Hoi allemaal, jullie hebben weer lekker gekletst...
hier even snel een paar plaatjes van vanmiddag, moet nu gaan BBQ-en (ja je leest het goed )
concentratie..
er kan maar net een lachje vanaf..
de zusters...
mammaslamma
Geplaatst: 30-10-09 19:26
[quote="acacia"]heeeeee Jan Leen in de wereldregio met het nieuwe ponyduo !!
Ja, leuk stukkie he, alleen Cleo beledigd dat haar foto er niet in stond, op de pc bij regiokrant staat hij met de 4 pony;s , is een leukere foto......
Mijn oma heeft nog iets nagelaten. Een 14 jarige dove yorkshire terrier. Geen idee wat we er nu mee moeten, niemand in de familie kan hem in huis nemen. Dus als iemand nog iets of iemand weet...
Jow Dees Juul en Denise sprongen de sterren van de hemel trouwens, goed bezig ladies. Ik moet nog een beetje oefenen op de in-uitjes maar was wel erg leuk.
Vanavond laatste avond camping en bar, dus even de restjes opmaken...
vond het goed gaan bij je hoor, voor de eerste keer! in uitjes kent ze gewono niet denk. schimmel deed t niet gek, miss toch eens wat vaker mee oefenen,
juf_esther
Geplaatst: 31-10-09 19:05
schimpie deed 't netjes ja! Volgens mij had ze er wel lol in... was topdag vandaag! Lekker beetje klusse..
edit Jow kijk ff in lipica topic voor plaatje van wat ik bedoelde
Haaaaaaaaaaaaai Zo iris wat was je snel. ff friet en filmpie wezen scoren, ideale combi.
Nou hier komt de lijst. We zouden eigenlijk voor nieuwe joppers en chaps wezen kijken, jammer genoeg hadden ze geen mooie leren chaps in mijn maat meer, dus die krijg ik nog. (Jippie gaan we nog een keer!) De lijst...
-Leren joppers -Kunstof chaps (de andere ga ik dan netjes houden) -grijs/groene paardrijbroek met leren zitvlak -grijs/groene sokken -Lekkere warme zwarte handschoenen (had nu enkel bruine) -grijs/groen vest -grijze jas -groen dekje -grijs/groene peeskappen (ja want dan kan ik schimpie offcourse geen andere kleur peeskappen aandoen.)
Ik ben dus voorlopig uitgewinkeld hihi, dit was me sinterklaaskado zegmaar en drie maanden zakgeld poef weg.