Nou we hadden zeker geluk met het weer Thirz; het was heerlijk! Wel een beetje fris; als de één aan het rijden was, zat te ander te verkleumen haha! Nous was echt braaf; zo netjes had ik d'r nog niet zien lopen! Thirz heeft vast nog wel een paar foto's waarop ze mooi nagefelijk loopt. En gelukkig was ze tenminste nog een beetje zenuwachtig bij het foto's maken op de B-weg, anders herkende d'r niet meer terug hihi
Nero was idd wel wat stouter, maar toch nog even lekker gereden. Ben ook benieuwd naar de foto's die jij van ons hebt gemaakt Thirz! Tsja en de verzorgpaarden... dat viel een klein beetje tegen. Paarden zijn allebei supergaaf, eigenaresse heel aardig. Enige probleem is de tijdsverdeling samen met de andere verzorgsters (zijn er al 2 voor de oudere merrie); ze wil graag dat ik rond 17 uur kan komen om de paarden binnen te zetten (maar dan werk ik altijd nog tot zeker 18 uur) en in het weekend zou ik nu graag op zondag rijden (op zaterdag klussen in m'n huis), maar dan heeft ze al iemand die Lilana rijdt. Kortom: lastig. Ze zou nu eens nadenken en navragen hoe ze het in kon delen en me dan bellen. Ze gaf wel aan dat ze me wel graag als verzorgster zou hebben (ook wel een beetje ivm m'n grootte, omdat Lilana schijnbaar een sterke merrie is), maar wist nu niet goed wat ze me kon bieden. Ik zou iig wel gewoon mogen komen om lekker te poetsen ofzo, dus als Nero weg is en ik mis de paarden te erg, kan ik iig lekker bezig zijn. En als er eentje een keer niet kon rijden of bv zondag ofzo, belt ze me en mag ik alsnog rijden. Ze zei wel dat er nog meer op stal verzorgsters zoeken, dus misschien maar eens een briefje ophangen!
Verder vanmiddag de sleutel van mijn huis gekregen! Voelde zo gek... ga zo nog eventjes er naar toe om de buren in te lichten dat er morgen in de badkamer gesloopt gaat worden en Jud een rondleiding te geven en dan gaat zaterdag het echte werk beginnen! Verf uitzoeken, schoonmaken van het sloopwerk, nieuwe douchecel uitzoeken... een hele hoop plannen dus!
Zo na mijn verhalen nog ff de reacties op jullie berichtjes:
@ Bar: gereageerd in je topic!
@ Cis: echt grappig dat je daar nu pas achter komt... had je je nog in de picture kunnen voltigeren voor het Nederlands voltige team. Hahaha zie het helemaal voor me: Cis op die Friezen aan het kunstjes doen; kijk mij!!
@ Anne en Kims: behoorlijk zuur dat ik gelijk had; hoe gaan jullie het oplossen komende week? Stomme NS!
@ Kims: beterschap! Zorg maar dat je snel beter bent en goed dat je vanochtend toch niet gegaan bent! Ik hoop dat je snel weer naar Nous kunt en ik zoek gewoon bij jullie op stal verder naar een paard om dan gezellig met jou ook samen te kunnen rijden
@ Nel: hahaha ook al Grey's verslaafd! Supergave serie! Ehm, zullen we het op donderdag houden? Ff onder voorbehoud dat ik niet heel snel iets voor m'n huis moet regelen... hoop dat je dat begrijpt! Als het gewoon door gaat kom ik je ophalen en gaan we naar Voice!
Ik heb ook nog een paar foto's van Nous, Eldo en de verzorgpaarden, maar die komen later!
Niet echt tof! Verder hier ook een groot Fan van Grey's, zo'n leuke serie! Heb de dvd's van beide seizoenen, dus we kunnen nog een keer een avondje Greyen met zn allen! (Zie Nel al steeds tussendoor weglopen naar dr baby
)
PANIEK!!
Ga nl niet zó vroeg, in t donker met die bus (geen idee of er uberhaupt zo vroeg een bus zal rijden
Best rot om dat te moeten missen) De NS had t bíjna niet beter kunnen plannen zo, dat weet ik wel!
Jammer ook van die toets! Maar gelukkig ben je niet helemaal naar rotterdam gesukkeld voor niets; gelukje!
Lijkt me idd behoorlijk raar. Gwoon een héél huis wat helemaal van jou alleen is! Kan je alles mee doen wat je wil! (nouja
Lijkt me nou ook net nie lekkr! Zowiezo moet je dan ook nóg langer wachten voordat je kindje er is, terwijl je nu al zo benieuwd bent.
* Die mede-ergo vond ik al nie zoheel tof, maar nu nog minder. Hij is gwoon achter ons rug om meteen naar die leraar gestapt om te gaan zeuren! Hij had t gevoel dat hij de enige was die zich zorgen maakte om het eindproduct, en dat hij de enige was die egt wat deed en blablabla. Prima dat je dat idee hebt, maar bespreek dat dan eerst ff bij ons (lijkt mij). Wij wisten van niets! Dus de 2 logo’s en ik ff behoorlijk link. Serieus, hoe oud ben je! *uhum* dus t studentje meteen terug krabbelen; ja maar ik kwam hem toevallig tegen toen ik daar mee zat en ik heb hem alleen om advies gevraagd (jaja… gloof nie dat Frans t ook zo opgevat had)
En dan nu gaan zeuren dat ie alles alleen moest doen? *GRRRR* Maargoed
Maar wel heel vervelend zeg: die NS én die mede-ergo die ff naar de leraar ging. Altijd fijn
) Er zaten nl hier en daar goede heldere denk momenten in (
(al lees je dit nie meer