Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ATE schreef:xan schreef:Grrrr.. heb iknet een heel stuk geschreven, alles weg !!!!!!!!!!!
hahahaha ach jij typt met tien vingers dus heb het zo weer
en met verhoging ja snap het ook wel maar ze hadden dan beter in okt 10 euro verhoging in moeten voeren dan had je niemand gehoord
Shenavallie schreef:ATE schreef:hahahaha ach jij typt met tien vingers dus heb het zo weer
en met verhoging ja snap het ook wel maar ze hadden dan beter in okt 10 euro verhoging in moeten voeren dan had je niemand gehoord
Betere bedrijfsvoering, zou ook helpen... Waarom hebben Grardus en Conny het al die jaren wel voor elkaar gekregen? Als Diana zelf meer op stal doet, zou ze ook loonkosten kunnen besparen!![]()
Ik weet dat het een utopie is, maar ik hoop dat Grardus en Conny de zaken uiteindelijk weer zelf op zich nemen... Maar dat is - ben ik bang - ook wishful thinking...
LIQUITA schreef:Zucht...ik wou dat ik rijk was en niet zo knap
LIQUITA schreef:LIQUITA schreef:Zucht...ik wou dat ik rijk was en niet zo knap
Dan kocht ik dit optrekje http://www.hoogegeest.nl/page.asp?HID=194&SID=237&l=nl
ATE schreef:mntj schreef:vergeet de stilzwijgende verhoging niet voor het strooisel.
1 zomer is het terug gerdaaid daarna niet meer...
hier lees ik verkapt dat ik salarisverhoging krijg![]()
![]()
ik hoop het voor je dan weet ik in iedergeval waarvoor ik het betaal![]()
vind het best wel veel hoor die verhoging en dan ook nog eens voor je lessen gaan betalen
ATE schreef:Shenavallie schreef:Ik heb net een mailtje naar Diana gestuurd met de vraag hoe het kan dat de kosten gestegen zijn, omdat enerzijds het hooi van eigen land komt en anderzijds je maar 2x per week vlas mag pakken (op dinsdag en vrijdag). Bovendien heb ik een balletje opgegooid of het wellicht een idee is om de pensionklanten erbij te betrekken om erover na te denken hoe de kosten gedrukt kunnen worden, zodat de stalkosten niet steeds onnodig verhoogd hoeven te worden.
dan zal ze zeggen dat hooi van het land niet genoeg is en ze ook bij heeft moeten kopen
ja ennvlas is nog steeds duur
xan schreef:Nicole1995 schreef:Hoe weet je dat dan Xan?Ben je ook op zoek net als Shen?
Hihi nee ik niet hoor.
Ik sta er in ieder geval niet van te kijken.(ik had het eigenlijk wel verwacht)
Maar ik hoorde via Cindy dat de kosten per 1 jan bij Sylvia ook omhoog gaan, en bij
een kennis van mij op de dijk ook. Vandaar.
Dan kocht ik dit optrekje http://www.hoogegeest.nl/page.asp?HID=194&SID=237&l=nl
Shenavallie schreef:Ik wilde net een heel kwaad berichtje hier plaatsen over het belachelijke bericht van Diana, maar zie dat ATE me al voor geweest is.
Bij deze: ik ga per direct op zoek naar een andere stal, want dit is gewoon geldklopperij! Het hooi komt van eigen land en bovendien krijgen de paarden op een dag zo weinig hooi, dat een konijn nog aan een infuus moet voor ondervoeding (maar wel veel te veel biks geven, terwijl er duidelijk staat dat ze heel weinig hoeft).Daarnaast heb ik al zo vaak gehad dat ik de voerders moest vragen of Maisie überhaupt die dag nog wel eten krijgt, omdat ze haar steeds (en nog een paar pony's) overslaan/"vergeten".
Ik hoop echt op korte termijn een betere en meer betaalbare plek voor haar te vinden, want dit slaat werkelijk nergens op!
![]()
Zo, dat ben ik even kwijt!
) waar het terrein wel netjes schoon gehouden wordt met deze weersomstandigheden, de paddocks begaanbaar zijn, de bodem van de binnenbak netjes elke dag gevlakt wordt en er regels zijn waar iedereen zich aan MOET houden, en dus ook aangesproken wordt als je je er niet aan houdt. Ik heb het alleen maar over de basis faciliteiten die belangrijk zijn voor het welzijn van je paard. Natuurlijk is overal wel wat. Bij ons vind ik het gewoon nog steeds heel erg gezellig. Tja, en dan moet je de plussen en de minnen tegen elkaar afstrepen. 
LIQUITA schreef:Ik heb vandaag weer eens lekker gereden, merkte ook dat het qua conditie met mijzelf ook wat beter ging. Heb vrijdag weer eens privéles. Heb er enorm veel zin in
.
, lijkt me voor No het lekkerste.

winnitou schreef:maar dan wel wat van de prijs af hoor, die lantaarnpalen zijn het echt niet en met dat kippenhok op het erf schaam je je toch ook dood...
heb je al een mailtje gestuurd voor de vraagprijs
xan schreef:winnitou schreef:maar dan wel wat van de prijs af hoor, die lantaarnpalen zijn het echt niet en met dat kippenhok op het erf schaam je je toch ook dood...
heb je al een mailtje gestuurd voor de vraagprijs
Staat in de beschrijving:![]()
Vraagprijs
De vraagprijs voor deze woondroom is EUR 3.250.000,- (k.k.).
hihihi nog ff doorwerken dus