Manege Bruin!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 12:05

Als we het dan toch over kinderen hebben, iemand nog leuke ideeén voor een kraamcadeau?
Ik heb geen idee wat ik mijn zus moet geven..... wil iig niet die geijkte luiertaarten en zoveel dagen pakketten geven enzo.

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-06 12:22

Kleertjes in de goede maat op de dag dat hij/zij geboren is. Dat heb ik gedaan

Toen mijn neefje geboren was belde mijn zus en zei erbij dat ze zooooveel kleertjes had maar niks paste want zij had vanaf maat 56 en ze had maat 50 nodig

Anders had ik btw nooit kleertjes gegeven omdat ik dat zo standaard vind. Het kwam haar nu wel heel goed uit.

Hoeveel wil je uitgeven voor het kado?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 12:29

Ja kleertjes heeft ze al plenty en volgens mij ook in alle mogelijke maten

Ja hoeveel wil ik uitgeven, pfff.
Max een euro of 40? Geen idee hoe duur al die kinder dingen zijn...

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 12:51

Bij nicole's ruitershop hebben ze vet een sweetie kleine paardrijlaarsjes, maar dat is niet echt een kraam cadeau

Ik moet vandaag gaan shoppen voor een 3 jarig meisje, dus ik kan mij al wagen aan de my little pony's

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-06 16:33

Heeft ze al een wipstoeltje? Dat vinden babietjes geweldig En het is ook relaxed voor de mams als ze even dr handen vrij wil.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 17:52

Ja heeft ze al.
Ik geloof dat echt alles al compleet is.
Kind had volgens mij 3 maanden geleden al geboren mogen worden
Ik had even een topic op AM geopend en daar kan ik wel wat ideetjes weghalen.
Nu nog eens kijken waar in DH dit te realiseren is...

Oh en ik ben net heerlijk onder de zonnebank geweest, nog een paar keer en dan ben ik ook poepiebruin

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 19:42

Llover schreef:
ik begrijp niet waaorm je zó'n probleem van dat oppassen maakt, maarja dat kan ik dan zeggen omdat ik vaak oppas heb en kan krijgen. Welke dag moet je hem kwijt? misschien weet ik iemand voor je. En als hij naar de peuterspeelzaal gaat wordt het al helemaal makkelijker ja toch. En wat superlenie zget is waar: als je een kind neemt moet je ook de verantwoordelijkheid nemen

Omdat dat oppassen voor mij wel een probleem is ik heb bv geen schoonfamilie die op kan passen. Alles moet van mijn kant van de familie komen. Peuterspeelzaal is alleen maar van kwart voor 9 tot kwart over 11 en aangezien ik om half 8 op me werk moet zijn heb ik daar niet veel aan. En wat SL zegt slaat niet op mij maar op mn moeder. Dusss

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 20:04

Oppasmeisje zoeken

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 20:05

Maar moet je die maar net vinden natuurlijk..

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 20:11

Ach jah dat is wel te vinden hoor Meisje van me werk heeft zich ook aangeboden voor als ik een keer 's avonds weg wil ofzo. En als ik echt in hoge nood zit wil een collega van mij het ook wel doen. Nou ja haar man dan. Dus ik heb het vandaag een beetje voor elkaar gekregen.

Nu heb ik eindelijk een andere monitor aangesloten (de oude gaf elke keer zwart beeld) Begind deze te stinken of is dat normaal als een monitor een tijd niet gebruikt is?

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 20:12

Hihi, straks ontploft ie

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 20:14

nou ik hoop het niet hehe ben nu net blij dat ik eindelijk rustig opd e pc kan zitten zonder dat ik om de 5 min op me monitor moet rammen omdat het beeld zwart is geworden

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 20:16

Ik zag je btw nog fietsen net, bij die stoplichten bij de deka
Je keek heel boos, en voordat ik je herkende was je al weer weg haha..

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 20:18

wanneer? rond een uur of 5 zeker. Toen kwam ik net uit me werk en ging ik richting huis. Ik heb jou niet gezien. En ik keek niet boos zo kijk ik altijd.

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 20:23

Haha, ja 10 over 5 was het ofzo.
Er stond nog een man achter me, die zegt zo; Haai! En ik kende 'm niet eens Twas zo'n chineesje haha

Denise1984

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 20:25

haha misschien zag ie wel wat in je

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 20:26

Haha, nou wat had ie dan verwacht dat ik deed?
Ik zei zo heel droog; euhh.. hey.

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 20:30

misschien wou die juist dat wel horen. Kan ie de hele nacht aan de manier waarop jij hey zei denken. Haha zie het trouwens al helemaal voor me hoe je dat gezget heb. Omdat jij sommige dingen heel droog kan zeggen

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 20:35

Hahaha
Gelukkig fietste ie btw niet achter me aan.. Ieh..
Laatst bijgewerkt door _Kimberley op 22-02-06 20:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 20:44

nee zou ik ook niet aan moeten denken

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 20:48

Gomir en Flair, ik vind dat leeftijd er niets mee te maken heeft, zoals sl zegt, als t goed is kies je ervoor en plan je dat soort dingen van tevoren, zoals ik en haar zus en de zus van flair. En dat andere niet aan kinderen moeten denken is begrijpelijk en slim want die hoeven dan die dingen niet te regelen, maar ik ben gewoon van mening dat het niet zoveel zin heeft om je er achteraf druk om te maken en al zeker niet door er met je kind erbij over te gaan klagen bijvoorbeeld, dat zie je ook zo vaak, zo zielig vind ik dat dan voor zo'n kind. Die voelt zich lekker gewenst dan ( maargoed das weer een totaal andere discussie hahaa) Kijk als je een kind neemt ben je vrijheid kwijt, de 1 wat meer dan de ander, maar dat kan je van te voren bedenken. En oppassers zijn alitjd wel te vinden.. Niet dat je iedereen wilt maargoed ook dat is weer een ander verhaal hihi.
Lucje gaat zo springen met Kim!! wel laat zeg, ben nu al moe hihi.

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 21:00

heb geen zin om een discussie aan te gaan over hoe en wat je moet doen als je kind heb. En op welke manier je er mee om moet gaan. Ieder heeft zijn eigen manier van opvoeden. De een is te soft voor hun kind en de andere te streng voor hun kind. Nu doe je net alsof ik een hekel aan mn kind heb. En dat heb ik heb ik helemaal niet. Ja tuurlijk heb ik zo me momenten. Maar dat zal elke moeder wel hebben. Bij mij ging het er gewoon over dat de kinderopvang gewoon zo duur is.

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 21:04

jaa tuurlijk dat snap ik ook wel joh, dat is ook veel te duur. Nee ik zei ook niet dat jij zo met je kind om ging, maar dat sommige dat doen, en dat de discussie daar niet over ging tiktte ik ook al hahaa, snappie. Ik ging er weer te ver op in. Suc 6 met zoeken!! Lukt vast wel om iets te regelen

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 21:06

ja en ik lees vaak weer te snel waardoor maar een gedeelte tot me doordringt. En dat zoeken gaat wel lukken hoor ik wil hem alleen niet her en der plaatsen.

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 22:30

Over kinderen en opvang en alles wat er bij komt kijken ga ik me niet bemoeien (nog niet ) Maar wat ik wel leuk vindt is om op rtl 4 naar EHBO (Eerste hulp bij opvoeden) te kijken!
Hoe mensen het voor elkaar krijgen om zulke kinderen hun leven te laten overheersen.. ik heb geen idee. (En ik sla alle tips op voor later!)