Haha ik kreeg de fotoos niet verkleind, en het was de afgelopen dagen nou niet echt weer om heel lang achter de computer te zitten klooien. Dus ik heb het ook niet heel hard geprobeerd
Ziet er leuk uit Janneke!! Morgen moet ik afrijden voor mn E-rijbewijs, ik hoop dat ik het haal want dan kan ik ook eindelijk weer eens op les en dat is hard nodig!
@lotte_kim: de laatste kampweek (8) voor 16+ gaat niet door i.v.m. te weinig aanmeldingen. Jou week is week 7 en is nu dus de laatste week.
baah wat een rotweer! ik kom net van mijn scriptiebegeleider af, helemaal natgeregend.. om twee uur moet ik werken, en volgens buienradar.nl is het dan nog niet droog, bah wat een k*tzomer!
Onze enige zomer was in mei toen het een paar weken achter elkaar ontzettend heet was zonder regen! Ben bang dat we het dit jaar met die weekjes moeten doen.
Vanavond wordt het als het goed is droog. (doe maar even aan positief denken terwijl ik nu mijn regenlaarzen en plu weer tevoorschijn tover om de paardjes van de volle wei af te halen )
Ow! Ow! Ow! Komen jullie allemaal 9 september ook kijken naar de feestelijke opening van Hippisch Centrum de Sprong? ( http://www.hc-desprong.nl ) Er zijn clinics, er is gratis koffie, thee en ranja, lessen zijn te zien, de buitenbak, de vernieuwde manege, alle pony's doen een stukje, er is een informatiebalie en je kunt spulletjes kopen. Hartstikke leuk dus! En dan nog het leukste! Ik doe natuurlijk ook mee! Samen met paard Anne en Susan op Chavez gaan wij twee keer op de dag een super stoer proefje rijden. Chavez en Anne zijn beide tinkers en het is de bedoeling dat wij een spetterend iets laten zien van ongeveer 10 minuten. We 'treden' twee keer op, maar ik heb alleen de laatste tijd onthouden, die is om kwart over 4. De open dag duurt van 12.00 uur tot 17.00 uur.
Oh en er is waarschijnlijk ook een paardentram en natuurlijk ponyritjes voor de allerkleinsten.
Dit is het paardje waar ik opga: Een driejarige tinkermerrie. Als je op de link uit mijn onderschrift klikt, zie je haar ook en dan met Susan, die dus met mij de proef gaat rijden, erop.