manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bianz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 19:36

Hoihoi!
Nou we hadden zeker geluk met het weer Thirz; het was heerlijk! Wel een beetje fris; als de één aan het rijden was, zat te ander te verkleumen haha! Nous was echt braaf; zo netjes had ik d'r nog niet zien lopen! Thirz heeft vast nog wel een paar foto's waarop ze mooi nagefelijk loopt. En gelukkig was ze tenminste nog een beetje zenuwachtig bij het foto's maken op de B-weg, anders herkende d'r niet meer terug hihi Tong uitsteken Nero was idd wel wat stouter, maar toch nog even lekker gereden. Ben ook benieuwd naar de foto's die jij van ons hebt gemaakt Thirz!
Tsja en de verzorgpaarden... dat viel een klein beetje tegen. Paarden zijn allebei supergaaf, eigenaresse heel aardig. Enige probleem is de tijdsverdeling samen met de andere verzorgsters (zijn er al 2 voor de oudere merrie); ze wil graag dat ik rond 17 uur kan komen om de paarden binnen te zetten (maar dan werk ik altijd nog tot zeker 18 uur) en in het weekend zou ik nu graag op zondag rijden (op zaterdag klussen in m'n huis), maar dan heeft ze al iemand die Lilana rijdt. Kortom: lastig. Ze zou nu eens nadenken en navragen hoe ze het in kon delen en me dan bellen. Ze gaf wel aan dat ze me wel graag als verzorgster zou hebben (ook wel een beetje ivm m'n grootte, omdat Lilana schijnbaar een sterke merrie is), maar wist nu niet goed wat ze me kon bieden. Ik zou iig wel gewoon mogen komen om lekker te poetsen ofzo, dus als Nero weg is en ik mis de paarden te erg, kan ik iig lekker bezig zijn. En als er eentje een keer niet kon rijden of bv zondag ofzo, belt ze me en mag ik alsnog rijden. Ze zei wel dat er nog meer op stal verzorgsters zoeken, dus misschien maar eens een briefje ophangen!
Verder vanmiddag de sleutel van mijn huis gekregen! Voelde zo gek... ga zo nog eventjes er naar toe om de buren in te lichten dat er morgen in de badkamer gesloopt gaat worden en Jud een rondleiding te geven en dan gaat zaterdag het echte werk beginnen! Verf uitzoeken, schoonmaken van het sloopwerk, nieuwe douchecel uitzoeken... een hele hoop plannen dus!
Zo na mijn verhalen nog ff de reacties op jullie berichtjes:
@ Bar: gereageerd in je topic!
@ Cis: echt grappig dat je daar nu pas achter komt... had je je nog in de picture kunnen voltigeren voor het Nederlands voltige team. Hahaha zie het helemaal voor me: Cis op die Friezen aan het kunstjes doen; kijk mij!!
@ Anne en Kims: behoorlijk zuur dat ik gelijk had; hoe gaan jullie het oplossen komende week? Stomme NS!
@ Kims: beterschap! Zorg maar dat je snel beter bent en goed dat je vanochtend toch niet gegaan bent! Ik hoop dat je snel weer naar Nous kunt en ik zoek gewoon bij jullie op stal verder naar een paard om dan gezellig met jou ook samen te kunnen rijden Knipoog
@ Nel: hahaha ook al Grey's verslaafd! Supergave serie! Ehm, zullen we het op donderdag houden? Ff onder voorbehoud dat ik niet heel snel iets voor m'n huis moet regelen... hoop dat je dat begrijpt! Als het gewoon door gaat kom ik je ophalen en gaan we naar Voice!
Ik heb ook nog een paar foto's van Nous, Eldo en de verzorgpaarden, maar die komen later!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 19:37

Beterschap kim!
Tja voor de baby wil ik het nog best 6 weekjes volhouden, maar voor mezelf wil ik eigenlijk wel van die zware buik af!
Ik kan niks anders doen dan afwachten.
Ik hoop ook zeker niet dat het 1 of 2 weken later komt, pfffffffff

Nou wij gaan zo op kraamvisite bij vrienden van ons, zij is afgelopen zaterdag bevallen, wel gek dat ik haar dan met zo'n babytje zie, terwijl die van mij nog in mn buik zit...zucht
Ik heb er echt heel veel zin in, mn eigen mini me!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 19:43

Heej bianz,
bijna tegelijk!
Ja we zullen het even op donderdag avond houden, en tegen die tijd spreken we wel af of het door gaat en hoelaat..
Als we er dan nog tijd voor hebben, dan vindt ik het ook leuk om ook een rondleiding in je huisje te krijgen, maar dat laat ik aan jou over.
Straks kan ik namelijk een tijdje niet zo makkelijk de deur uit!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 19:45

Haha zeker bijna tegelijk Nel! We duimen allemaal hard dat je mini-you gewoon netjes op tijd komt! We houden het idd op donderdag en natuurlijk wil ik je nog even een rondleiding in m'n huisje geven, dat is toch dichtbij Nieuwland!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 20:32

voicenel schreef:
Beterschap kim!
Tja voor de baby wil ik het nog best 6 weekjes volhouden, maar voor mezelf wil ik eigenlijk wel van die zware buik af!
Ik kan niks anders doen dan afwachten.
Ik hoop ook zeker niet dat het 1 of 2 weken later komt, pfffffffff

Nou wij gaan zo op kraamvisite bij vrienden van ons, zij is afgelopen zaterdag bevallen, wel gek dat ik haar dan met zo'n babytje zie, terwijl die van mij nog in mn buik zit...zucht
Ik heb er echt heel veel zin in, mn eigen mini me!

Bij wie ga je op kraamvisite?

Pff dat lijkt mij ook wel het vervelendste aan een zwangerschap, die enorme buik!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 20:33

Ben wel benieuwd naar de foto's Bianz!
En super gaaf dat je de sleutel hebt gekregen van je huisje!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 20:57

Pff, gaan ze in het ANTM-topic ff zeggen wie de winnaar is Scheve mond Niet echt tof! Verder hier ook een groot Fan van Grey's, zo'n leuke serie! Heb de dvd's van beide seizoenen, dus we kunnen nog een keer een avondje Greyen met zn allen! (Zie Nel al steeds tussendoor weglopen naar dr baby Clown )
Ik ben ook zo benieuwd naar Bianz dr huis, van t weekend ff bekijken! En hoop echt dat je nog een aantal keer op zondag Lilana kan rijden en dat we er samen zijn! Toch leuker als je allebei een paard hebt, sta je ook geen kou te vatten!

Foto's worden nu ge-upload. Daarna ga ik mn pyjama aantrekken en duik ik voor de tv. Ben echt zo gaar Dromen

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 21:05

Ik ben ook super gaar...
Heb vanmiddag echt heerlijk op sharon gereden, hoop dat ze zaterdag ook zo loopt! Daarna heb ik dr nog gewassen.
Heb trouwens 20 min een gevecht gehad met sharon om haar linker oor bij te kunnen knippen. Met het rechteroor doet ze niets en met dr linkeroor loopt ze zo te klieren! Maar ik wilde het mooi niet opgeven en ik heb gewonnen, muhahaha!

Hmm wie is de winnaar dan? Ben wel benieuwd...
Zolang het Jade maar niet is!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 21:10

Nee, het is niet jade Haha!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 21:13

Ok, dan kan ik weer gerust slapen vanacht! Knipoog

Waar blijven de foto's Thirz?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 21:17

Nou, ik ga ze er nu opzetten

(ff bladvulling, we willen ook eens een 2e topic!)

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 21:22

Haha idd!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 21:22

Maar in dit tempo doen we daar nog wel een paar jaar over Knipoog

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 21:24

Nero eerst aan de longe:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vergeten te draaien!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het poseren vond Nero wat moeilijker, leuk kijken is ook een vak apart natuurlijk! ( Heeft Nous ook soms moeite mee Knipoog )

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En aangezien ik jullie niet weer wil vervelen met foto's van Nous (ik kan er niet genoeg hebben!) zal ik er maar 1 plaatsen. Maar een coole middendraf heeft ze hier *LOL*
Afbeelding

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 21:28

Gave foto's van Nero! Hij scheurt altijd flink aan de longe he?!
Vind het echt jammer dat hij weg moet Bianz, jullie zijn zo'n leuk stel! Is t niet iets voor jou om m te kopen?
Thirz, Nous ziet dr goed uit! Meeeer foto's!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 21:34

Haha, die komen dan een volgende x, wil nu echt ff bankhangen Knipoog Toch vind ik het scheuren er op de foto's erger eruit zien dan als je in t echt in de paddock staat!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 22:09

Bar: ik ben net bij Marien en Annemarie op kraamvisite geweest, ga jij daar ook nog naar toe?
Echt lief zo'n klein kindje....................

Ja lijkt me leuk om een avondje grey's anatomy te kijken, het is zo'n toffe serie

Het ziet er netjes uit bianz het rijden op nero, vooral foto 6!!!!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 22:59

Ik ben gewoon Wie-is-de-mol vergeten Bloos! PANIEK!!
Gelukkig heb ik mn dvd-recorder standaard ingesteld op al mn programma's, dus kan het nog wel kijken!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 08:37

Hoe heet het kindje van Annemarie ook al weer? Ben t vergeten (fout fout fout)... Ik wil er idd ook snel heen!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 10:07

Goedemorgen!

Hij heet Rik.
Ik vindt het wel een leuke naam!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-07 12:14

Tjee… uhm ik loop achter Clown wat een verhalen zeg!

Citaat:
Wat?! rijden de treinen niet volgende week?!
Hoe ga jij dan naar school Anne? met bus 133? Dan doe je 3 uur over de reis naar rotterdam, lekker is dat!

Uhm, nouja die dinsdag moet ik maar voor 10 minuten naar school Scheve mond Dus moeten nog even proberen iets te regelen met de lerares die mijn portfolio beoordeeld. Zou wel tof zijn als ze die feedback ook op een ander moment kan vertellen/ mailen oid.
Tja en die woensdag.. Uhm hier om kwart voor 6 weg rijden met mn pa, Bergen op Zoom een klasgenootje ophalen, naar Roosendaal rijden en dan vanaf daar verder met de trein. Hopen dat vanaf daar de treinen wel op schema rijden en anders heb ik mn best weer gedaan Lachen Ga nl niet zó vroeg, in t donker met die bus (geen idee of er uberhaupt zo vroeg een bus zal rijden Clown )
Maar ik hoorde gister van Ersilia in de trein dat de werkzaamheden (oude bommetjes opgraven) tot 14!!! Februari zal gaan duren ipv 11… Dan zit je er dus 1,5 schoolweek mee! Ideaal… (En nee zoiets kan natuurlijk niet in de vakantie! Stél je voor; tijdens de carnavals vakantie; kán natuurlijk niet!!)
Hoe ik dat die week erna op ga lossen, geen idee (eerste week van mn kwartaal Nagelbijten / Gniffelen Best rot om dat te moeten missen) De NS had t bíjna niet beter kunnen plannen zo, dat weet ik wel!

Phoe balen dat je je zo ziek voelt Kim Ach gut Jammer ook van die toets! Maar gelukkig ben je niet helemaal naar rotterdam gesukkeld voor niets; gelukje!

Citaat:
Thirz heeft vast nog wel een paar foto's waarop ze mooi nagefelijk loopt.

Kom maar op met die foto’s! Ik wil de nieuwe Nous ook zien Ja
Hè, balen van die paardjes Bianz.. Nouja wie weet wordt het nog goed opgelost? En idd een briefje ophangen op stal daar. Wie weet hoor je wel wat *LOL* Nog wat meer gehoord van Nero trouwens?

Oeh gaaf Bianz, de sleutel Go jij! Go jij! Lijkt me idd behoorlijk raar. Gwoon een héél huis wat helemaal van jou alleen is! Kan je alles mee doen wat je wil! (nouja Clown tot op zekere hoogte dan hè) Wel super tof! Ben ook egt benieuwd hoe je huisje er nou egt uit ziet!

Citaat:
Ik heb ook nog een paar foto's van Nous, Eldo en de verzorgpaarden, maar die komen later!

JA! Wel plaatsen hè! Ben benieuwd naar je verzorgpaardjes en Eldo en de nieuwe Nous Haha!

Citaat:
Pff dat lijkt mij ook wel het vervelendste aan een zwangerschap, die enorme buik!

Ja Idd.. k duim mee dat je minni-me gwoon netjes op tijd komt hoor Nel. Je zal er nog een weekje of 2 langer mee moeten zitten Lijkt me nou ook net nie lekkr! Zowiezo moet je dan ook nóg langer wachten voordat je kindje er is, terwijl je nu al zo benieuwd bent.

EGT? Zeggen ze in t ANTM topic wie de winnaar is? (oke ikke blij dat ik eerst pdoes topic heb gelezen! Dan ben ik niet meer te vinden in dat topic Haha! ) Weet jij nu wie de winaar is Thirz? Lekkr stom dan!
Allemaal gare mensen op dat tijdstip in t topic (Bar en Thirz Tong uitsteken) Hihi, ik was toen ook egt al zo gaar, alleen ik zat nog in de trein Clown
*Meneertja Frans van ondernemen en beheer moest ons een cijfer geven voor ons ondernemingsplan (zorgcomplex met fysio, logo en ergo). De les zou officieel beginnen om 5 uur, alleen hij had ineens gehoord (ja vast Scheve mond) dat hij tentamens af moest nemen. Dus de les kon tog egt pas om kwart voor 6 beginnen. Toen liepen die tentamens van hem ook nog eens uit; 6 uur begon de les! 3 groepen; eerste groep een 8 en die andere 2 een onvoldoende (wij dus ook, moesten nog wat dingen beter verantwoorden en de link leggen tussen onze kernwaarde en de stakeholdersanalyse. Tuurlijk joh, doen we!) Denk je daarna weg te kunnen, neehoor. Leraartje wou nog even wat tegen ons zeggen. Hij had van een ergo in ons groepje gehoord dat de samenwerking niet goed verliep! Dus daar wou hij t nog even met ons over hebben. Het was tog niets om alle signalen van die jongen zo te negeren? Verward * Die mede-ergo vond ik al nie zoheel tof, maar nu nog minder. Hij is gwoon achter ons rug om meteen naar die leraar gestapt om te gaan zeuren! Hij had t gevoel dat hij de enige was die zich zorgen maakte om het eindproduct, en dat hij de enige was die egt wat deed en blablabla. Prima dat je dat idee hebt, maar bespreek dat dan eerst ff bij ons (lijkt mij). Wij wisten van niets! Dus de 2 logo’s en ik ff behoorlijk link. Serieus, hoe oud ben je! *uhum* dus t studentje meteen terug krabbelen; ja maar ik kwam hem toevallig tegen toen ik daar mee zat en ik heb hem alleen om advies gevraagd (jaja… gloof nie dat Frans t ook zo opgevat had)
t irritante vind ik nog wel; als 1 van ons (ergo’s) een opdracht maakte, stuurden we die eerst naar onze 2 mede ergo’s voordat we het aan de andere disciplines lieten zien. Hij was dan iedere keer zo aardig om de opdracht door te sturen naar de logo en de fysio met bijv de tekst; “Hallo, hier is de enquete. Willen jullie even kijken wat jullie er van vinden? Groetjes D”
Best rot als je bedenkt dat ík in mn eentje die enquete had gemaakt Schijnheilig En dan nu gaan zeuren dat ie alles alleen moest doen? *GRRRR* Maargoed Clown Volgens mij was meneertje ook best wel geschrokken van de uitbarsting van zn groepje. Normaal zit hij wel bij ons in de trein richting zeeland. Dit keer niet, jammer hoor Clown
Wél een zwaar vermoeiende dag; half 8 in de trein; 2 workshops van 3 uur en die les; ongeveer 9 uur thuis...

http://www.mijnalbum.nl/Foto=U8WZGSNA --> Gave foto’s van Nero! Vind dees ook zo lief! En die rij foto’s zien er ook goed uit hoor Ja *wat een super gave deken trouwens!
Idd een lekkr drafje hoor Thirz! Ja Maarre nu lijkt ze nog best wel op de oude Nous, heb je niet nog een paar nieuwe Nous foto’s? ben benieuwd! Zoals Bar al zei; Meer! Knipoog

Ja, ik was gister dus te laat voor WIDM Scheve mond Heb de eerste 20 minuten gemist denk ik… Dus ga zaterdag de herhaling maar ff kijken voor t eerste deel denk ik Lachen

Zooo; klaar met mn verhaal Haha! en nu voortaan nie meer zo veel vertellen hoor Knipoog Clown

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 13:43

Hmmm Rik, opzich wel een leuke naam, maar ik kende iemand die Rik heet en die haat ik een beetje, dus dan koppel je dat altijd aan die naam, als je begrijpt wat ik bedoel.

Wow Anne! Wat een verhaal zeg!

Ik zit nu op school, straks de eerste bijeenkomst van kinderfysio, ben erg benieuwd!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 15:06

Hallo, Anne moest ff spuien Wow! Maar wel heel vervelend zeg: die NS én die mede-ergo die ff naar de leraar ging. Altijd fijn Clown En heb je nu een herkansing voor je onvoldoende dan?
En tja, echt jammer dat ik nu weer wie er gaat winnen bij ANTM. Het staat nog op pagina 82, maar vanaf 83 kan je weer met een gerust hart lezen hoor, mods hebben t daar al weggehaald!

Mn foto's komen er bijna aan hoor (ff in een ander bericht he Knipoog )
Ga zo naar mn werk, moet ook gebeuren. Jij veel succes morgen met je wedstrijd Bar, we horen t wel! En Bianz: we bellen nog voor je huis-bekijk-afspraak en Anne: tot morgen!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 15:09

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En nog een foto buiten, iets wat Nous erg leuk vond Clown
Afbeelding

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-07 16:40

Uhm ja Schijnheilig moest idd wat kwijt; was ook egt WOEST gister! Grrr! Bah als ik ergens niet tegen kan!
Maar we moeten nu wat dingetjes aanvullen in t verslag. Valt wel mee hoor, en we hebben tot de maandag na de vakantie dus komt vast goed (met t verslag dan tog, met de samenwerking tussen de groep en hem waarsch iets minder Bloos ) Er zaten nl hier en daar goede heldere denk momenten in ( Clown juist!) alleen hij miste dus wat "linkjes" tussen sommige onderdelen in t ondernemingsplan. Dus dat ff veranderen en tis voldoende Lachen

Gave foto's Thirz! Ziet er goed uit!
Werkse Thirz Doei! (al lees je dit nie meer Clown)
en idd tot morgen Haha! *moest ff denken "huh? wat is er morgen?" Maar tis morgen zaterdag, je zou t bijna vergeten Vork