Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) die pikken we in Weesp op
Dan gaan we gewoon uit de trein hangen NADINEEEEE HIERZOOOOOO
Broccoli schreef:esiebessie schreef:Ohmijngod wat had ik een dikke blunder vanmiddag.
Ik had na het vierde uur het gevoel dat het het laatste uur was, dus ik ging al naar me kluisje enzo ..
Kom ik er buiten achter dat ik nog een uur moet.Haha niemand had gemerkt dat ik weg was.
Hahahaha!
Moet er vast heel stom uitgezien hebben toen ik zo snel mogelijk weer naar de klas ging.
Pebbs schreef:skyline schreef:Pff , mn ik heb ruzie met mn vorige bijrijdster (een goede vriendin omdat een ander meisje echt van alles loopt te verdraaien enzo)
ohw lekker laten gaan joh, dat is het niet waard!
ze is niet voor niets je bijrijdster niet meer denk ik dan
Pebbs schreef:Heb ik ook wel eens gehad hoor Esmee! Maar dan iets anders.
Ik moest om half 9 beginnen. Maar ik had int hoofd dat ik eerste blok vrij was ( dus 10 uur beginnen )
dus ik ging sochtens rustig ontbijten, uitgebreid in bad, rustig aankleden en toen zag ik dat ik half 9 moest beginnen. ooeeepppss dus ik kwam om 10 uur aankakken, iedereen vragen waar was je vanochtend! eeuhhh in bed
Ja ik moet er achteraf ook wel om lachen.
Ik snapte al niet dat er nog niemand anders van mijn klas bij de kluisjes was enzo..
,