Georgette schreef:Geen idee wat de achterliggende reden ervan is...
Ik heb het ook niet op prikken, maar die wil ik wel hebben hoor!
Volgens mij moet je nog maagd zijn wil het werken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Georgette schreef:Geen idee wat de achterliggende reden ervan is...
Ik heb het ook niet op prikken, maar die wil ik wel hebben hoor!
Georgette schreef:Ow, laat dan maar zitten
Georgette schreef:Ow, laat dan maar zitten
hahahahaha
Al weet ik wel dat netjes niet het juiste woord is in deze context
Georgette schreef:Absoluut een mooi zadel Anneke! Wanneer kom je weer eens buurten op dinsdagavond?
over een tijdje kom ik helemaal naar jullie toe rijden om de les te verstoren

_Roosmarijn_ schreef:Okee. Ik hoop voor d'r dat het mee valt.
knie geen last van gehad, voet begon idd na de les beetje zeer te doen, gekoeld en gister avond even wat opgesmeerd, lopen gaat gelukkig wer gewoon goed, vanmorgen ging het iets lastiger, het was namelijk een spiertje dat zeer deed
maar nu kan ik weer normaal lopen, alleen kan ik m nog niet echt opzij buigen zeg maar
naar links wel maar naar rechts niet echt, waarschijnlijk heeft hij er ook op die houding eronder gelegen
maar dat gaat vanzelf wel weer over, het valt gelukkig allemaal mee
daarna bood tjarda aan om te ruilen, omdat ze donna wilt gaan leasen ofzo, terwijl ze na de les opeens zei dat ze miss wilt stoppen met paardrijden omdat ze bijna elke les eerder moet stoppen door haar suikerziekte, maar ja ook niet echt duidelijk dus
dus zij eventjes op donna gereden en daarna stopte ze, maar ik dus laatste half uurtje op chester gereden
wat was dat vermoeiend! vooral dat zonder beugels, met dat warme weer, en maar door blijven galopperen en draven, ik dacht: mogen we nu even stappen?
haha dus chester had de les weer goed gemaakt

ik ga (nog een keer maar nu thuis
) step up 2 kijken! doei

) en zoals julie weten supersterk dus was wel irri aan het begin..

mAnDyXX schreef:geen pijn nee!zo hele les dus zo te horen. Verder geen pijn dan?