Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Twinklebel schreef:DJoysDesignz schreef:Maar zo slecht is het hier in de buurt toch niet? maar misschien wel op je erf of manege...
Vergeet niet dat veel stallen meer buitenaf zijn, waar niet gestrooid wordt, en er vannacht waarschijnlijk nog wel wat sneeuw gaat vallen...
DJoysDesignz schreef:Toen we Kariq gingen verplaatsen was er ook sneeuw... alleen toen waren alle wegen wel heel schoon... en scheelde wel dat we zowat alleen maar snelweg hoefde te rijden.
DJoysDesignz schreef:Ze was vrijdag wel liefik was meegeweest
DJoysDesignz schreef:ahhahahahaha gelukkig ging ze niet alles onder pissen
Twinklebel schreef:DJoysDesignz schreef:ahhahahahaha gelukkig ging ze niet alles onder pissen
Ook niet in de paddock? Woensdag en donderdag had ze het gangpad blank gezet toen ze daar vast stond. Ach ja, beetje stro erover, even laten liggen en je veegt het zo de box in.....Van mij mag ze eeuwig hengstig blijven, dan is ze zo lief!
ce_lientje schreef:@ fieke. Ze ging wel een beetje draven toen we uit haar stal liepen. Ik wilde al boos worden ,zie ik dat hands in der kont aan het bijten is! die twee hebben ook echt een haat liefde verhouding haha