Hop hop hop De RSVAbokkers in gálop! [DEEL 8!!]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ahtnamas

Re: Hop hop hop De RSVAbokkers in gálop! [DEEL 8!!]

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 20:32

@ Melis en Emma, wat een ontzettend mooie foto's. Gek idee hoor dat een paardje dat er zo gezond uitziet er straks niet meer is!

@ Sabrina, leuke foto's van Tycho! Wit staat hem goed Knipoog

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-08 20:32

incalover schreef:
was echt gezellig vandaag Haha! !

Haha!

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 20:36

Melanie_B schreef:
Net naar Nicky geweest. Heb het droog gehouden toen iedereen erbij was, maar toen ik alleen met Kirsten en Nick in stal stond gingen de tranen weer.. Het is zo ongeloofelijk.. Vandaag zie, voelde, ruikde ik haar voor het laatste..

Ben blij dat ik nog even alleen met haar op stal was (+ kirsten maar dat vind ik niet erg) gewoon in alle stilte afscheid genomen...

Heeee je weet dat ik er altijd voor je ben. 24 uur per dag. pas als er iets gebeurd weet je wie je echte vrienden zijn! en ik ben er voor je!

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 20:39

Was het trouwens erg druk bij Nick? of niet? Kan me namelijk voorstellen dat ze dan helemaal gek wordt van al die mensen die der willen aaien en knuffelen Knipoog

Vind het wel heel fijn voor de mensen die afscheid van der wilden nemen dat ook even konden doen.

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 20:46

Ahtnamas schreef:
Was het trouwens erg druk bij Nick? of niet? Kan me namelijk voorstellen dat ze dan helemaal gek wordt van al die mensen die der willen aaien en knuffelen Knipoog

Vind het wel heel fijn voor de mensen die afscheid van der wilden nemen dat ook even konden doen.

Jane, Laura, Melissa, Emma, Kirsten en ik waren er.

Ben wel blij dat ik even alleen bij haar nog was. (Samen met Kirs Knipoog )

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 20:47

Kirsten_S schreef:
Melanie_B schreef:
Net naar Nicky geweest. Heb het droog gehouden toen iedereen erbij was, maar toen ik alleen met Kirsten en Nick in stal stond gingen de tranen weer.. Het is zo ongeloofelijk.. Vandaag zie, voelde, ruikde ik haar voor het laatste..

Ben blij dat ik nog even alleen met haar op stal was (+ kirsten maar dat vind ik niet erg) gewoon in alle stilte afscheid genomen...

Heeee je weet dat ik er altijd voor je ben. 24 uur per dag. pas als er iets gebeurd weet je wie je echte vrienden zijn! en ik ben er voor je!

Idd.. Lachen
Thanks meis.

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 20:56

Iedereen is weg? Gaaaap

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 20:59

Sam & Kirs pm.

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 21:01

Ik ga naar mn nest Doei!

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 21:01

DenK4ever schreef:
TADAAAAAAAAAAAAAA

Afbeelding

Afbeelding

Wat een super paard!!

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 21:02

HOE GING JE LES Haha!?
EN DIE VAN NOOR Haha!?
OP WIE ZAT ZE ?

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 21:04

Broccoli schreef:
Wat een super paard!!

Bloos Bloos

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 21:06

Melanie_B schreef:
HOE GING JE LES Haha!?
EN DIE VAN NOOR Haha!?
OP WIE ZAT ZE ?

Had weer paniek gezaaid voor niets Bloos Bloos Bloos
Dressuur gewoon. Ahem. Bloos Bloos Bloos

Noor zat op Bails Haha! Ging volgens mij wel goed!

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 21:08

Ahtnamas schreef:
Citaat:
Ik ben niet boos hoor, ik vind het alleen erg jammer dat zoiets op deze manier op een forum geplaatst moet worden. Net als dat ik het jammer vind dat Anna als enige niet in een auto past, kan me voorstellen dat je je dan best banketstaaf voelt! Met eerlijk zijn ook niks mis, maar het gaat om de manier waarop je iets zegt en ik de manier waarop jij het zei schoot me in het verkeerde keelgat (nogmaals niet boos, dat wordt ik niet zo snel hoor!)

Over het groeten op de manege, doe ik dit niet dan? Mijn excuses ben me hier niet van bewust. Maar ja, ik ben inderdaad ook niet iemand die keihard door de ruimte schreeuwt om iemand te bereiken of zo! Voor de rest groet ik altijd netjes als ik de manege binnenloop, als ik boven kom en zeg ik gedag als ik weg ga.

En terugkomen op het stukje netter verwoord. Er werd een tijdje terug een hele heise gemaakt over de onvolwassenheid van Mel en de manier waarop zei dingen zegt. Ja, soms kwamen dingen er wat onhandig uit, maar hier werd zei dan ook meteen op afgerekend. Nu kwam er bij Mel een goede reactie uit en bij jou niet... dan vind ik dat dat ook weleens gezegd mag worden!

*Dit bericht is op een vriendelijke niet aanvallende manier bedoeld, hier wil ik de nadruk even op leggen voordat de dingen verkeerd opgevat worden.*

Preciesss. tuurlijk mag je eerlijk zijn iris, maar het gaat om de manier wááróp je het zegt. en dat kwetst mensen. tuurlijk heb ik dat ook wel is gedaan en dat ontken ik niet. maar ik vond het uitje juist goed , dat dat gevoel minder werd. maar als je zelf al aangeeft het niet te willen, dan moet je het zelf weten. ben aan de ene kant wel blij dat je het hier geplaatst hebt, want dan weet ik meteen waar ik aan toe ben. ik had je namelijk wel anders ingeschat en niet van je verwacht. maarjaah, het leven is hard. dat weten we nu ook wel. geeft niet dat je het plaatste. ben niet boos op je ofzo. Maar ik vind wel dat we ons allemaal een beeeetje moeten aanpassen hoe we nu met elkaar omgaan. er gaat voor sommige mensen een belangrijk iemand uit ons leven en dat kan niet weggeschoven worden. ook al is het moeilijk , in het geval van Jane. dat snap ik helemaal . maar je kan natuurlijk wel begrijpen dat ieder het anders verwerkt. en je kan niet zoiets aan iemand verbieden. ook al is het zwaarder voor jou. Mensen verwachtten ook heel snel nadat iemand is overleden dat je het na twee weken alweer vergeten bent. miss wel, dat kan, (miss niet vergeten, maar gewoon minder) en een ander heeft daar veel langer voor nodig. Hoe moeilijk dat ook is, je zal dat moeten respecteren. je kan niet iemand dwingen niet meer te huilen of te denken aan dat persoon/dier. Miss heb ik het nu wel helemaal mis, dat kan. maar ik kan niet in jou hoofd kijken wat er aan de hand is, en zal ik nooit hetzelfde denken en schrijven hier van zo en zo moet je het doen. Melanie is heus niet dom, en tuurlijk snapt ze dat het voor jou ook moeilijk is. maar probeeeer (en dat zal niet altijd makkelijk zijn) er gewoon een beetje door heen te lezen en te negeren. ik weet namelijk ook niet wat er anders zou moeten gebeuren. het gaat hier om een verlies. en het is miss een manegepaard..boeeiee. maar met een pensionpaard kan precies hetzelfde gebueren en daar zal je vast ook aan gehecht zijn geraakt. ieder ze eigen manier, jij vind miss van niet , maar een ander van wel. Gelukkig mogen we hier onze meningen uiten. Sorry als ik je gekwetst heb met iets, maar probeer te begrijpen dat ik hier ook niks anders van kan maken. ik ben geen therapeut en zeg wat mijn hart zegt.

En als iemand hier ineens een woedeuitbarsting of wat dan ook heeft, doordat er iets gebuerd is (wat niet temaken heeft met het bericht) probeer dan eerst af te koelen. want degene die hier een probleem heeft benjezelf en niet tegen wie het bericht bedoeld is. (en dan is dit niet alleen bedoeld tegen jane, neee, iedereen heeft dat wel eens, en ik vind het oneerlijk dat iemand zo op ze plek word gezet, terwijl het diegene zelf is die een probleem heeft. En wat ik vertel is waar, want ik heb het van Nadine's therapeut Lachen . Daarom trek ik het mezelf niet zo meer aan , alsiemand een uitbarsting heeft wat niet met mij te maken had, maar het effe op mij afreageerd. en ik ben geeen pispaaltje meer, nee dat laat ik niet meer gebeuren!

zooo. klaar.

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-08 21:13

Afbeelding
TUCCER TE TUC TUCC Haha! HIHI

Afbeelding
Daar sta je dan in Bombai.. Lachen Verkopen met je vriendin in een winkeltje.. Lachen

Afbeelding
MY SHUTTERSHADES Lovers

Afbeelding
Sorry ik zei toch dat ik een koningin was Bloos

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 21:13

Sorry Danielle, maar door alle hectiek, benik je helemaal vergeten te feliciteren! Het spijt me oprecht! Maar ik hoop dat je alsnog een super verjaardag hebt gehad en je man en kinderen een goede steun voor je zijn geweest.
Laatst bijgewerkt door Kirsten_S op 20-08-08 21:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 21:14

Tip voor Kirsten, gebruik de enter knop, verschillende alinea's leest wat makkelijker Knipoog

En eh, niemand zou zich hier een pispaaltje moeten voelen! Daarom zijn we hier niet toch Knipoog.

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 21:14

Mooie foto's Sabrien ! Echt een knapperd is het! Geweldig! Kan niet wachten tot de bruidfoto's Tong uitsteken

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 21:15

Kirsten_S schreef:
Sorry Danielle, maar door alle hectiek, benik je helemaal vergeten te feliciteren! Het spijt me oprecht! Maar ik hoop dat je alsnog een super verjaardag hebt gehad en je man en kinderen een goede steun voor je zijn geweest.

Bloos

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 21:16

Ahtnamas schreef:
Tip voor Kirsten, gebruik de enter knop, verschillende alinea's leest wat makkelijker Knipoog

En eh, niemand zou zich hier een pispaaltje moeten voelen! Daarom zijn we hier niet toch Knipoog.

Sorry, was ik effe vergeten Tong uitsteken

neee maar ben het gewoon zat. nadien en ik hadden het er nog over met jolien en erna bij de cursusweek. eigenlijk nooit aan gedacht. maar ik trok het mezelf altijd aan , dat het mijn probleem was dat eenander zo reageerde.

Ahtnamas

@ Jane, huh heb ik wat gemist? Wanneer zijn die foto's gemaakt? (wel leuke foto's trouwens Knipoog)

Kirsten_S

Ahtnamas schreef:
Kirsten_S schreef:

Bloos

Oh sjit

zelfs dat vergeet ik nog. me hoofd staat ereffe niet bij. val bijna in slaap, en moet nog naar huis .(zit in bussum bij me zus. ze zitten beneden te behangen)

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 21:17

Ik wist wie het was, maar heb hun twee namen gewoon omgeswitch.

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 21:18

Broccoli schreef:
Had weer paniek gezaaid voor niets Bloos Bloos Bloos
Dressuur gewoon. Ahem. Bloos Bloos Bloos

Lekker gereden dus??

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 21:18

Ahtnamas schreef:
@ Jane, huh heb ik wat gemist? Wanneer zijn die foto's gemaakt? (wel leuke foto's trouwens Knipoog)

Jaaaa wil net zegggen! Wat een mooierds zeg. Echt stuk voor stuk! Wil ook wel eenkeer daarheen.nieuwe dingen ontdekken en avonturen.
klink nu net als die mensen in zoop Clown