Tis het was in Den bosch! Het was zoo gaaf, er was afscheid van Gribaldi van de sport, die tevens preferent is verklaard! Vervolgens kwam painted black waarop totilas kwam die zijn keur reed! Was echt prachtig om te zien!
Trouwens nog een gave Hengst gezien, Boere bristol, nog erg jong maar denk wel een aanwinst voor de toekomst als je zen beweging zag en hoe rustog die was door die baan voor zijn leeftijd! http://www.dalhoeve.nl/hengst_details.p ... Paardid=52
Ik wil er volgend jaar ook echt heen. De hengstenkeuring is altijd in februari toch? Hoorde dat Corine dat ze voor niets mee was gereden, dat alles uitverkocht was.
Met losrijden liep ze super, proef ging niet zo. Ze had actiever gemogen, ze was gewoon niet zo goed aan m'n been. Kan ook een keer gebeuren . Eén keer sprong ze zelfs in de verkeerde galop aan, haha!
Nu maken we de overstap naar het M2.
Die hengst ziet er gaaf uit zeg !
KellyLytsa
Geplaatst: 14-02-10 19:51
Nou er is hier al een tijdje niet geschreven..
Ik had voor het eerst wedstrijd in het M2. Het ging best wel goed voor een eerste wedstrijd! Ik heb 1 puntje gereden !
gefeliciteerd kel! echt goed voor de eerste keer! waar had je wedstrijd? nou sjoos, ik denk dat iemand die tas nog nooit gezien heeft, het niet zou geloven
creme/beige laarzen donkerblauwe skinny (Lau en ik hebben dezelfde gekocht whaha) grijs lang shirt/tuniek/jurkje achtig zo'n zwieber vestje met lange zijkanten weetje wel
Morgen wil mn moeder ook nog shoppen (na t ziekenhuis) dus hopelijk komt er nog meer bij wat ik niet hoef te betalen
@ Kel, erg ziek ben ik niet meer gelukkig dankzij de antibiotica. Wel heb ik waarschijnlijk nog galstenen en mn milt is nog niet helemaal ok. En ben errug snel moe. Morgen naar het AMC voor onderzoeken.