Dat kan toch niet anders? Met haflingers heb je altijd lol!
Danseresje
Geplaatst: 21-10-12 09:32
Toch wel enige gevoelige spieren na het reus-rijden van gisteren. Ga me nu maar klaarmaken voor mijn eerste hardloopwedstrijd! om daarna samen met Antoinette in de bios te gaan genieten en chillen bij het Zwanenmeer, live gedanst door het Bolshoi (neusje van de zalm op balletgebied) in Moskou !
Geen foto's, Milou heeft wel een paar filmpjes gemaakt.
Spierpijn is wel aanwezig ja , moet toch vaker gaan. Zeker na gisteren heb ik toch de behoefte om snel nog een keer te gaan. Ging gewoon niet zo lekker Maar het was wel een gezelllige dag!
antoinetje
Geplaatst: 21-10-12 21:31
Tja, Dapper is wel heel braaf maar ik denk dat jij toch liever een wat voorwaartser paard hebt? Als je nog een keer wil gaan kun je aan Joke vragen of je op Micheal mag? Of op Ace?
Reusrijden was geslaagd! En idd Sas, je had het gewoon niet helemaal getroffen qua paard. Idd volgende keer Michael of Ace. Alleen bij de laatste weet je dat je niet achter dapper moet gaan rijden !!! En ook oppassen voor je been als je dicht bij bomen bent! (mijn chap is er niet mooier op geworden!). Hardlopen heb ik overleefd, alleen zag ik daarna wel bijna sterretjes! Nou ja, heb het uitgelopen en daar ben ik best trots op. Dat ik 92e van de 99 ben mag de pret niet drukken! Uiteindelijk ben ik niet eens laatste! Zwanenmeer was erg geslaagd. Nu lekker slapen en hopen dat ik morgen mijn bed nog uit kan komen. Voel me ondertussen enigszins stijf worden.....
Zwanenmeer was heel mooi! Shires kunnen over het algemeen wel gevoelig zijn maar zeker niet sensibel zoals je dat bij warmbloeden gewend bent . Hou er ook rekening mee dat Dapper inmiddels 14 is en het allemaal al 1000000 keer gezien heeft, die maakt zich niet zo snel druk (zoals je hebt gemerkt )
Heel geslaagd! Milou, Gijs wil een halve dagtocht rijden als je geen hele wil rijden. Ik had je ook gesmst maar ik kreeg geen bevestiging dat de sms verstuurd was..
Ahh, is Shaggy beetje lief en jij lief voor hem? Het was vandaag wel echt super weer. Gisteren was het maar frisjes op de kar. Al had Mazzel er wel zin in, hij liep lekker! Echt, die pony moet aantal weken niet voor de kar, dan is hij daarna fijner te rijden. Komend weekend even kijken, M is er niet. Dus of hobbelen of iemand vinden die met de kar mee wil. Ik weet nog niet waar ik zin in heb.
evdpanne
Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-12 19:22
kooslover schreef:
Ik heb lekker Es d'r pony gepest vanmiddag. Is wel warm vandaag hoor, warmste 22 oktober ooit, hoorde ik
Pony zal het wel warm gehad hebben, had het weekend telkens zn regendeken eraf omdat het warm zou worden en toen regende het... Nu had ie m op en wordt het heet .
Echt supergrappig! Na afgelopen zaterdag op grote Ace gereden te hebben, mocht ik vandaag op Ushi! Was wel een flink verschil. Wel heel lekker gereden, mijn fijnste les tot nu toe (van de vier!) bij Aad!