Stal de Groene Meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 16:48

ik zag een stukje van les, wat een leuk fjordje zeg! zag er relaxed uit ;)

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-09 17:14

Mijn les gaat vanavond weer niet door. Het was al een paar keer niet doorgegaan. Eerste keer, omdat paard ziek was, toen was ik ziek en nu is instructrice ziek. Lekker getimed :D

@ woogy: mottenplaag??? hoe kom je daar aan??? Paar oude dozen van zolder gehaald????? :?

@ splinter: hoe gaat het met Alivia? Is ze al gewend? en staat ze al in de groep en zo ja.. hoe gaat dat? pfff lijkt wel kruisverhoor, mis alleen nog de zaklamp :P

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 17:44

ja ze staat in de groep, ze is al aardig gewend, meer dan ik geloof ik :D

gister had ze al een ietsie dikke kogel en was een beetje warm :7 maar goed hoop maar dat de rangorde bepaalt is nu :j

straks komt de zadelmaker, dan wordt der zadel aangepast, kan ik met zadel longeren en haar laten wennen :j

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-09 17:50

Splinter schreef:
ja ze staat in de groep, ze is al aardig gewend, meer dan ik geloof ik :D

gister had ze al een ietsie dikke kogel en was een beetje warm :7 maar goed hoop maar dat de rangorde bepaalt is nu :j

straks komt de zadelmaker, dan wordt der zadel aangepast, kan ik met zadel longeren en haar laten wennen :j

zooo... fijn dat hij zo snel kon komen. :D

en dan van het weekend oefenen met trailerladen??

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 17:51

nee geloof dat het baggerweer wordt!

als het een beetje weer wordt wil ik dat gaan oefenen :j
altijd handig :D

karleylover

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 17:51

Kim, gaat zaterdagochtend de les bij jullie door? Of die van de verzorgers?
Mijn lesgever kan zaterdag alleen smorgens...

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-09 17:54

karleylover schreef:
Kim, gaat zaterdagochtend de les bij jullie door? Of die van de verzorgers?
Mijn lesgever kan zaterdag alleen smorgens...

In principe wel, maar instructrice heeft vandaag afgebeld wegens griep, dus het zou wel eens kunnen dat het uitvalt. Maar vooralsnog staat het gepland. Geloof dat eerst Yvonne gaat en daarna Marijke en daarna Ward.

@ splinter: mocht je een keer hulp nodig hebben met trailerladen. Geef maar een gil.

edit: Lisanne, je zou hooguit het tot vrijdag kunnen afwachten en dat je dan even contact opneemt met Ward/Marijke/Lisanne.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 18:16

Ik heb zaterdag les waarschijnlijk rond half 1. Jeannet om half 11 en Barbara(als she lest) om half 12, als she niet lest zit ik op haar lestijd.

Ik weet niet waar de motten vandaan komen maar echt vrolijk wordt ik er niet van

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 20:56

hallo allemaal!
Ben deze week niet op stal geweest, problemen met ex, hoop gedonder.. ben weer vrijgezel :(.
Trouwens voor degene die het leuk lijkt; in mei (waarschijnlijk eind mei) ga ik 8 dagen op ruitervakantie in Portugal een dressuurcursus volgen. Als er gegadigden zijn die meewillen zou dat hardstikke gezellig zijn natuurlijk! Ik heb dit gevonden via timeout- reizen, iemand hier ervaring mee?

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 21:51

thanks kimbaie!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 22:12

Is het gelukt met je zadel Splinter?

Hoe kom je zo Noah om in Portugal dressuurlessen te gaan volgen?Kan hier toch ook?Lekker door het landschap rijden lijkt me veel leuker.

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 22:15

jep mn zadel ligt nu goed :j

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 22:45

@Woogy: ik heb zaterdag inderdaad les ;)

@Noah: Ik ben al eens met Time-out op vakantie gegaan. Is me toen heel goed bevallen (maar ik zat in Spanje, vlakbij Jerez ;) )

Vandaag heb ik de handdoek in de ring gegooid met rijden. Thijs zag zóveel spoken dat er niet met goed fatsoen op te rijden viel met zo'n strakke rug. Er zal wel wat rond de bak hebben gehangen, want ik hoorde van meer mensen dat de paarden in de buitenbak ritselig waren....

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 23:27

Zo te lezen hebben er zaterdag aardig wat mensen les, en zie ik ook dubbele tijden...

Vandaag weer met Tjelle gedressuurd... eindelijk weer. Ik heb een bontje gekocht (rib uit mijn lijf zeg :() dus ik kan eindelijk mijn zadel weer op! Tjelle deed het goed vandaag :)

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 23:41

Waarom rij je hem met een bontje Lisanne?

Gezellig Barbara! alleen uhmm...spoken zien? of had de Thijs last van klopgeesten?

Vanavond mams en Splash aan de hand meegnomen door de binnenbak naast Pony om mams te leren draven. Dan is die kleine dikkert zo zoet, ze lopen tegen d'r op ze trekken aan d'r en niks boeit d'r echt.
Maar toen vervolgens Splash uit de bak was en de kleine Yell en beetje boel achter z'n broek aan werd gezeten ging ik aan het harddraven!
Dikke show arabier onder m'n kont ;)

oberon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 08:35

Noah2006 schreef:
hallo allemaal!
Ben deze week niet op stal geweest, problemen met ex, hoop gedonder.. ben weer vrijgezel :(.
Trouwens voor degene die het leuk lijkt; in mei (waarschijnlijk eind mei) ga ik 8 dagen op ruitervakantie in Portugal een dressuurcursus volgen. Als er gegadigden zijn die meewillen zou dat hardstikke gezellig zijn natuurlijk! Ik heb dit gevonden via timeout- reizen, iemand hier ervaring mee?

Welkom bij de club van vrijgezellen ... En sterkte ermee :(:)
Time-out is volgens mij wel een prima organisatie om mee op reis te gaan. Ik weet nog niet wat ik van de zomer ga doen, maar als ik op vakantie ga is het 8 dagen ergens warm aan het strand liggen en slapen 8-)

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-09 10:25

Woogy schreef:
Ik heb zaterdag les waarschijnlijk rond half 1. Jeannet om half 11 en Barbara(als she lest) om half 12, als she niet lest zit ik op haar lestijd.

Ik weet niet waar de motten vandaan komen maar echt vrolijk wordt ik er niet van

Ik weet niet waar Jeanet dan gaat rijden, maar er hangt een briefje dat er van half 11 tot half 12 een les staat ingepland met Venga en Marijke. :o en zover ik heb begrepen gaat die les gewoon door.

@ noah: veel sterkte :(:) Dat is altijd vervelend.

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 11:15

tzt heb ik ook op zaterdag les, maar dan vaak pas na 3en :+

zo der achterbeentje was na wandelen weer zo goed als dun,
der voorbeentje werd volgens mij iets slanker na wandelen,
het was ook niet warm, nou maar blijven kleien voor het vocht, denk dat het met een weekje weg is ;)

wanneer gaat de zon schijnen en droogt alles lekker op??? :+

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 12:45

Goodmorning!
Ja kan ook in Nederland, maar wil even lekker weg en dit is een 8 daags programma rijden met Lusitano's en het is op een mooi park met zwembad ;). Dus dat lijkt mij wel wat!
Jeetje zijn er zoveel vrijgezellen op stal? Die mannen durven ons gewoon niet aan.
Van wie heeft Jeannet trouwens les dan, toch niet van Wim?

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 13:23

Woogy schreef:
Waarom rij je hem met een bontje Lisanne?

Sinds kort heeft Tjelle ineens gekke plekjes achter zijn voorbenen in de buurt van zijn singel, plekjes zijn niet open maar het haar is eraf.
Ik heb mijn singel helemaal uitgespoeld en niet al te veel met zadel gereden. Maar de plekjes bleven nog. Ik zat er eerst aan te denken een paar weken het zadel helemaal afhouden zodat er op de plekjes weer haar kan groeien. Maar zolang niet rijden doe ik Tjelle geen plezier mee en mezelf ook niet. Tjelle was dat stappen en een beetje hobbelen zonder zadel al na een paar dagen zat en ik heb ook geen zin om over 3 weken een bom te hebben onder het zadel. Vandaar een bontje....
Nieuwe singel kan ik altijd nog aanschaffen, maar om te kijken of die nieuwe singel goed is moeten eerst de plekjes weg.

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-09 14:02

Noah2006 schreef:
Goodmorning!
Ja kan ook in Nederland, maar wil even lekker weg en dit is een 8 daags programma rijden met Lusitano's en het is op een mooi park met zwembad ;). Dus dat lijkt mij wel wat!
Jeetje zijn er zoveel vrijgezellen op stal? Die mannen durven ons gewoon niet aan.
Van wie heeft Jeannet trouwens les dan, toch niet van Wim?

nee, ze heeft van monique les, die geeft ook bbreedveld en woogy les.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 17:32

Kimbaie schreef:
Ik weet niet waar Jeanet dan gaat rijden, maar er hangt een briefje dat er van half 11 tot half 12 een les staat ingepland met Venga en Marijke. :o en zover ik heb begrepen gaat die les gewoon door.

Volgens mij zijn er drie rijbakken dus wat nou het probleem is :? of heb je monopoly positie op de rijbanen?

Ik snap je Lisanne! ik dacht een bontje onder het zadel, snapte er niks meer van ;)
Kan het niet zijn dat z'n geschoren huidje of de stoppels zijn gaan irriteren van de singel?

Grootste probleem met alle vrijgezellen op stal is dat wij vrouwen onmogelijk zijn.

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-09 18:44

Woogy schreef:
Kimbaie schreef:

Volgens mij zijn er drie rijbakken dus wat nou het probleem is :? of heb je monopoly positie op de rijbanen?

Ik snap je Lisanne! ik dacht een bontje onder het zadel, snapte er niks meer van ;)
Kan het niet zijn dat z'n geschoren huidje of de stoppels zijn gaan irriteren van de singel?

Grootste probleem met alle vrijgezellen op stal is dat wij vrouwen onmogelijk zijn.

Ja, alleen als het takkuh-weer is dan zit iedereen in de binnebak. Maar goed, tuurlijk ze kan gewoon lessen, als ze er maar goed op de hoogte is dat er nog een les is op dat moment.

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 19:01

Volgens de voorspellingen wordt het zaterdag redelijk weer... Dus dat scheelt weer ;)
40% regenkans... dus voor de mensen die het niet zo erg vinden als ze een buitje op hun dak krijgen is het goed buiten rijden ;)

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 20:00

Okee, is die goed? Vandaag weer baggerweer trouwens, hopen dat het morgen beter is! Hoewel het beter is dan die vrieskou, zijn tenminste die bakken niet meer zo hard :D.