Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Splinter schreef:ja ze staat in de groep, ze is al aardig gewend, meer dan ik geloof ik![]()
gister had ze al een ietsie dikke kogel en was een beetje warmmaar goed hoop maar dat de rangorde bepaalt is nu
straks komt de zadelmaker, dan wordt der zadel aangepast, kan ik met zadel longeren en haar laten wennen
karleylover schreef:Kim, gaat zaterdagochtend de les bij jullie door? Of die van de verzorgers?
Mijn lesgever kan zaterdag alleen smorgens...
Noah2006 schreef:hallo allemaal!
Ben deze week niet op stal geweest, problemen met ex, hoop gedonder.. ben weer vrijgezel.
Trouwens voor degene die het leuk lijkt; in mei (waarschijnlijk eind mei) ga ik 8 dagen op ruitervakantie in Portugal een dressuurcursus volgen. Als er gegadigden zijn die meewillen zou dat hardstikke gezellig zijn natuurlijk! Ik heb dit gevonden via timeout- reizen, iemand hier ervaring mee?
Woogy schreef:Ik heb zaterdag les waarschijnlijk rond half 1. Jeannet om half 11 en Barbara(als she lest) om half 12, als she niet lest zit ik op haar lestijd.
Ik weet niet waar de motten vandaan komen maar echt vrolijk wordt ik er niet van
Woogy schreef:Waarom rij je hem met een bontje Lisanne?
Noah2006 schreef:Goodmorning!
Ja kan ook in Nederland, maar wil even lekker weg en dit is een 8 daags programma rijden met Lusitano's en het is op een mooi park met zwembad. Dus dat lijkt mij wel wat!
Jeetje zijn er zoveel vrijgezellen op stal? Die mannen durven ons gewoon niet aan.
Van wie heeft Jeannet trouwens les dan, toch niet van Wim?
Kimbaie schreef:Ik weet niet waar Jeanet dan gaat rijden, maar er hangt een briefje dat er van half 11 tot half 12 een les staat ingepland met Venga en Marijke.en zover ik heb begrepen gaat die les gewoon door.
Woogy schreef:Kimbaie schreef:Ik weet niet waar Jeanet dan gaat rijden, maar er hangt een briefje dat er van half 11 tot half 12 een les staat ingepland met Venga en Marijke.en zover ik heb begrepen gaat die les gewoon door.
Volgens mij zijn er drie rijbakken dus wat nou het probleem isof heb je monopoly positie op de rijbanen?
Ik snap je Lisanne! ik dacht een bontje onder het zadel, snapte er niks meer van
Kan het niet zijn dat z'n geschoren huidje of de stoppels zijn gaan irriteren van de singel?
Grootste probleem met alle vrijgezellen op stal is dat wij vrouwen onmogelijk zijn.