Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ireen_ schreef:Bokt (en hotmail, hyves, etc.) zijn zelfs geblokkeerd op mijn werkMaar zou er sowieso geen tijd voor hebben..
Nancy heeft een reading gedaan met Evita, zo bizar weer.. alles klopt gewoon!! Ben er echt blij mee, hoewel het allemaal wel een beetje vaag blijft natuurlijk.
(oohnee. pony
)
maar geloof dat ik de enige ben die op bokt zit dus dat zullen ze niet zo gauw blokkeren 

ik zal nog even bellen naar mr ed, dat peter ook bredere voorkantjes mee moet nemen. Mn zadel is ietwat krap van voren.
heeeeeerlijk

spettertjuh schreef:Goedemorgen
Moet ook gewoon weer werken vandaag, bahhhh. Geen zin. Misschien als ik morgen de staatsloterij win dan kan ik mijn werk opzeggen
heb van oma centjes gekregenz. Ze is ervan overtuigd dat ik wat ga winnen hahaha Danitsja88 schreef:Goeiemorgen allemaal!!
Hier schijnt lekker het zonnetje, hoewel ik nog geen stap buiten heb gezet, dus zal wel koud zijn
Straks lekker voor het eerst naar Amber, ben benieuwd!!!!!!!
AnitaJoeri schreef:Danitsja88 schreef:Goeiemorgen allemaal!!
Hier schijnt lekker het zonnetje, hoewel ik nog geen stap buiten heb gezet, dus zal wel koud zijn
Straks lekker voor het eerst naar Amber, ben benieuwd!!!!!!!
welkom in het toppic.
Ik ben een oude stalgenoot die nu in Duitsland woont en nog steeds op dit gezellige toppic zit te klieren.![]()
Mijn dochter amana staat nog met de fjord Tenkie bij jullie.
Zelf heb ik een 90% arabier en sinds ik hier woon ook een haflinger

hihi

dus dat doet me ook wel goed 

hihihihi..