Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

alleen ben voorlopig druk tot partimer (als dat door gaat) alleen kan werken Als het daarna nog nodig is kom ik wel een keer langs 

. Tweede proef moest ik bij het derde onderdeel halthouden bij de X en dan enkele passen achterwaarts. Gaat meneer plassen
. Voeldde het al wel aankomen maar meestal houd hij het op tot dat we klaar zijn. Kreeg dus een 5 voor het onderdeel daarvoor en een 4 voor me achterwaarts. Had voor die proef 178. Was wel jammer want voor me achterwaarts heb ik meestal een 7, voor me binnenkomen ook en voor het afwenden(geloof ik) altijd wel min een 6. 
Dat koppie hahahah.
. 
en dan is het eigenlijk even afwachten wat daar uitkomt... Echt apart om te zien hoe dat paard eerst in 2 weken zo is opgeknapt, om nu weer zo enorm 'achteruit' te zijn gegaan. Ze is ingevallen, dun, dikke vacht etc. Gek eigenlijk hoe snel zoiets kan gaan.
, had je ze wel opgeslagen op je computer? 

B_rOwny schreef:Ben benieuwd manon!
Oh, oliebol. dat kan kloppen ik heb ze in een mapje gezet, had je ze wel opgeslagen op je computer?