Stal de Groene Meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 12:11

Ik ben heerlijk vrij maar ik heb dan ook het weekend gewerkt. :P
Het is heerlijk weer om vrij te zijn. :( Het is knap koud buiten.

taverno

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 12:13

Ik kan helemaal geen filmpjes maken Kim.Maar wie zijn Erwin en Marieke?

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-09 12:16

het bruidspaar. :P

de bruidegom is de neef van mijn vriend

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 13:24

Wanneer wordt het droog,had in de planning in de buitenbak te gaan rijden maar of dat haalbaar is?

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 13:27

volgens mij blijft het de hele week baggerweer :7

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 13:37

Splinter schreef:
volgens mij blijft het de hele week baggerweer :7

Lekker opwekkend ben je. |(

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 13:42

tja kan er niets meer van maken :D

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 15:10

Hallo allemaal!! :)

Ik heb echt een heerlijk weekend gehad. Vrijdagavond laat op stal, alleen Marijke was er nog, hebben heerlijk samen getraind (tot we er ineens achterkwamen dat het 10 voor half 11 was en cees al de stal in zagen gaan om te checken, toen wisten we niet hoe snel we van onze paarden af moesten komen en weg moesten zijn :P ). Maar heb toen echt heerlijk gereden (madam was eindelijk niet meer zo uber-baldadig).
Zaterdag was ik er eind van de middag en heb ik van Barbara haar dubbele longe geleend, en ben heerlijk in de buitenbak gelongeerd met achtjes en slangevoltes... Madam was op een gegeven moment echt heerlijk lekker los, dat was echt genieten gewoon!! (ps. barbara jij was al weg toen ik klaar was en ik heb je longeerlijn nog, ik zal je even mijn telefoonnummer pb'en, dan kunnen we even contacten, ik ben deze week iig elke avond op stal!)

Gister ben ik lekker met Tiff de N206 afgegaan naar z'meer, daar bij de benzinepomp linksaf en naar het noord aa, daarlangs en vervolgens langs het geertje rechtdoor en zo door de polder weer terug. We zijn lekker dik anderhalf uur wezen uitwaaien... was echt heerlijk :)

Tussendoor van het weekend nog lekker wezen lunchen met mn mannetje en wezen eten bij mijn ouders, was dus echt een uber-relaxt weekend :)

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 15:28

ik zag je nog rijden op de n206, maar toeterde maar niet :+

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 17:36

Splinter schreef:
ik zag je nog rijden op de n206, maar toeterde maar niet :+

Haha och bij mij mag je best toeteren hoor, heb toch een bom-proof paard, alleen is de kans groot dat ik je alsnog niet eens zie, ik ben namelijk een beetje kippig soms haha :P

Ik zag jou trouwens van de week aan de gang met lange lijnen... ik heb maar kleine stukjes gezien, maar wilde even zeggen dat die stukjes er erg fijne uitzagen, ik vind dat je leuk bezig ben met je diertje!!

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 17:41

was de 1ste keer, maar ging best aardig :+ ze deed ontzettend der best om me te begrijpen :+
tis echt een heel lief dier :j

o nou dan zal ik toeteren, ik heb best een grote auto, maar dat ding heb een homo toetertje :D geen gehoor!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 18:38

Je hebt een lekker ritje gemaakt Jarrah,braaf is Tiff om zo maar langs de middelweg te gaan met al die razende auto`s die voorbij komen.

Lange lijnen,best een goed idee om het eens te gaan doen.Met mijn andere paarden(tuigers)deed ik het best regelmatig maar met Tence ben ik nog niet op het idee gekomen.

Ik heb geboft,het was lekker weer toen ik op stal was en het zonnetje scheen ook af en toe.

De binnenbak kon ik niet in want de ramen werden gezeemt.
Dus heb ik toestemming aan de baas gevraagd om over de baan te gaan stappen(daar was ik 5 weken niet meer opgeweest.)

Eerst maar even gelongeerd van te voren want Tence was de laatste keren erg ontplofferig. :D Nu was hij heel braaf,daarna nog een tijdje in de buitenbak gereden en dat ging ook goed.
Het stormde wel zeg,jeetje mina!

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 18:53

LOL!!! ik weet niet precies wat ik moet voorstellen bij een homo toeter...iets in de richting van 'Tuuh-Tuut meid ik wil er langs!'. Ik kom niet meer bij ;)

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 20:12

joehoe toetoet!! :Y) :D

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 22:53

LOL!!!! ja ik zie het voor me ;)
Woogy kan wel trainen! Vanavond heeft een van m'n paardjes met z'n elf jaren oud weer gewonnen. Super star

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 13:26

Zal ik vandaag maar de eerste zijn die reageert?Goedemiddag allemaal.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 13:29

Draver of Volbloed Woogy?Heet hij Super Star,met zo`n naam moet hij wel winnen toch. :D

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-09 13:37

Goedemiddag,

Heb eigenlijk niet zo veel te vertellen. Niet zo veel meegemaakt. :+

@ jarrah: braaf peerd. Was het alleen niet handiger om niet via het Geertje terug te gaan, maar het fietspad te nemen na het gemaal. Daar heb je geen auto's, en die weg langs het geertje kan best druk zijn en is zo eng smal dan als je met je paard aan het rijden bent.

@ woogy: Tag ziet er lekker ontspannen uit op de foto's. Ze zal binnekort vast ook weer ontspannen kunnen draven ;)

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 14:53

Kimbaie schreef:
@ jarrah: braaf peerd. Was het alleen niet handiger om niet via het Geertje terug te gaan, maar het fietspad te nemen na het gemaal. Daar heb je geen auto's, en die weg langs het geertje kan best druk zijn en is zo eng smal dan als je met je paard aan het rijden bent.

Ja was ook in eerste instantie de planning, maar het was zo lekker buiten dat ik mijn rondje iets vergroot heb :D
En drukte... ja ach ik heb een makkelijk peerd... het enige waarvan de even flink ging blazen waren de grote dikke varkens bij het geertje die ineens gillend naar buiten kwamen rennen :D
Moest wel lachen om dr, staart erop en lekker blazen :D ... maar auto's en mensen en andere drukte heeft ze niet zoveel van :)
Overigens hebben ze daar wel een heel fietspad nu naast gelegd, dus je rijd niet meer op hetzelfde pad als de auto... dat scheelt ook een hoop ;)

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-09 17:51

Dat wist ik niet, dat is zeker heel handig. :j

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 18:59

Hij heet Pesach Boko is een harddraver en is gewoon aan z'n tweede jeugd bezig. Normaal issie wel wat stijf dag na een koers, vanmorgen kwam hij rad en volop z'n box uit springen buiten. Heeft kortom niks van de koers :)
Alleen zo jammer dat ik dan niet even een complimentje krijg van de baas...alsof het vanzelfsprekend is dat ze maar winnen...

Ik ga vanavond Tag weer rijden, hoop toch op een beetje meer ontspanning en rust in d'r lijf.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 19:16

Ach Woogy,de meeste bazen geven niet snel complimentjes hoor.

Succes met rijden,ik heb vandaag 5 rondjes drafbaan gedaan en ben blijven zitten. :P

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 23:20

*\o/* Ik begon alleen in de binnenbak met Tag(buitenbak is niks voor d'r platvoetjes op het moment) en ze was vrij relaxt aan het stappen beetje aangedraafd paar pasjes ging ze weer lelijk doen, gelijk terug naar stap.
Na eventjes kwam die Fries-kruising erbij. Een korte heftige explosie, daarna weer door gestapt tot ik er rust in had. Uiteindelijk 20 minuutjes iets meer gereden tot ze een hele ronde heel braaf had gedraafd met het hoofdje mooi laag, toen was ze klaar.
DUS! m'n les van zondag heeft duidelijk invloed gehad. En ik heb even tegen Cees m'n verhaal gedaan over m'n baas en ik denk toch dat dat ook wel scheelt dat ik het allemaal even kwijt was.

Weet je wat het is Marion, ik hoef geen grote woorden bloemen en fooien te hebben, gewoon een 'goed gedaan' of een wel gemeend klopje op m'n schouder of zelfs een simpele gemeende glimlach vind ik al zat. Maar als je me niet kan loven voor m'n werk ga je ook niet zitten zeiken als het niet gaat zoals je wilt. Maar zodra het even tegenzit krijg ik het wel te horen hoor...

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 23:24

GVD! we hebben een mottenplaag in huis :(

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 11:22

Goede morgen ,

Gisteren een super les gereden met kleine Baco.
Baco liep super, netjes ontspannen en van de 45 min, 40 min nageefelijk. Ben weer super trots op me kereltje.
Baco had het wel gehad na de les, maar keek wel voldaan en na op het opdrogen onder zijn zweetdekentje was hij super vrolijk in zijn box op zijn hapje aan het wachten.