Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ben ook benieuwd wat voor paarden ze meebrengen, die lege stallen die er nou zijn vind ik zo'n naar gezicht
Nou ja, we zien het allemaal wel. Weet iemand of er een voorlichtingsdag/avond komt zodat we vast met dat gezin kunnen kennismaken en vragen kunnen stellen? Ik vind het een heel raar idee dat Ingrid weggaat maar ik ben ook erg benieuwd wie die nieuwe mensen zijn:j En ik zou het leuk vinden als Ingrid nog eens komt jureren in de toekomst. Ik vind het een hele goede beslissing van haar die nooit makkelijk kan zijn geweest om te nemen. Ingrid heeft nu een jong kind en ik vond het altijd al zo knap dat ze dat wist te combineren met de manege. Er is natuurlijk maar 1 Valerie en ik vind het heel goed van Ingrid dat ze voor haar kindje kiest. En voor af en toe uitslapen natuurlijk

hestejente schreef:Daarnet heb ik de brief gevonden. Die mensen heten van der Hoeven ofzo en het is een gezin van 4 personen. Ik vind de nieuwe naam in ieder geval goed gekozen. De paarden blijven ook, staat er in de brief al kan ik me voorstellen dat Ingrid Lady en eventueel een pony voor Valerie meeneemt. Die mensen die de manege overnemen mennen ook. Wie weet gaan we ook wel menles geven! Dat zou ik wel willen lerenBen ook benieuwd wat voor paarden ze meebrengen, die lege stallen die er nou zijn vind ik zo'n naar gezicht
![]()
Wat ik nou wel graag zou willen w...

_Anneke_ schreef:en is dit trouwens het enige wat we er over te horen zullen krijgen? gaat lady met ingrid mee? komen die mensen de komende tijd ook nog.. of zien we ze vanaf 1 januari pas? wat gaat er veranderen in de lessen. blijven de fnrs proefjes?