, wel een leuk filmpje trouwens
. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
, wel een leuk filmpje trouwens
.
(duurt te lang).
!!!
. 
van mij? Ik heb haar nu al 3 dagen moeten missen
.
, SORRY!!!!! 
o0oJamieo0o schreef:vandaag zijn we naar utrecht geweest met leo....
het was de laatste keer
er is geen vooruitgang en dat zal er ook niet komen![]()
![]()
de dierenarts zei dat we der een half jaar het land op konden gooien en kijken of er daarna wat veranderd is, maar hij denkt dat dat niet zal gebeuren....

LIQUITA schreef:Sh*T....ben ik net te laat voor het stemmen op de mooiste bokt hengstveulen 2006. Dat kon tot vandaag tot 12:00 uur. Waarom heb je ons niet gewaarschuwd L0rdJ (of heb ik dat gemist)? Nu kan ik niet meer op Pallieter stemmen, SORRY!!!!!
o0oJamieo0o schreef:vandaag zijn we naar utrecht geweest met leo....
het was de laatste keer
er is geen vooruitgang en dat zal er ook niet komen![]()
![]()
de dierenarts zei dat we der een half jaar het land op konden gooien en kijken of er daarna wat veranderd is, maar hij denkt dat dat niet zal gebeuren....
.....wat erg. Weten jullie al wat jullie gaan doen?
. meelen schreef:LIQUITA schreef:Sh*T....ben ik net te laat voor het stemmen op de mooiste bokt hengstveulen 2006. Dat kon tot vandaag tot 12:00 uur. Waarom heb je ons niet gewaarschuwd L0rdJ (of heb ik dat gemist)? Nu kan ik niet meer op Pallieter stemmen, SORRY!!!!!
Dat krijg je ervan als je de hele dag in je nest ligt.![]()
Gaat het alweer een b'tje?
. 
.[/quote]
meelen schreef:
Vinnik zielug voor jou![]()
Als ik misschien wat voor je kan betekenen, geef je maar een gil.
Ziet er niet naar uit dat je ook maar 1 wedstrijd kunt rijden deze week.
....heb ook de hele week niet kunnen rijden, en Liquita heeft alleen maar in de molen gestaan. Ik hoop zondag wel te kunnen starten *duim-duim*. 
....heb ook de hele week niet kunnen rijden, en Liquita heeft alleen maar in de molen gestaan. Ik hoop zondag wel te kunnen starten *duim-duim*.[/quote]
.
van vrij schraal na zijn castratie, tot een mooie (ronde
) grote vent
elke week zie ik hem veranderen, dan is zijn kont weer wat groter, dan zijn schoft, als mijn moeder naast hem staat komt hij tot haar schouders 

denk wel dat hij uitgroeit tot de 1.60m, hij is volgende maand 1,5 en nu al iets van 1.52m ofzo.
ik download nu steeds de verkeerde
balen.