[MHK] Chardonners maken bokt weer onveilig! [deel 5]

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

aatjuh12

Re: [MHK] Chardonners maken bokt weer onveilig! [deel 5]

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 08:39

heb het meteen aan mijn moeder doorgegeven jeanet.. maar die zei dat het 15 euro per dag was.. dus zou het voor ons op 30 euro komen.. en dan moeten paps en mams maar met de motor :P dat scheelt al de helft ;)

haha je bent al aan het aftellen kaar? ik mag geloof ik pas volgend jaar een nieuwe telefoon uitkiezen :P maar ben nog wel blij met de telefoon die ik nu heb!

ahhh arme Mitch! vind trouwens dat jij wel heel goed zorgt voor je diertjes! hoe vaak we niet horen dat je met ze naar de dierenarts gaat.. er zijn genoeg mensen die denken.. agh.. zo een klein beestje gaan we niet voor naar de da hoor.. mijn complimenten! en het is natuurlijk nooit leuk.. maar soms wel eerlijker voor het dier!

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 09:46

Ja indd...Het is nu ook gewoon eerlijker om hem te laten gaan...Me tante gaat ermee naar de dierenarts, dat lukt mezelf niet

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 09:57

Het maakt toch ook niet uit wie hem weg brengt.. jij hebt waarschijnlijk wel de beslissing gemaakt.. en dat is ook al best moeilijk!

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 10:02

Ja indd...daarom vind ik dit ook moeilijker als die andere caaf die pas dood is gegaan... Maarja leuke nieuws is weer dat er 2 zwanger zijn er nog een leukerd bijkomt vanuit friesland

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 10:05

oowhh kijk! dat is inderdaad wel weer leuk..

jaa het is misschien wel moeilijker.. maar het is wel beter voor hem.. waarschijnlijk kon het toch niet over gaan.. en dan is dit eerlijker dan wanneer je hem nog een tijdje zou laten blijven en hij alleen maar pijn zou hebben!

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 10:36

Ja inderdaad dat is ook zo

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 10:38

GRRRRRR sommige mensen hier ga ik me echt zoooo aan ergeren!

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 10:40

Wat is er aman ahah

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 10:56

pff.. nou wij hebben een parkeerplaats onder het gebouw.. omdat er heel veel gezeur was over wie er wel en wie er niet mogen parkeren.. hebben ze uiteindelijk besloten dat alle medewerkers die bij ons in het systeem staan hier mogen parkeren zonder dat eerst aan te hoeven vragen.. (vroeger moesten medewerkers eerst toestemming vragen en als ze dat niet kregen moesten ze buiten het gebouw betaald parkeren) dit alles dus doordat er nieuwe dames zitten bij de service balie!
Nu krijg ik dus allerlei mensen aan de poort.. die aangeven bij de service balie een parkeerplaats te hebben gereserveerd.. maar dat dat allemaal niet meer hoeft.. dus wat ze zeggen klopt wel.. maar ik heb al tientallen keren tegen die dames gezegd dat het voor ons makkelijker is.. dat als mensen van tevoren aangeven dat ze hier willen parkeren dat wel een stuk makkelijker voor ons is en een stuk sneller voor de medewerkers die aanbellen.. nou daar reageren ze niet op.. dus heb ik al 2 mailtjes naar gestuurd.. die worden gewoon genegeerd.. al 30 x gebeld.. krijg ik de voicemail want ze hebben het zo druk.. en nu kreeg ik ze dan eindelijk aan de telefoon.. moet ik het allemaal maar regelen met hun teamleider en blablabla.. en als ik vraag waarom er dan niet op mijn mailtjes wordt gereageerd begint ze opeens over een ander onderwerp :S :S nou prima hoor.. bel de teamleider wel!

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 11:02

pff handig zeg

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 11:08

haha nee echt super irritant :P maar ik erger me dan vooral aan het feit dat je al weet ik hoelang bezig ben contact te krijgen.. daar wordt niet op gereageerd.. en als je ze dan eindelijk te pakken heb moet je toch maar ergens anders je beklag doen :P

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 11:17

Ja indd... heb je eindelijk iemand te pakken...schuiven ze het af op een ander ;)

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 11:17

Morgen om half 3 staat de afspraak trouwens voor die cavia

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 11:28

Voor Mitch? of voor de nieuwe cavia?

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 11:30

Voor Mitch

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 11:37

ohja ik dacht dat hij vandaag al naar de dierenarts zou gaan.. had er niet aan gedacht dat er altijd een afspraak gemaakt moest worden! kan je vandaag nog even extra met n knuffelen :)

sambagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 11:39

aatjuh12 schreef:
haha nee echt super irritant :P maar ik erger me dan vooral aan het feit dat je al weet ik hoelang bezig ben contact te krijgen.. daar wordt niet op gereageerd.. en als je ze dan eindelijk te pakken heb moet je toch maar ergens anders je beklag doen :P

Gewoon de poort openzetten zetten en iedereen laten parkeren, als de garage volstaat jammer dan, dan volgt er vanzelf wel een aangescherpt en duidelijk beleid met communicatie! Dit hoort niet bij jouw job. Mensen die met klachten komen met een stralende glimlach doorverwijzen naar de service balie!

Vervelend van de cavia |(

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 11:40

Ja inderdaad alles moet op afspraak, maarja kan ik me vast voorbereiden

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 12:20

jaa is ook wel zo.. maar de poort open kan eigenlijk ook niet.. want we zitten met verschillende bedrijven in dezelfde parkeergarage.. dus je kan ook bij alle bedrijven aanbellen.. als we hem openzetten wordt het 1 grote rotzooi :P

sambagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 12:23

aatjuh12 schreef:
jaa is ook wel zo.. maar de poort open kan eigenlijk ook niet.. want we zitten met verschillende bedrijven in dezelfde parkeergarage.. dus je kan ook bij alle bedrijven aanbellen.. als we hem openzetten wordt het 1 grote rotzooi :P

Dat is ook de bedoeling, moet jij eens zien hoe snel ze dan op je mails reageren }> }>

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 13:10

haha heb toevallig net de teamleider aan de balie gehad.. en uitgelegd hoe ik eigenlijk wil dat het geregeld wordt.. hij kon zich heel goed vinden in mijn verhaal en gaat dat aan de dames doorgeven zodat ze vooraf aangemelde medewerkers gewoon door moeten gaan geven!

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 13:13

Beter dan aman ;)

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 13:19

ja inderdaad :P haha mijn humeur is ook met sprongen vooruit gegaan :P

sambagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 14:38

aatjuh12 schreef:
haha heb toevallig net de teamleider aan de balie gehad.. en uitgelegd hoe ik eigenlijk wil dat het geregeld wordt.. hij kon zich heel goed vinden in mijn verhaal en gaat dat aan de dames doorgeven zodat ze vooraf aangemelde medewerkers gewoon door moeten gaan geven!

Owh dus er was nog wel communicatie mogelijk... dat is dit de beste oplossing inderdaad! :P

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 15:43

jup gelukkig wel :D