heel goed .. eerst zijn we naar het weeguurtje geweest. Ze is vanaf afgelopen donderdag 180 gram bijgekomen en zit nu al 180 gram boven haar geboorte gewicht Ze is net een piranja ! Daarna zijn we naar Loekie geweest. Morgen heeft ze haar eerste zitles
ja zeker .. ik zal mijn best doen Alles gaat goed.. Sophie heeft af en toe wat moeite om in slaap te vallen.. Maar dat is dan ook het enige. Verder doet ze het heel goed !! Ik voel me ook prima ! Eigenlijk al vanaf de eerste dag. Ben wel wat moe, maar ook daar komen we wel weer over heen. 9 Oktober heb ik de na-controle en ik hoop dat ik zo lang kan wachten met op Loekie te stappen ..
ik wacht ook braaf tot aan de controle... ik weet wel dat het moeilijk zal zijn om braaf op mijn reet(je) op een krukje te zitten ipv mijn zadel maar komende week ga ik wel weer beginnen met longeren denk ik
Laatst bijgewerkt door knightloekie op 04-09-06 16:37, in het totaal 1 keer bewerkt
haha... nee ben met m gestopt, hoe jammer ik t ook vind. heb gewoon echt geen tijd meer, ik heb af en toe al niet meer voldoende tijd voor mn eigen knol... vind t echt rot voor m, maar ik kan er nix aan doen
Och dat maak toch niets stiekje.. Je eigen eest gaat voor !!!!!! Maar ga je met hem wel in Venlo starten ?? Moet je doen ! Je hebt toch een startkaart en Anky laarzen... haha
ehhh nog geen startkaart we hebbe beslote pas in januari te starten, anders moest ik voor 3 maanden startkaart €100 betalen, en dat zag m vader niet zo zitten dusss... volgend jaar gaan we de concoursterreinen onveilig maken muahaha