Nobel was moe Ze zakte steeds met der hoofd naar beneden en ik dacht, die wil even krabben. Dus ik gaf wat ruimte en toen plof vanuit de stap lag ze ineens op de grond, beentjes netjes onder der gevouwen. Ik halverwege afgestapt, stond er zo naast, paardje aan te kijken van jaa.. en nu? En toen stond ze weer op
Nu maar even duits mondeling voorbereiden, man wat moet je daar eigenlijk nog veel voor leren! En is kijken of het nog droog word, want ik moet mn flders nog bezorgen zo'n 290 dikke paketten
Nu maar even duits mondeling voorbereiden, man wat moet je daar eigenlijk nog veel voor leren! En is kijken of het nog droog word, want ik moet mn flders nog bezorgen zo'n 290 dikke paketten
lint/rond/plat wormen, hebben we tentamen over (en dus ook practicum over gehad..)
_Caitlinnn
Geplaatst: 09-04-12 11:44
beste wedstrijdruiters hier
IK HEB HULP NODIG ik wil menamelijk inschrijven voor 'mn 1e officiele wedstrijd'
maaaaaaar.... hoe doe ik dat? http://www.knhs.nl > dresuur > Wedstrijdkalender > plaats etc invullen > (dan krijg ik de wedstrijd te zien waar ik aan mee wil doen EN DAN?
ik doe het via startlijsten.nl, dan zoek je het vraagprogramma op en daar staat vaak in wie de contact persoon is, deze stuur je een mailtje om je in te schrijven en dan kun je je startcoupon naar het adres wat ook in het vraagprogramma staat versturen..
oeeee ik loop achter hahaha en dan rij ik nog maar een half jaar geen wedstrijden meer mijn zusje gaat in vrouwenpolder haar eerste oefencross starten! ze heeft regiotrainingen gevolgd bij jan van beek en die vond dat ze gelijk maar moest gaan B moest gaan crossen want dat kon ze makkelijk, ze heeft alleen haar spring winstpunten nog niet