Manege Castellum [ de Meern ]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Samy

Re: Manege Castellum [ Haarzuilens ]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-11 23:30

Ja op het lange en vele praten na. Maarja we zijn weer heel thuis, morgen ff achterkantje van femi lenen en dan op naar houten.

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 23:32

Haha, maar het is wel mooi geworden? :)

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-11 00:21

Ja, maar ik was er vorige maand al :) met wedstrijden

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 03:01

O haha, ik ben benieuwd. Volgend jaar neem ik ook de acomodatie zo gezegt mee bij me lidmaatschap. :)
Is wel handig om te oefenen om op vreemd terein te zijn en etc.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-11 09:37

Ja en daar kan je zeker wel oefenen ;)
Alleen beetje jammer dat de Carrousel / Black & White Pas de Deux niet heel spectaculair waren.
Dressuur vond ik ook niet zoveel aan, maar dat komt omdat ik al die springers ken :+

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 09:44

Ik vond die idd niet zo vriendelijk rijden. Springen met die motor vond ik wel erg leuk.

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 11:46

Treace schreef:
Nou ik hoor Romy er weinig over enz,, en als ze in de les rijdt dan is het meer met Puck opschieten enzo.
Ik weet trouwens niet of ik langer in deze les blijf.. vorige week toen ik op dorus zat dacht ik van k ga de galop wel proberen met de groep alleen was die zo heet dus k volte kleiner enz maar Puck zat op Saar.. ik moest maar uitkijken enz.. en die keer daar voor was k een K*t H*er enz.. de les wordt daar minder leuk op.

De jurk is ook niet voor niets gekocht nee.. Kan hem nog voor andere dingen gebruiken en past leuk bij een armband die ik heb.

Misschien is ze het wel een beetje vergeten?
Vond jullie les sowieso niks aan. In de zomervakantie was onze les na jullie les. Was natuurlijk altijd vrij vroeg bij Harry. Wat een kinderachtige mensen in jullie les toen. De mensen op de pony's moesten worden buitengesloten want die zouden niet kunnen rijden. Juist de kinderachtigste mensen in jullie les konden niet rijden. Zou idd naar een andere les gaan als ik het zo hoor.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-11 12:47

Na Femi is gelijk verliefd geworden op een sproingpaard, wel meerdere maar die ene was toch wel erg lief en ja als ik dan ff help met af zadelen :) ze gaat nu sparen om hem over te kopen haha!

Haha :) daar hadden we t net over, over dat springen. Liet Anne even een foto zien :) ze stonden nl nog op me camera.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 12:50

Hier weer een nieuwe dag gestart. Wilde minderen met de pijnstillers, maar heb de zwaarste net toch nog maar genomen. :\
Overnachting met mijn moeder voor ons 2daags uitstapje net ook maar geannuleerd. Waardeloos! :(

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-11 13:59

Dat is flink balen Rian ;(
Kon je kosteloos annuleren?

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 14:14

Overnachting wel, maar de workshop niet. Maar mijn vader wilde ons dinsdag wel brengen als ik dan fit genoeg ben om te staan. Dus die heb ik nog maar niet geannuleerd, blijf hopen...

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-11 14:24

Workshop?

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-11 15:45

Je kan wel merken dat iedereen weg is ;)

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 16:12

Ik ben er nog, maar heb nooit zoveel te vertellen :')

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 16:14

Haha. Ik ben wel weer thuis. Had vanochtend Harry even losgegooid, dus die zit nu onder de modder. En daarna ben ik even de stad in geweest voor kerst, maar niks gevonden.
En nu ben ik even alle websites aan het afspeuren naar wedstrijdkleding :+

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 16:18

Als ik weer kan autorijden wil ik ook wel een keer ergens met je naartoe rijden hoor Kayleigh!

We zouden dinsdag een workshop taarten maken doen in Zeeland, vandaar een 2daags uitstapje.. Maar ik heb net 1,5 uur een vriendin over de vloer gehad en ga nu maar weer plat. :\

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 16:25

Klinkt wel leuk. Hopen dat het dan wat beter gaat.

Oh, dat hoeft niet hoor, maar dankjewel. Ik vind vind het altijd nodig om eerst wekenlang alles te bekijken online. Dan heb ik wel een beetje een voorkeur naar iets of een winkel en dan sleur ik mn moeder mee om daar te gaan shoppen. Meestal kom ik dan weer met wat anders thuis dan ik in gedachten had. xD

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 16:35

Als ik nu een witte rijbroek zou kopen, dan zou ik er zo eentje doen met een grijs of zwart zitvlak in kunstleer. Al mijn andere broeken hebben kunstleer en dat vind ik nu zoveel fijner. En met dat zwart/grijs ben je ook niet zo bang dat je ergens in gaat zitten en een rare vlek hebt. :+
Maar ja, mijn witte rijbroek is niet versleten en past me nog goed, dus die moet nog maar een tijdje mee gaan. Jasje heb ik net nieuw, net als plastron en wedstrijdshirt. Laarzen moeten alleen weer terug naar Lipica, want de piping is al stuk, terwijl ik ze net 3 maanden aan heb gehad. :(
Zou ook nog graag een jeansrijbroek hebben, maar ja, even geen geld voor dingen die niet absoluut noodzakelijk zijn en mijn paardenspullen voldoen nog steeds..

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 16:49

Zo'n grijs zitvlak ziet er altijd zo mooi uit bij zo'n witte broek. Alleen zo'n zitvlak lijkt me niet zo lekker zitten. Denk trouwens wel dat ik ooit zo'n bontje voor op het zadel ga kopen, mn zadel is echt enorm glad.

Wat stom dat de piping al weer stuk is.

Kayleigh__

Zo'n grijs zitvlak ziet er altijd zo mooi uit bij zo'n witte broek. Alleen zo'n zitvlak lijkt me niet zo lekker zitten. Denk trouwens wel dat ik ooit zo'n bontje voor op het zadel ga kopen, mn zadel is echt enorm glad.

Wat stom dat de piping al weer stuk is.

Kayleigh__

Oh, dat ging niet helemaal goed. :+

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 16:59

Sterkte Rianne. :(:)
Ik heb me lipica laarzen nu ook al een tijdje, maar die zijn nog helemaal niet kapot. :n Maar mij werd verteld dat die piping snel kapot ging dus daarom heb ik dat maar niet genomen.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 17:37

Hadden ze dat gezegd, had ik hem niet genomen. Ik dacht dat ik gewoon de standaard laars had. :\ Zal wel vragen of ze hem er niet af kunnen laten, want verder ben ik er erg blij mee. :)

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-11 18:29

Ik heb dat piping toch ook? Ik heb er ook geen problemen mee, alleen me paard, want die sloopte me neus gelijk 1 van de 1ste keren dat ik ze aan had.
Ik ben ook weer thuis, zal wel tot een uur of 8/9 duren vanavond, maar ben weer gesloopt en dan heb ik gister overdag echt niks gedaan.
Gelukkig morgen een hele dag niks te doen :)

Straks maar even kijken voor Jumping Amsterdam, wil er toch wel graag heen.
Kreeg net ook nog bericht van Suzanne (van Bagheera) zou met hun mee gaan naar een western show, maar dat is de dag voor de dressuur wedstrijd en 2 volle dagen weg lijkt me niet een goed plan.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-11 18:30

Amburtjoz schreef:
Ik ben er nog, maar heb nooit zoveel te vertellen :')

Wanneer kom je eens langs?