Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Yvon had ons al ingedeeld en ik kwam terecht op maffe Oxana. Daarna paardjes poetsen en opzadelen. We zaten zowaar half tien in het zadel. Klaar om te vertrekken.
De paarden waren vrolijk, Oxana een beetje slaperig, maar vooruit en het was best een gezellige doorrij groep. Op het strand ging Boy nog even gek doen en Fox en Oxana zaten naar elkaar te zeuren. Ze mochten elkaar niet zo. Oortjes in nek en sago doen. Nog een galopje gedaan wat ook prima ging.
Daarna naar de trailer gebracht en we konden naar binnen. Pannekoeken eten.
), maar was wel lekker. Nog even getwijfeld of Sas en ik nog een ijsje zouden delen, of Sas ik en iris twee ijsjes, maar we hadden geen eens tijd meer. Ik heb nog geholpen met paarden poetsen, want mijn eigen paard moest snel als laatste als ze uit de trailer kwam. Ze had geen zin in stil staan.
Ze gaf opeens een vrij hoge bok en deed vervolgens een rare sprong opzij. Toen lag ik er dus af
Gelukkig deed het niet heel erg pijn en kon ik er snel weer op klimmen. Aad moest het er natuurlijk even inwrijven, bood nog een keer aan om te ruilen en riep dat ik op moest letten met der. Pas een kwartier later vroeg hij nog of het wel ging. Het ging wel, al voelt één been bont blauw en stijf aan en had ik een klein beetje hoofdpijn. Achja, het kan erger gebeuren.
verder was het wel een lekkere dagtocht
) ~ Inclusief foto's ~
) Ik kreeg te horen dat ik op Boy mocht. Ik helemaal verbaasd omdat ik er zo'n 5/6 jaar niet op had gereden. Wist niet echt wat ik ervan moest vinden. Toen maar lekker gaan poetsen, waar ik snel mee klaar was en Fox zijn staart nog even uitgeplozen. Iris had al aangeboden de terugweg te ruilen (waar ik toch wel erg blij mee was, kon ik nog een halfje op Foxke
) Boy reed eigenlijk superlekker buiten, hij was voorwaarts, had er zin in, was af en toe een beetje jolig, maar luisterde toch goed! Had geen klagen. Op het strand wilde hij toch nog even een poging doen om uit te breken, maar dat was ook snel weer opgelost. En toen Oxana even ging galoperen terwijl dat niet de bedoeling was speelde zijn joligheid ook weer eventjes op! Eigenlijk wel een melig paard die Boy. Alleen vond ik hem niet zo super galopperen in het duin, maar ach dat duurt toch niet zo lang. Aan het einde van het bospad stond mijn moeder klaar met de camera en je raad het al Boy had hoge nood 
)
Hij had veel zin in de galopjes, maakte reuzesprongen en gaf ergens nog een heel voorzichtig bokje 
(Of weet ik hoe je dat schrijft
)
Damn Fen, dat moet pijn doen
Maargoed, je leeft gelukkig nog 
In het echt heb ik die spieren niet hoor 

Vooral vanochtend, het was zo fijn. Zonnetje, windje, niet te kou. Mmmm

Tot na het weekend

!

Horsefreak schreef:en dan wel op vrijdagavond

Horsefreak schreef:Omdat ze eraf gevallen is en nog wel buiten

kooslover schreef:Horsefreak schreef:Omdat ze eraf gevallen is en nog wel buiten
Ach ja natuurlijk