Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
straks ff testen
Ik zit net twee seconden in de bus en het begint echt keihard te regenen.
(pannekoeken / allerlei andere oliebol date)
Ik kan wel doordeweeks in de herfstvakantie (24-10 t/m 28-10.)) Daarvan moet ik wel twee dagen werken maar misschien dat er een datum zit waarop wij allemaal wel kunnen?.. Pebbs schreef:ja tuurlijk dat is wel zo.. maar zoals ie gister liep ga ik niet eens op wedstrijd.. want dan sta ik gewoon voor banketstaaf zo slecht dat ie liep. kon er helemaal niets mee.. hield z'n rug helemaal vast. ik kon op geen enkele manier zitten.. zelfs met lichtrijden werd ik het zadel uitgeknald. hij bleef maar boven in lopen en z'n rug totaal niet willen ontspannen.. en niet vooruit willen. hij heeft zelfs gebokt toen ik hem een tikje gaf dat ie door moest lopen.. nou bokken doet ie echt NOOOIIITTT...
hijs gewoon niet happy en dat merk je aan alles.. en ik wil hem niet vooruit moeten slaan..
Das nou voor de derde keer achter elkaar..
Broccoli schreef:Op wie zat je? Even tegen San zeggen. Zij kan er wat mee
En ik heb nou al een paar keer op paarden gereden waar ik gewoon niks aan vind. We (jup, we zijn met een heel groepje die het al een tijdje minder leuk vindt) hebben het ook wel tegen Sandra gezegd en die zei dat als Wendy en Ushi weer goed lopen dat het wel weer beter gaat worden omdat er dan de wat minder 'saaie' paarden niet meer mee hoeven te lopen.
Maar ik ga douchen, ik stink naar paard.