Lijkt me super om daar te zijn en te wonen Antoinet. Wat een ontzettend gave omgeving en een gaaf paard.Prachtig.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lijkt me super om daar te zijn en te wonen Antoinet. Wat een ontzettend gave omgeving en een gaaf paard.
. Hoe duur is Engeland met huizen? Misschien gaat ik maar in plaats van naar Drenthe daar naar toe
.
. Van die enorme bossen en grote glasvlaktes waar je lekker over kunt galopperen....
.
). 
) of heb je hem geboekt voor die datum en moet je hem nog ontvangen? Spannend hoor dat je zo'n grote stap gaat maken! En met zo'n ticket in handen gaat het avontuur toch echt al beginnen.... Wat ga je tot die tijd eigenlijk doen? Extra werken of lekker even genieten van de vrije tijd (of beide).
.
O en in September hebben we ook nog die buitenrit.
. Wordt eens tijd... Want nog even en we moeten het nieuwe topic openen en daar moet een foto van ons allemaal op!! 
). En het is bijna vakantie dus dan zit ik nog meer op bokt (voor zover dat mogelijk is....).
). Ik gaat de komende tijd dus extra veel werken en dan komt dat paard dr wel... Moet alleen ook even 1600 euro incalculeren voor een goed zadel (en als het met minder kan heb ik extra voor setjes
). Gister ging de instructrice op Komiek rijden en die zij ook al dat het een heel slecht zadel was
. Die vond het knap dat Margriet er op kan rijden... Een goed zadel is heeeel belangrijk voor het rijden, dus ja dan moet je dat maar aanschaffen he
.
Sas, Wiskunde ging.... uhms, hoop op een zesje
Ach, ik merk het wel.
(ook al ED
)
Want zo schiet het lekker op.
. Alleen ging één hoofdstuk in ons bioboek over hoe leven kan ontstaan uit een levenloze massa en met dit en dat erbij en zo was ineens het leven op aarde ontstaan. Dat weigerde ik gewoon uit principe door te lezen en te leren!! Hoe kunnen ze dat nu in een bioboek zetten van een christelijke basisschool!!
Ik heb alle verschillende theoriën over het ontstaan van leven moeten leren. Sterker nog, het is een onderdeel van wat ik nu aan het leren ben 
. Succes met al je tentamens alvast!!
(waar ik al een samenvatting van had gekregen
) Ik ben nog nooit zo fanatiek geweest
. ik leerde ook altijd alleen maar de samenvattingen
. Die stonden ook al in mijn bioboek dus was heeel handig
.