Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jorine_Falco schreef:ik heb falcoo morgen weer.
Eevj schreef:HIHI wat een heeeeeeeerlijke discussie. Idiscussies.
Ik heb nog nooit gezegt dat falco niet te trainen is. Elke paard is te trainen, en ik zei ook dat elk paard in de dressuur te rijden is. De een netter en beheersder dan de ander. Maar als jij net een uurtje in de week lekker hebt gereden, en de volgende les rijd er een kind van 13 ofzo op die lekker aan het zagen enzo is, dan kan jij volgende week weer bijna vanaf het begin beginnen. En als je ook niet elke week op m rijd zal dat ook verwateren. Falco draagt per week misschien wel meer dan 20 kinderen z'n rondjes door de bak rond. Ik denk niet dat die dan meteen als jij op z'n rug gaat zitten denkt. OHJA, 1 of misschien wel meer weken geleden, deden we dit dit en dit, dus daar gaan we nu verder mee oefenen. Helaas werkt het brein van een paard niet zo
Zou wel heel leuk zijn
_BlackPearl_ schreef:Zoals Jorine al zei vertelde ze me wat jullie zeiden en vroeg me of ik even wou kijken in t topic
_BlackPearl_ schreef:Zoals Jorine al zei vertelde ze me wat jullie zeiden en vroeg me of ik even wou kijken in t topic
Lisa_Caro schreef:Hallo lieve mensen![]()
Haha vandaag westernles gehad in Gouda, was leuk joh, ik ging zo'n spin doen en een stop vanuit de galop, het is echt zóó gaaf. Ik vind het echt jammer dat het de laatste les is, misschien dat ik vanuit mezelf nog wel een keertje western ga rijden haha, ik zie het al helemaal voor me op Carolientje![]()
Vond wel jammer dat je er niet was hoor Steef, ik ging Brammetje nog longeren kon je ff meedoen haha
DJoysDesignz schreef:Jorine_Falco schreef:ik heb falcoo morgen weer.
Hoe weet je dat ? misschien is het wel Pepito hahhahahahahah
Lisa_Caro schreef:@ Steef; Jep volgende week ben ik er ook, moet die week namelijk i.p.v dinsdag, donderdag stage lopen dus dat komt mooi uit haha. Alleen vandaag konden Syl en ik niet mennen want het ging opeens sneeuwen, dus hebben we binnen theorie gedaan.
Stef_Winston schreef:Bruin waarvan
Zoek je straks nog even de foto?
Jorine_Falco schreef:Pepit gaat 6 uurs lessen lopen. () en ze had hem beloofd.
DJoysDesignz schreef:vind hem leukmet leuke zinnetjes erbij