielden ze allebei op met bewegen en zuchtten diep. Haar vriendje ging rechtop zitten, waarschijnlijk had hij de paling gedood. Ik wist dat hij dood was, want hij hing helemaal slap en een gedeelte van zijn ingewanden kwamen naar buiten.

Emma en haar vriendje waren moe van het gevecht, maar gingen gewoon door met vrijen. Hij begon haar weer te kussen en te omhelzen en waarachtig, de paling was nog niet helemaal dood. Hij ging gelijk rechtop staan en begon weer met vechten. Waarschijnlijk zijn palingen net katten; ze hebben 9 levens of zoiets.

Deze keer probeerde Emma de paling te doden door erop te gaan zitten. Na een worsteling van 35 minuten wisten ze eindelijk de paling voorgoed te doden. Ik weet dat hij dood was omdat Emma's vriendje zijn huid eraf stroopte en door het toilet spoelde.

Moeder viel flauw.

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-09 23:59

Schoonmoeder heeft besloten een test te doen.
Op een mooie zomerse namiddag wandelt ze met Frank langs een kanaal.
Plots slaat ze zogezegd haar voet om en valt in het kanaal. Frank twijfelt geen seconde en springt achter haar aan. De volgende dag staat er voor Frank zijn huis een Peugot 205 cabrio met op het dashboard een briefje: "Beste Frank, bedankt voor hetgeen je voor me gedaan hebt, je schoonmoeder Greta."

Een week later is het de beurt aan Dirk.
Terug wandelen ze langs het kanaal, Greta slaat zogezegd haar voet om en struikelt in het water. Ook Dirk aarzelt geen seconde en redt haar van de verdrinkingsdood. De volgende dag staat ook voor Dirk zijn woning een Peugot 205 cabrio met een briefje dat zegt: "Lieve Dirk, bedankt voor hetgeen je voor me gedaan hebt, je schoonmoeder Greta."

De volgende week is het Bertrand zijn beurt.
Weer langs het kanaal wandelen, voetje omslaan en in het water vallen. Nu, Bertrand, die kijkt even naar links en rechts, die ziet dat er niemand in de buurt is en wandelt verder. De volgende dag staat er voor Bertand zijn garagepoort een Porsche 911 cabrio! Ook hij vindt een briefje op het dashboard met de tekst: "Beste Bertrand, bedankt voor hetgeen je voor me gedaan hebt, je schoonvader Albert."

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 00:02

Een politieman komt bij zijn baas om te vragen of hij zijn werk wel goed doet. Zijn baas antwoord: "Nou je arresteert te veel mensen, voortaan moet je ze eerst waarschuwen." De politieman loopt op straat en ziet een zwangere vrouw lopen. Zegt die politieman tegen de vrouw: "Mevrouw u mag hier niet lopen met de kinderwagen." Antwoord de vrouw: "Maar dat doe ik toch ook niet meneer?" "Nee, maar ik waarschuw u vast!"

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 00:06

Boer zoekt vrouw met tractor.

Foto tractor toevoegen a.u.b.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 00:37

Nou! Johnny! Je gaat lekker van bil zeg! :D Ik ga slapen! :Z

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 00:37

Vrouw zoekt boer met kraktor ;)

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 08:57

Haha Jet,
Ik hoef daar btw geen stallen te mesten *\o/*
Super relaxt, had verwacht veel stallen te moeten mesten maar niet dus :n
's middags moet ik helpen met de kindjes met poetsen opzadelen, erop helpen, afzadelen etc. ;(
Maar het lijkt me wel een leuke stage :j

Ik weet niet of we zolang mogen lopen :n
Ik heb 1 uur pauze of net niet, weet niet meer wat die precies zei

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 10:02

mogguh
Ik kreeg weer eens geen mail als er nieuwe melding op topic is ;(
Wel relaxted Fem, dat je niet hoeft te mesten!! Maar worden idd wel lange dagen..moet je anders ff navragen op school of dat wel kan/mag

Jemig, je zal nu maar onderweg naar China zijn :+

Gisteren 2 heerlijke buitenritjes gedaan.
Eerst met Ko mee met Aman en Tank... bij de 1e draf wilde Ko achter Tank lopen :D haha maar gelukkig wilde Ko daarna wel gewoon naast Tankje draven!! Ko was lekker relaxted :-)
En met Biz ben ik naar Bergsche Bos geweest met Kim en Champ!! Was ook een heerlijk ritje!! Biz zag nog wel ergens een kabouter, hij maakte zich 2x zo groot en kop erop haha en Champ maar zoeken wat Biz eng vond :+

Hopelijk gaat de les vanavond door, heb er wel zin in, is echt alweer weken geleden :o

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 10:22

hoi.
nou Aman zit in china hoor.we kregen net een sms.Vanavond gingen ze met de hele ploeg uit eten en leren ze met stokjes eten.Als dat zo doorgat komt ze broodmager terug hihi.
Goedemorgen trouwens

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 16:53

lekker druk hiero :O

Zit nu lekker aan de warme choq :9k met een koekie erbij :Y) :9

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 19:57

haha het is nog steeds lekker druk.Was je koekje lekker

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 20:40

Ik zit nu lekker M&M's te eten jammieee :))

bernadetl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 20:42

Eindelijk heb ik genoeg post om mee te mogen praten, even mijn best voor moeten doen! :D

Paarden zijn vanmorgen bijna weggewaaid in de paddock...
Gekke diddle en chess stonden op een elektriciteitskabel te kauwen van de verlichting van de bak, toen ik aan het rijden was. Schrok me wild! Gelukkig geen paarden met punkharen gekregen!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 21:14

he bernadet!! Gezellig dat je nu eindelijk op t topic kan meekletsen
Is gelukkig een loze kabel, dus geen punkies :+

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 21:14

bernadetl schreef:
Eindelijk heb ik genoeg post om mee te mogen praten, even mijn best voor moeten doen! :D

Paarden zijn vanmorgen bijna weggewaaid in de paddock...
Gekke diddle en chess stonden op een elektriciteitskabel te kauwen van de verlichting van de bak, toen ik aan het rijden was. Schrok me wild! Gelukkig geen paarden met punkharen gekregen!

Gelukkig was het een oude en loze kabel zonder stroom erop, inmiddels weggehaald. De huidige kabels voor de verlichting van de bakken liggen in de grond.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 21:19

haha Johny, we waren beide bijna tegelijk!!

Heb lekker gelest met Ko'tje, iets hoger opgericht met rijden, nog wel moeilijk hoor, maar hij deed t wel braafjes!! 2e helft van de les meer bezig geweest met stiller zitten/minder been en beetje schakelen.. ging ook best aardig.. Ko'tje leert t nog wel eens :+ }:0

Ik denk dat ik van de week weer ff x ga springen!! Nog meer liefhebbers?? :P

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 21:22

Dat ziet ik, maarja ik boven en jij beneden. Lache he