Tja maar dan lig ik er elke keer naast dat gaat ook niet werken . Die ene leuke witte stippe pony die op bokt te koop staat, is ook te koop met zadel, dekens en andere toebehoren voor maar 2400 euro.... Okeej maar is misschien wat overdreven .
Maar het is wel een leuke pony . En hopelijk doe je dr nog wel even mee, aangezien die niet zou oud is .
Zo ik kwam weer blij van Mazzel vandaan Aan het begin met rijden kon ik hem wel achter het behang plakken. Hij bleef door mijn buitenhand heen breken en naar de weilandrichting trekken. Flink wat ruzie (en hier en daar een ruk en een mep ) later had hij besloten te stoppen met koppig zijn en luisterde hij Dus heeft hij zich goed gedragen. Ook kreeg ik weer een complimentje, en dat terwijl ik aan het begin even onzeker was. Er stonden mensen te longeren (en bezig te zijn) en die zijn zo veel profesioneler dan ik en nouja, ik was dus echt even l*llig tegen Mazzel geweest *als het moest had ik hem persoonlijk onder het bakzand gepropt* en het ging op het einde wel goed. Toch vonden ze dat ik het goed deed en dat ik nu wel door moest blijven zetten *Af en toe heb je dat nodig*
En Es, een super toffe pony ja. Maar of het echt wat voor jou is? Persoonlijk vind ik hem niet bij je passen namenlijk, maar goed, misschien klikt het wel
Ik zo ook persoonlijk meer de neiging hebben om zoiets te kopen: [EA-TK-PP] Uniek gefokte Lusitano Ruin Maar ja dit is weer even een prijsklasse duurder... En ik kan denk tevreden zijn met elk paard . Zo lang het maar klikt... En vaak heb ik wel snel een klik met paarden...
Ik vind zoiets: [EA-TK-PP] Lieve (recreatie) merrie Veel meer iets voor jou, zo'n ontzettend lief paard. Misschien ook omdat jij altijd wat hebt met van die lieve meedenkende paarden Maar goed, eerst het geld hebben he. Dan zou ik pas gaan zoeken
Die komen bij mij wel een beetje over als van die goedsullen waar ik ook altijd heel blij mee ben . Die merrie vond ik idd ook wel leuk... Maar ja de grote vraag is wat ik niet leuk vind...
Jah idd... Heb alweer netjes 150 euro gespaard deze maand... En bij de Flora gaat ik ook lekker sparen . Daar verdien ik meer als 100 euro per week . Dus dan kan ik ook weer lekker sparen... Dan nog even verder werken tijdens mijn school en dan staat dat paard dr zo .
Daarom . Nu mijn mams de helft gaat bijdragen kan ik het wel redden . Als ik maar blijf werken.... stallingskosten zit alles bij in dus dat scheelt ook al.... Hoefsmit 1x in de 6 weken (ligt een beetje aan het paard zijn hoeven natuurlijk....), en dat is zo rond de 50/80 euro verschilt natuurlijk ook weer met de ijzers . Dierenarts kosten (hopelijk komen die niet gelijk, want dat is niet echt goed....), natuurlijk wel ontwormspuiten (moeten ook al op recept tegenwoordig.... en de inentingen die nodig zijn....
Dan zit je ook nog met zadel, hoofdstel, dekens en allerlei andere spullen die je nodig hebt... Misschien dat ik nu alvast in de loop der tijd gewoon telkens iets aan poetsspullen koop, dat is niet zo duur . De rest kan niet van te voren gekocht worden want dat ligt een beetje aan de grote van het paard .
hahahahahaha ik heb ook wel al twee borstels liggen, maar ik gaat mijn poetskist voor later denk maar al aanschaffen . En misschien ook maar alvast poetsspullen en dingen als blauwsel, betadine enz.... En de rest is afwachten wat voor paard ik koop... En dan gaat ik waarschijnlijk gewoon veel tweedehands kopen, als ik nu al zie wat er op bokt te koop is .
Ik wil wel een paard denk, maar met een pony zou ik ook happy zijn... (en er komen weer ponystallen bij op onze stal....). Zo lang het maar lief is en ik dr op kan rijden .